2015年6月30日星期二

熱晴 ♡ 胡志明市。越南 (頭頓 & 美拖椰子島) 5 天美食團 Day 4 (Part 2/3) ( 30-JUN-2015 )

( 30-JUN-2015  TUE )  Day 4 ( Part 2/3 )

又坐幾分鐘車程去餐廳   咁又已經 12 點 lu ~

沿途都有唔小酒店   頭頓 d 酒店   好似妳可以買一間房   之後有人租房   房錢會瓜分一半比妳   講到回報率好高咁   同埋妳買咗之後   可以喺酒店住番好似 10 日定咩   但只係比越南人買呢


餐廳入口


海豚 ?!   代表咩呢 ?!


望住個沙灘   又嘆住冷氣食海鮮   真係好正   因為出面真係好鬼熱


季節限定嘅巨型番鬼荔枝   都好重手架


咁樣影   會唔會覺得大 d 呢 ?!


丫   無厘味道嘅   好在叫 1 杯咋   呢杯好似 VND30,000


今次係團友食先   嘩哈哈哈哈   今次跟團真係好好好開心呢   但最搞笑係次次都要舉杯   哈哈



話咁快就黎咗咁多餸喇


我地呢枱人   次次第一件事係問啤酒咩價錢   覺得平就會叫黎飲   佢地個個都好飲得咁   但我對啤酒真係無咩興趣   情願飲茶   堅呀呢

                          

燒大頭蝦好味呀


想扮生蝦咁跳   哈哈

                            

樣樣都差唔多 tone 咁噃   原來我拎咗全碟最長蝦腳嘅蝦   因為我拎嘅時候   扯咗好耐先拎到佢上黎


算多蝦膏架喇   同埋好彈牙   正呀


我食完隻蝦喇   但里奧大人仲影緊 @@



我無食條魚呀   因為魚咀好得人驚


唔記得係乜煎蛋


魷魚好爽呀又


炒蟹   不過我無食


炒菜


再炒菜


呢個 Hot Pot 勁正   我超鍾意飲   每餐一有 Hot Pot   我都會飲 2-3碗   飲完個身好暖   好舒服呢


估唔到生果係食香蕉


成間餐廳係 full 哂呢


餐廳出面



食到 12 點半就去酒店   但其實酒店要 2 點先可以 check in   咁其實頭先去耶穌山就唔駛咁趕啦 @@

1 點去到酒店   1 點 15 分可以上房   第一件行係沖涼洗頭呀   今日真係由頭濕到落腳 ~

里奧大人要叉電嘛   點知原來留低咗拖板喺 Winsor   咁即同小石講啦   之後賓尼兔話打去問咗幾次   答覆都係話唔見拖板   不過我都預咗無架喇 ~

到酒店喇   幾靚咁噃



可以做熱石按摩   哈哈


入去 check-in 喇



日日都好需要嘅孖寶


Welcome Drink 係好冰凍嘅蘋果汁   正呀

                         

我要坐低抖呀   叫里奧大人自己周圍影相啦



呢張係唔比人瞓嘅梳化   哈哈


酒店入面都幾靚喎


呢個擺設勁靚


天花板 d 畫又係好靚


好多雕像


哈哈



                         

好多油畫


酒店入口


我好鍾意好多高柱嘅設計架


頭頓都興建緊好多酒店



Classic 車   大大大愛呀



                           
上房喇

                          

 



                   
入到房係咁暗架   同埋冷氣夠哂凍   所以超級想瞓覺呢



將 d 相教番光 d 先   哈哈


有床腳   所以覺得張床好高   賓尼兔叫團友們千其唔好移張床   即係兩張單人床拍埋變雙人床咁呢   因為一移咗位   要賠錢架   好似要賠 HK$500 呢


好靚呀


呢個位最光猛   我食咗枱面個柑   酸酸甜甜幾好味



有個露台



望出去係咁嘅   仲以為間間房都對住海添


影到好似有鬼   嘩哈哈哈哈

                            

浴室好乾淨


賓尼兔頭先強調話小心用呢隻三腳杯   如果唔小心趺爛就慘   因為隻杯係由英國寄來嘅   到時真係唔知要賠幾多喇   但其實呢隻杯好睇唔好用   杯邊好厚身囉   之後同團友傾開   佢都覺得漱口唔方便   好睇唔好用


我鍾意呢 d 水龍頭架


馬桶對面有個電話   但多數喺馬桶隔離家嘛   好小咁遠呢


之得打出去搵下里奧大人啦


背面原來係咁嘅



我地住 4 樓


呢期好愛油畫


好開揚嘅夾萬


房入面嘅電話   同洗手間係一樣   不過感覺呢個乾淨好多   哈哈


我無聊影下佢啦   勁驚佢趺入鏡頭入面   整花就大鑊了


好似我咁謝   哈哈


酒店入面有幾間食肆


手榴彈水樽好得意呀


完全唔記得朱仔添   哈哈


2 點 20 分喇


抖到 2 點半又出去行下   唔好浪費咁好嘅天氣嘛 ~

走廊都有好多油畫架

                            
                         
門牌都好靚



個背囊好似好大個咁





最近 lift 嘅食肆




天幕


靜英英



原來兩個係一樣樣嘅   仲以為一男一女添


我幫佢影   佢又幫我影   哈哈

  
影完之後佢就即刻 check   影得唔好就要再企定定比佢影過




棵樹好矮咁


酒店對面


去到超市門口見到條四腳蛇    嚇死



又見到包薄荷糖   呢間超市要 VND19,000 呀   我地喺胡志明市果間只係 VND17,000 咋


我好鍾意影下超市   因為地方好大   同埋香港係唔比喺超市影相呢


好似好好味咁


隻雞樣好得意   所以買呢包   哈哈


其實想買杯黎試下   不過河粉太飽肚   所以都係唔食喇


勁想買一 pack 333 Beer 番香港


又係一列 Coca Cola


塊牛扒同埋 d 菜   咁樣整埋一齊好似個菠蘿


呢日未完架

沒有留言:

發佈留言