2015年6月11日星期四

稻香 @ 九龍灣 ( 11-JUN-2015 )

深海龍躉兩味 ( $99/份 )   蒸嘅   但豉油無味嘅   如果唔係更好呢    


炒嘅 - 都好清   哈哈  



鐵煲咖哩鴨 ( $43/隻 )


乳豬 ( 例 ) - 好多肥膏


( 11-JUN-2015  THU )

尋晚半夜熱醒咗   估唔到里奧大人都係咁   所以佢一起身就洗隔塵網   但其實個網又好乾淨喎   呵   可以我尋晚食咗麻辣啩   同埋今朝個喉嚨都唔多舒服   慘 ~

早餐食飽 d   呢期都要食 special k 做 lunch 架喇 ~


菇場唔忙   又可以抖下   下星期 pack 箱   所以今星期盡量抖   哈哈 ~

Lunch 食完 k 就出去行下   超勁熱   行咗個大圈就即番菇場喇 ~

乳酪 $3 咋   喺價真棧買嘅   見係 Made in Germany 先敢買   哈哈   味道口感 ok 喎   我覺得好味過 Nestle 添呀 



無驚無險又放工喇   今晚約咗媽咪 家姐食飯   同媽咪行咗陣 Taste   之後叫媽咪去酒樓先   我就上屋企放低 d 湯再去酒樓 ~

家姐 7 點就到喇   等埋佢先叫餸   咁啱里奧大人打黎話放工   不過我叫佢自己食算喇   因為黎到 d 餸都凍哂   佢又話唔想食飯喎   咁佢自己食車仔麵就最好啦 ~ 

食完都 8 點 15 分   送埋媽咪同家姐搭車   我就番屋企 lu ~ 

沖埋涼就休息   11 點瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言