2015年6月29日星期一

熱晴 ♡ 胡志明市。越南 (頭頓 & 美拖椰子島) 5 天美食團 Day 3 ( Part 2/3 ) ( 29-JUN-2015 )

( 29-JUN-2015  MON )  Day 3 ( Part 2/3 )

10 點到戰爭博物館   我第一次睇呢 d 戰爭博物館架咋   感覺係好震撼   好悲傷   希望世界和平   唔好再有任何戰爭呀 ~





里奧大人件衫同張 Sticker 襯哂色



開始喇



賓尼兔講解越南路線   北越係上流   南越係下流   記得佢第一日話越南地型係 S 型   終於見到喇



咁樣簡單 d   哈哈


佢話呢 d 美軍制服要 HK$3,XXX   最好仲要係着過   殘殘舊舊仲值錢呢



開始入去睇戰爭可怕嘅場面喇



抱住 BB 逃亡   我見到男仔驚恐嘅眼神   我忍唔住流咗眼淚出來 。。。。。。


其實好多相影出黎都係反光呢






戰地記者









想走都走唔到   嗚


解體




子彈射穿相機






















一家大細逃難



好可憐   只能憑呢張畫照紀念個仔。。。。。。





美軍為咗攻打越共部隊   噴咗好多毒性好強嘅落葉劑   所以導致好多畸胎   賓尼兔話有個人每兩年生一個小朋友   但生咗 5 個   5 個都係一樣樣架


                                      

明明一個咁可愛嘅小朋友   點知比毒氣所害   希望佢可以堅強咁生活


護士嘅笑容好慈祥   好美麗


可憐



Dead Tree   如果唔係寫住   我以為係枯乾咗嘅屍體呢



已故嘅戰地記者



去另一層睇其他相片   嗚嗚嗚嗚嗚嗚



實在係可怕嘅經歷






出去冷靜一下先




之後去另一邊睇武器




 1945年 9月2日   越南正式獨立



呢堆數字。。。。。。














變哂型





呢張相好震撼的   個女仔嘅身體幾乎係灼傷哂   所以佢成身係好熱好熱   做咗 4 次大手術終於醫好   佢依家已經嫁咗人   有個美好家庭   感恩佢能夠堅強勇敢生活下去呀







打仗嘅武器




慘   嗚嗚嗚嗚








呢個大石盤   入面有 3 個小朋友呢埋   之後比美軍發現咗   殺咗佢地呀   佢地只不過係 6 歲 8 歲同 10 歲咋   嗚






點解要咁做呢 。。。。。。






見到佢地嘅笑容   當堂開心番哂   雖然佢係 Dwarfism   但我相信佢都會係開開心心咁生活呢   加油呀

                             


落番去睇手信區   umm   我真係覺得呢 d 公仔好恐怖啦   特別係左上面有兩條"邊" 果個 @@


好多嘢睇咁   但其實 d 嘢好九唔搭八囉


呢間應該係連鎖咖啡店


天花板係咁嘅


一出去係買手信嘅地方




原來仲有得行嘅   好在我地周圍行下啫

                          

 

監獄





我第一次咁近距離睇坦克車


車呔都爆哂 lu




11 點 15 分集合   上車之後又試食喇   咁 11 點 40 分就到咗餐廳   今日食蟹宴呀   oh   我覺得把口真係無停過咁 ~

個學生膚色青 BB   好搞笑


原味扎肉   我覺得無咩味


黑椒扎肉   呢個好味


腰果   脆囉   不過屋企仲有 2 包未食   唔買喇


龍眼肉


力的表現


個女人着住件粉紅色長袖外套   唔係風褸喎   堅呀 @@


到餐廳喇




望住呢度食嘢


蟹哥


準備開餐



海鮮四寶   越南人食海鮮   係習慣點淮鹽加青檸


唔記得幾錢一支添


粟米蟹肉羹   感覺似食緊漿糊   好難食啦   同埋都無粟米嘅


蟹肉春卷


好多蟹肉呀


呢個好味呀   多配料又有粉絲   再加埋乾蔥頭一齊炒好好味呀


食完頭先個惹味粉絲   當堂覺得呢個無味   哈哈


主角出場   辣椒醬炒蟹   但 d 汁係酸酸甜甜架噃   我同里奧大人各食 1 件   其他比哂團友兩公婆食   我地對蟹真係無咩興趣呢


大大條法包


椒鹽蟹肉糯米飯   呢個都好味呀


蟹皇瀨粉 ?!?!   唔知咩呀   總知一定同蟹有關   哈哈   不過我覺得好味呀   因為我鍾意飲 d 熱辣辣嘅湯呢


好多法包剩咗



1 點上車   坐 10 分鐘又落車去 Fanny 食雪糕   真係自問大食如我都覺得有 d 頂唔順呀   d 嘢未落格又食另一餐   如果妳比我行下都好   但又無得行   真係食坐食坐食坐   好在越南咁熱   基本上一落車   行兩行都流汗   唔會點肥 ( 希望 ) ~



要經過呢 d 路


到 Fanny 雪糕屋喇


有個人出黎熱情款待我地架


里奧大人影呢張相嘅時候   歡迎我地果個男人即抹乾淨比里奧大人影呀   超級好人   因為無諗過佢會咁做呢


每樣試一啖都唔錯




好有特色嘅卡片座


阿里奧大人似乎好鍾意紅 mo 仔喎   有佢陪住就得架喇 ~~~~~~~~


頭大身細好得意


到我影下佢嘅 Body 喇


勁想掉佢落水杯入面   哈哈哈哈


影呀影


雪糕黎喇   里奧大人要 Green Tea & 唔記得咩


團友好搞笑   好興奮咁走過黎影番張


想點呀   哈哈


我要 Soft Caramel & Vanilla Macadamia


Vietnamese Filter Coffee  VND35,000 ( 自費 )


我覺得無奶係有 d 苦   哈哈


食完又影下佢



Fanny 雪糕屋入口


唔知呢個係咪叫佛首呢 ?!


呢日未完架

沒有留言:

發佈留言