2015年6月17日星期三

窩蛋牛肉飯 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 17-JUN-2015 )


( 17-JUN-2015  TUE )

每月一到好攰添   咁里奧大人今朝上大陸   我可以瞓到 8 點先起身   仲可以食得切早餐   感恩感恩 ~


做埋 report 就抖喇   勁攰   同埋好反胃   但嘔完又舒服 d 咁   但之後更攰   哈 ~

Lunch time 即瞓   瞓到 1 點半   好 d 咁啦   但其實可以再瞓 ~

全日將個暖手器放喺肚   勁舒服   不過個肚都有 dd 肚   但唔緊要   無以前咁勁痛   同埋番到工   已經好好好好呢 ~

4 點無啦啦又忙   但真係要慢慢做囉   唉 ~

放工即番屋企沖熱水涼喇   今晚媽咪喺稻香食飯   不過我都唔落去   第一話佢知我仲嬲緊   第二其實我真係唔舒服   但唔同佢講   哈哈   做戲做全套   只話佢知我去街   但原來佢真係煲咗淮山湯比里奧大人   話家姐話我去食飯   我都無咁講   之後我話唔要 d 湯呀   佢話 " 要啦   幾點番到屋企 ?!  我地等埋妳番   夜 d 走都得架 "   嘩   聽完之後又覺得自己超級勁衰   哈哈   我同里奧大人講話差 d 心軟   佢話我婦人之仁喎   但我話我堅係婦人喎   呵呵 ~ 

家姐同工人 6 點幾上到黎   原來仲有埋生果   但其實我都話唔要生果   我都成日同媽咪講話唔要就唔要   因為真係食唔哂   擺到壞要掉仲嘥啦   講極唔聽   唉 ~

里奧大人 8 點幾番到九龍灣   所以叫佢買飯比我食呀 ~

食完就睇陣電視   11 點瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言