2015年6月30日星期二

熱晴 ♡ 胡志明市。越南 ( 頭頓 & 美拖椰子島) 5 天美食團 Day 4 ( Part 1/3 ) ( 30-JUN-2015 )

( 30-JUN-2015  TUE )  Day 4 ( Part 1/3 )

是日行程 ~
胡志明市 --> 頭頓特區 ( 約 2.5 小時 ) --> 頭頓耶穌山 --> 鯨魚古廟 --> 大頭蝦海鮮餐 --> 頭頓海鮮餐 -->  頭頓海鮮餐宵夜 ( 自費 ) --> The Imperial Hotel Vung Tau ( 頭頓住宿五星級 )

雖然今朝要 6 點起身   個人係超攰   但呢日係我最期待嘅一日呢 ~

梳洗完就去食早餐啦   今朝有 d 飽飽滯滯嘅感覺添   同埋最慘係隻左眼超級勁痛   真係眼都開唔到   又係咁標眼水    標咗成 15 分鐘眼水呀   勁驚會盲囉 ~

喺度食早餐真係好舒服   因為夠靜呀



出去影下相先   其實我都唔知自己影咗咩   哈哈   因為隻眼痛到開唔到   靠一隻眼濛住黎睇咋


我企喺中間影架   影右邊


有眼睛嘅船   之前講過話係傳說用黎嚇鱷魚呢


再企定定影左邊   最衰我眼痛啦   唔係就行到最盡頭影呢   唔駛分兩張   哈哈   真係痛到唔知做乜添


粥嘅配料都唔小喎


西式早餐區



酥酥


如果可以拎走件朱古力蛋糕就好喇   有時都幾想食呢 d 切蛋架


有幾個焗爐喺度

                        

呢邊空 nel nel


今朝坐番呢度


想食皮蛋鹹蛋   咁唯有食兩啖粥啦   又係唔熱嘅   呵


我用夾夾雞蛋嘛   點知睇唔鬼到   一夾就跌咗落枱   係咁碌碌碌   之後煎蛋員幫我拎番上碟咋   勁樣衰   所以左邊隻蛋殼係裂咗嘅


我又係拎咗比里奧大人食先架   我同佢講我隻眼痛到睇唔到嘢   但都掛住你   驚你無嘢食呀   自己講完都覺得感動到想喊呀 ~~~~~~


呢個杏仁酥好味呀   同埋我鍾意食糖粉   嘻嘻   之後我同里奧大人講   我今朝食小好多嘢   佢笑笑口話其實都唔小   嘩哈哈   但我無食最愛嘅腸同煙肉喎


酒店入口   個個忙住清潔打掃


幾條噴水嘅魚



阿里奧大人應該影影下全景   有車駛入黎   所以影到咁   哈哈


酒店大堂   我件衫嘅顏色   係 combine 咗開門姐姐同清潔姐姐嘅制服   哈哈



雖然酒店感覺有點舊式   但其實房間真係好乾淨   同埋 d 食物都好味道呢   真係有驚喜架



呢個 Lobby 只係問嘢架咋   如果要 check in / out 要去 4 樓   即係餐廳果層   我同里奧大人講   唔知係咪治安唔好   所以唔敢喺地下做 Lobby   驚人搶行李呢 ?!


唔知上去有咩嘢睇


髮晶石


頭髮黎架   好嘔心


原來大樹菠蘿都唔比帶入酒店嘅

                          

胡志明市   暫別喇


一列好長嘅屋   離遠睇以為係火車添


住客卡個樣好老土呀   哈


7 點 45 分準時出發   由胡志明市去頭頓係 125 公里   要坐 2 個半鐘頭車架 ~

頭頓係渡假區   地方大人小車小   所以好多胡市明市嘅人   一到假期就會入頭頓渡假呢   我地差唔多全車都瞓覺呀   勁攰呀   差唔多 9 點就去加油站嘅洗手間   之後繼續行程   又可以繼續瞓   呵呵 ~

同肥寶曬下太陽先   嘩哈哈哈哈


其實坐喺街邊食嘢   真係好有特色風味   不過我唔要個垃圾袋喺面前   哈哈   左邊男人件衫係漸變色定係濕哂呢 ?!?!


"親子電單車"   勁呀


旅游 ?!  寫錯字噃


各有各 hea


隻狗係倒及牙   好搞笑呀   同埋天氣咁鬼熱   駛乜着件衫仔喎 @@


越南 d 屋係比較窄身   即係長方形多呢   之後賓尼兔話佢屋企個廁所   可以比人打筋斗   所以佢覺得香港 d 酒店係好細間呢


金融區


右邊係全越南最高嘅商業大廈   不過只係 68 層   但特別在於中間有直昇機停機坪呀


越南人唔鍾意去獅子銀行開戶口   因為年年都要扣手續費   但錢已經擺得唔多   仲成日扣   所以有時扣嘅仲多過儲嘅   咁又係離譜 d 嘅


入隧道喇   越南依家仲未有地鐵   不過好似依家興建緊   我估 10 年之後   越南應該係另一片新天地咯   有地鐵真係方便好多啦


又藍又綠好舒服


無聊望番轉頭   高樓大廈真係唔多喎   同埋 d 高樓係相隔好遠呢


見唔到電單車   好唔慣   哈哈


直頭無車添   真係好小見到會咁架   頭頓係渡假區   今日又係平日   所以無乜人入去呢


起緊 Apartment   但其實越南人唔鍾意住 Apartment   因為要交管理費啦   又會有個揸 lift 人幫妳按層數   如果我黎探妳   係要比錢架  ( 住客除外 )   不過 d 錢係用黎維修呢


9 點左右到中途加油站



有張咁古色古香嘅櫈比妳地坐   好乾淨架   真係比人坐呢   哈哈


去洗手間要收錢架   VND1,000 一個人   我都唔知要比錢   所以直行出去   之後個人問我拎錢先知咋   咁 d 錢係用黎維修同清潔   所以廁所都乾淨架


又再影下細細架旅遊車


車頭係咁嘅


好曬呀 ~~~~~~~~~~


講唔夠 10 分鐘   開始想落雨咁   唔好呀 ~~~~~~~~~~


我地沿途會經過好多屋   咁有好多屋前都放咗墳墓   係土葬果 d 墳墓喎   佢地 d 墳墓係喺地面    咁挖咗都有 2 米深架   個棺都好大喎 ~

之後賓尼兔話好多越南人百無禁忌   就算另一半走咗   佢會做埋自己個墓喺隔離   永不分離咁話   之後又話開心嘅時候同妳講幾句   心情唔好又可以鬧下妳   妳駁唔到咀   哈哈   痴線 ~

9 點 50 分   差唔多到頭頓


10 點終於到耶穌山喇   但其實我仲係半夢半醒 @@

要上到耶穌像   好似要行 817 級樓梯   但其實 d 樓梯係好扁   即係一次行 3 級都得   但問題係   今朝太早起身   同埋只得 1 個鐘頭比我地參觀   好趕囉 ~

唔好講笑   唔夠瞓加上又超級勁曬   加上去旅行之前又無徑步   真係行慢咗好多呀   果刻覺得拖慢咗里奧大人   有 d 唔開心囉   但我真係快唔到   因為我已經有 d 想嘔嘅感覺 ~

呢個男仔好好人   等我地影哂相先行過去影呢


開始行上去喇   其實我已經有 d 唔舒服 。。。。。。


扁扁嘅樓梯級   真係好好行呢


停低影下相



經過呢度又要再上樓梯


呢個女仔着住件厚褸   仲包到實哂   係咪唔舒服呢 ?!?!   今日好曬好熱喎 @@



繼續行喇

                              

都有唔小人去耶穌山

                           


再上   吼 ~~~~~~~~~~


好多蜻蜓呀   勁驚   所以全程要合埋口   哈哈


行咗 15 分鐘咋   我越黎越辛苦   要扶住黎行呢



行到 350 級個肚有 d 唔舒服   勁驚啦   唔上唔落嘛   落得黎去廁所   一陣又無時間去睇   所以急切祈禱唔好再肚痛   感恩無事 ~

行到 550 級樓梯   其實由頭到尾只係行咗 20 分鐘   行咗大半架喇   但我就越黎越想嘔   但我唔想嘔囉   因為我唔鍾意嘔嘅感覺 ~

行咗 350 級咋   仲有 5 百幾級要行   頂住呀 ~~~~~~~~~~

                               



好。。好。。好。。好似就到咁囉


我要停低抖陣   所以里奧大人又影下相   唉   拖慢哂佢 d 步伐





行到身水身汗   頭都濕哂   所以望到個海   勁想跳落去呀   雖然我唔識游水


差唔多到喇




咁樣影靚 d






我睇咗右上角好多次   真係以為影到自己 d 手指   但其實係樹葉黎架


我覺得呢張好有氣勢


因為上耶穌像係唔比帶背囊   咁我坐喺附近嘅長櫈等里奧大人啦   我順便可以休息下   之後小石都上到黎   又一齊坐下傾下計啦   團友太太同我地講話好多人上去   影相又影得急   我估里奧大人都有排迫咯 ~

里奧大人番落黎嘅時候   話條樓梯好窄同埋好焗   又驚我唔舒服上唔到   但我話點辛苦都要上呀 ~

實在非常之感恩   我上去嘅時候   只係後面有對男女   前面係暢通無阻   不過我一路行一路喘   真係要龜速咁行囉 ~

上到去真係超級勁大風    正呀   但超勁曬   其實唔知自己影乜   哈哈 ~

入口   初初見到呢幾級樓梯真係驚架   因為驚之後 d 樓梯無扶手嘛   其實講明話唔準影相架   因為太多人行會頂住條路   所以里奧大人影完就算   好在都睇到   哈哈




望上去   好似有排行咁   哈哈   但其實只係行 133 級啫



終於上到去耶穌像肩膀喇



上到去真係超級勁大風   成個人都吹得郁架

           




零零舍舍一個島仔   如果可以去到就正喇


woo   咁辛苦上到黎都係值得   好好好好好好靚呀 ~~~~




求其咩方向都影下   最緊要快


唔好望咁耐啦   姐姐趕時間呀唔該




望落去有 d 頭暈   哈哈


耶穌像嘅手掌


去另一邊影   其實都係差唔多   哈哈


其實耶穌像嘅眼睛係電眼   美軍用黎 check 住 d 人架


頭先上黎嘅時候   後面有人跟住上嘛    所以影唔到相   依家倒序法    哈哈   窄窄嘅樓梯   得 3 級架咋   但兩邊好鬼窄啦

                         

唔比着襪上黎架   所以好辣腳   哈哈



個窗口好靚



行落去喇   轉到頭暈


行到一半係無扶手   不過得幾級係咁


樓梯好窄   寫明唔比揹背囊上去   里奧大人話頭先 d 人又唔行   塞住條路   咁佢行上去咁啱又有人行落黎   所以上落迫埋一條樓梯   因為太多人同時間黎睇   點縮都會掂到對方 body 呢


又再落幾級




介紹一下   同埋有 d 畫像咁啦



有個寫住 "功德" 嘅箱

                   
里奧大人頭先上耶穌像係好多人架   第二次上就無咩人 lu   我真係好好彩呢   感恩感恩



我地已經遲咗架喇   不過我都行唔得快   想暈想嘔又腳軟軟   真係想快都唔得   好在小石喺度   因為賓尼兔催我地呢   終於 11 點 20 分先上到車呀   真係唔好意思呢 ~

我成日覺得大熱天時   狗仔落地行係好辛苦   因為個地熱辣辣嘛


慢慢行落去喇   勁想叫里奧大人一腳伸我   等我碌落去   唔駛行得咁辛苦 ~~~~




行到半路   有個亭比人休息   其實坐喺度望住個海真係好舒服呢   不過我地無時間



原來個儲水箱係咁大個嘅


見到地面喇


團友好好   知我唔舒服   係咁問我要唔要白花油同止暈膏   不過我話唔要喇   我驚引發出黎仲慘   嘆下冷氣休息下就好 d 架喇 ~

坐咗唔夠 10 分鐘車就到鯨魚古廟   團友叫我唔好落車   我話唔制呀   哈哈 ~

個廟又係唔駛 10 分鐘睇哂   我覺得最無聊係呢個景點 ~

頭頓沿途


嘆咗陣冷氣   個人真係舒服好多好多呢   但架車千奇唔好 chok   唔係都好辛苦   我都係覺得唔夠瞓累事   唔係無理由頭先會咁辛苦   因為之前同里奧大人行山都熱到爆啦   又唔見唔舒服想嘔架喎



到鯨魚古廟喇






我一落車   佢就同我黎一個深情對望   嘩哈哈哈哈哈哈


再望埋里奧大人   佢眼神話你知   你識做啦。。。。。。


微微笑嘅龍眼婆


個人唔太舒服   所以今次無咩點細心聽賓尼兔講解喇   但好似話鯨魚救人定咩   不過係流傳囉


就係呢條鯨魚 。。。。。。


唔影條尾   真係覺得佢無厘神氣咁   哈哈


其實我覺得佢個樣好搞笑



                     



鯨魚骸骨


唔知咩部份要雪住架   唔係會壞定咩



男團友件衫上半身已經濕哂   所以妳話頭先去耶穌山係幾咁熱呢

                     
同龍眼婆齊齊走人   佢又微微笑


走喇



得我地一團人參觀咋   之後連小販都一齊走埋   呢度又回復平靜 lu




又望下個海先   無乜幾何嘛   哈哈 ~~~~



呢日未完架

沒有留言:

發佈留言