2011年12月28日星期三

DAY 5/6 ( PART 1/2 ) 幸運感恩食食食精華遊 @ 馬來西亞.吉隆坡 ( 28-dec-2011 )

( 28-dec-2011 wed )


行程 : KLCC ( 雙子塔 ) --> Little Penang @ KLCC --> 1-Utama Shopping ( Jusco ) --> Bangsar Venicia 私房菜 --> 撈生 @ 阿表屋企 --> Corus Hotel

今朝正想食早餐嘅時候   收到阿表 SMS   話已經喺我地酒店樓下   里奧大人以為自己睇錯   叫我再睇清楚 d   所以我打比阿表 re-confirm   原來小寶 9 點半要喺雙子塔附近開會   所以阿表送咗小寶就黎接我地   不過就等埋我地食完早餐先再出發   oh   我地梗係唔食啦   無理由叫人等   同埋我地又唔餓   所以即沖涼洗頭   我要爭取時間見面呀 ~

差唔多搞咗 25 分鐘先出發   阿表話天色好好   又知里奧大人第一次去馬來西亞   無理由唔影雙子塔   所以就帶我地去雙子塔影相   教埋我地影   真係獲益良多呀 ~










呢個小朋友跌低   個媽媽只係輕輕丫咗一聲   之後等個小朋友自己起番身   真係值得其他父母學習呢  



睇見呢兩張相   我覺得父母真係由細開始到大個   都會好緊張自己仔女   我地玩樂開心嘅背後   父母其實係一路睇住妳   唔會比妳出意外   就算出咗黎做嘢   甚至乎做埋父母   佢地都會好緊張妳呢   呢一份愛   真係希望個個仔女都知道   長大後會好好孝敬父母 ( 我都需要學習 )   細個父母拖住我地隻手黎行   而父母老咗   就由我地拖住佢地隻手黎行呢



















KLCC 入口







我食過 Roti Boy   我覺得超好味   所以同阿表講   佢又帶我地食呢   食完一個已經飽   但里奧大人話仲可以食多過   不過我同佢 share 囉   唔係佢一陣食飽又食唔到其他嘢呀 ~








今次去 KLCC 嘅 Little Penang 食早餐   又係好好味囉   不過我真係覺得好飽   有 d 呆同作嘔作悶感覺   但我都會食   我講過咩都要試嘛 ~

Prawn Mee 蝦麵 ( RM10.50 ) - 湯底好正呀   同埋又係好多料   阿表又比咗好多我地   佢食得好細碗咋   所以我每餐個口真係無停過   一停就叫我食   又夾比我   想抖下都唔得  哈哈 



Char Koay Teow 粉粿條 = 貴刁 ( RM10.50 ) - 無咩印象咩味道呀   因為我果刻覺得有 d 滯   食咗碗麵已經好飽

阿表嘅 Barley Lime (薏米青檸) ( RM3.80 )
里奧大人嘅 Teh Taik 拉茶 ( RM3.50 ) 
我嘅 Penang Coffee 白咖啡 ( RM3.50 )

終於可以用呢隻杯飲白咖啡   好開心呀


( 呢餐銀碼係 RM31.80 + Service Charge ( 10% ) RM3.18 + 6% Govt. Svc Tax RM1.91  Total RM36.89 )

之後真係頂唔順要去買以羅   飲完即刻舒服哂   食力又番來喇   但里奧大人仲勁   臨離開 KLCC 前都要再食多過 Roti Boy   不過我好開心見到佢咁鍾意食   佢好小一次一樣嘢食咁多呢 ~

食飽又去
1-Utama Jusco 買撈生   又買埋即開放入杯嘅椰青   買下買下又幾袋   好開心呀 ~

出發




如果在 Tesco 買豬肉類   係喺某一角落呢   阿表唔講真係唔知呀


金字塔



好多湯包料

夾完再磅   試食都得

便當   


賀年花   仲有桔  

超多西瓜   同埋好大個



Pack 好咗嘅榴槤

即開椰青   見多人圍觀佢就拋高個椰肉入杯   諗住佢再咁拋   不過又無喎



好快起好肉


搞掂


撈生



香港嘅 Mannings   而馬來西亞就叫做 Guardian   不過一睇顏色 & Logo 都知係 Mannings 呢 


馬來西亞版大快活 ?!?!   手拖手好 Warm 噃   哈哈


Candy Shop 色彩繽紛超吸引   真係唔買都要入去睇下囉 


呢日仲未完架   下篇再寫 ^^

沒有留言:

發佈留言