2011年12月21日星期三

九代 ( 居食屋 ) 日本料理 + 發記甜品 @ 旺角 ( 21-dec-2011 )

三文魚刺身 ( 半磅 )


帶子壽司


黃蘿蔔壽司


蕃薯天婦羅


中華冷麵


軟骨餃子


黑珍珠意大利涼粉條 @ 發記甜品


榴槤 Pancake @ 發記甜品

( 21-dec-2011 wed )

今朝瞓到 8 點好爽呀   超精神   不過食早餐就趕 d 咁呢 ~




菇場靜呀   個個無 mood 做嘢啦   就黎放聖誕假嘛 ~

Lunch 食 Special K + 朱古力奶   好耐無食喇   估唔到依家又覺得飽喎 ~  

呢日里奧大人上大陸   同埋夜晚會同自己 Team 喺大陸食飯   所以我放工陪家姐出旺角睇中醫   之後再食壽司 ~

食飽就同家姐去買鬆弛熊   佢有 X'mas Party   所以想買 d 聖誕禮物比小朋友   可能聖誕節 d 學生放假   今晚旺角邊度都好鬼多人呀   d 舖又細又迫   買完即走呀   逗留多陣會顛囉 ~  

家姐好想食豪大大炸雞   我話好大塊喎   同埋好熱氣咁   但佢都仲想食   我又再做埋好大塊嘅動作   終於佢都唔食喇   實在太大塊食唔哂嘛   唔想夾硬食   食一次又怕咗囉 ~

家姐次次都會話食完鹹想食甜   所以我同佢去發記食甜品   食完之後又講話食完甜嘢想食鹹嘢   我話我依家只係好飽唔想食嘢   要食妳自己食喇   我無本事陪妳呢 ~

同家姐一齊坐巴士   佢去到九龍城就轉車番屋企   我都差唔多 10 點半先番到屋企呢 ~

沖完涼整 lee 整 lu 都 11 點幾    里奧大人都番黎咯   咁都好   唔駛我等 ~

沒有留言:

發佈留言