2011年12月28日星期三

DAY 5/6 ( PART 2/2 ) 幸運感恩食食食精華遊 @ 馬來西亞.吉隆坡 ( 28-dec-2011 )

繼續行程


買完嘢就去番 KLCC 接小寶喇   不過落雨   有 d 塞車   同埋見到去 KL 果邊勁塞車   d 車唔郁架   阿表話有時會塞 3-4 個鐘添呢 ~






今晚食私房菜   阿表話唔駛訂位   不過原來小寶已經訂咗位   因為驚呢日唔開呢   好感動小寶咁重視我地呀   呢餐 Farewell Dinner 又係食得好滿足   呢幾日真係不停食呀食   飲呀飲   今餐阿表仲問我 d 餸辣唔辣   唔係問里奧大人   Oh no ~   


我地早到咗   d 員工食緊飯   所以就喺出面影下相喇










酸芒果 ( RM3.0 ) - 好味道好開胃呀


鹹蛋 Sotong ( RM15.0 ) - 嘩   超香鹹蛋味呀   同埋唔係好油   超正呀   高脂高膽都唔理咁多喇 


甘香啦啦 ( RM15.0 ) - 好惹味呀   阿表話甘香即係咖哩葉 + 蝦米嘅香味   又係好好送飯嘅汁   里奧大人食埋最後果幾隻   佢真係好鍾意食呢

四大天王 ( 有 Petai - 臭豆 / 羊角豆 / 長豆 / 四角豆 ) ( RM12.0 ) - 蔬菜又爽   汁又好味   我可以食哂一碟

Sambal 蝦 ( RM22.0 ) - 個醬汁仍然好味   可惜 d 蝦有 d 霉囉
  


Asam 蒸石甲 ( RM35.0 ) - 雖然我 like 食魚   不過唔慣食 d 汁   同埋我覺得好大條   有 d 驚   所以阿表夾哂 d 羊角豆比我食喇


招牌 Rojak 豆腐 ( RM12.0 ) - 呢個豆腐超級好味   外脆內嫩   d 醬汁好似係泰式辣雞醬   再加埋蔬菜絲一齊撈埋黎食   又脆又爽又必汁   勁鍾意食   食咗唔小  


桔仔酸梅 x 2 ( RM10.0 )




橙汁( RM5.0 ) - 阿表嘅   遠睇以為芒果汁添 / 左邊係小寶嘅椰青 ( RM6.0 )


仲有白飯 3 碗 ( RM3.0 )

( 呢餐銀碼係 RM103.60 + 5% Govt. Svc Tax RM5.18 + 魚 ( RM35 ) Total RM143.78  多謝阿表 & 小寶 ^^ )


食完去 Tesco 買醬料   wow   好大間超市呀   架車都大過人   買滿成車嘢真係會好開心架 ~

 


買完嘢就去 Sri Hartamas Lori 檔買榴槤   我就自己過對面買 Mentos   因為香港唔見有 Black Mint 呢隻味道   超勁薄荷味   里奧大人話直頭通鼻塞添呀 ~  

今次我覺得自己好勁   因為得我自己去買   仲格埋價   因為我第一次喺 KK 經濟超市買係 RM2  而 7-11 要 RM2.2   Tesco / Watson's 同萬寧就 RM2.5   Jusco 好似要 RM2.8  我真係好想買嘛   所以見到 Caring 就入去睇   好感恩係 RM2   我買埋 Lime 同 Orange 味   Total 買咗 18 條   Cashier 好細心幫我睇 Expiry Date 添呀   又問我係咪本地人   點解會咁問嘅   喔喔 ~ 

今晚 Last Day 食貓山王喇   所以要比自己食到驚呀   Yoyoyo ~


又係買去阿表屋企食呀   我一入到阿表屋企就自己着拖鞋   問都唔駛問就着拖鞋   里奧大人話我好似好熟咁   因為我知粉紅色係我嘛 ~

我忙 Pack 箱   阿表又要預備撈生   小寶同里奧大人就忙搵 Line   各有各忙   而我同里奧大人都係第一次食撈生咋   一齊撈一齊講恭賀說話   仲拍埋 Video   真係好開心好好笑呀 ~





食完金字塔撈生   再食貓山王   我一早講咗要食 2 粒   所以阿表想買 2 粒比我   好在里奧大人出手制止   因為今晚嘅貓山王好大個   同埋我食到已經想爆肚   有 d 呆呆地   我地今次食完仲試下用粒核洗手   阿表同里奧大人洗完無味喎   但我仲有嘅   之後阿表同我講話要用核果邊洗手   唔好用痴住肉果邊洗   OMG   我唔會咁蠢呀嘛   點解阿表會咁講架   Oh nonono ~

金字塔 - 阿表話呢飯好香椰漿味   嘩哈哈哈   我完全唔覺呀   因為晚餐未落格又要食咁大舊飯


最勁係粒花生屹立不倒


撈生 - 我第 1 次食撈生咋   原來係開胃小食   同埋好多脆卜卜   我初初以為係麵食之類添   因為只係見到 d 人撈呀撈   其實唔知撈緊乜







貓山王 2 大粒 - 就咁拎已經幾重   里奧大人話今次好大個   因為我行開咗   所以見唔到 Size 呀

燈燈燈鄧   今次好大粒呀   同埋比較濕   不過阿表話貓山王嘅核再有衣係最正架   好感恩我食到呢 ^^



貓山王 + 100 號 + 椰青   真係食多多榴槤都唔驚



( RM17/kg   開咗 2 個   Total RM85 )


今晚又係 12 點幾先走   但真係唔可以咁夜呀   小寶聽日要番工嘛   一來一回都要時間呢 ~
番到酒店要 pack 嘢喇   之後里奧大人係咪話成箱嘢點拎番屋企   因為無諗過買咁多嘢嘛   所以我話搭的士囉 ~


阿表日日都比 100 Plus 我地放雪柜   所以 Last Day 仲有 4 罐 100 Plus   不過飲唔到架喇   所以比番阿表 ^^


行程完畢 ^^ 

沒有留言:

發佈留言