2015年6月27日星期六

熱晴 ♡ 胡志明市。越南 (頭頓 & 美拖椰子島) 5 天美食團 Day 1 (Part 2/3) ( 27-JUN-2015 )

( 27-JUN-2015  SAT )  Day 1 ( Part 2/3 )

食完就周圍影相   其實好熱架   不過無理由上車坐嘛   行下影下   1 點 15 分就上車去古芝地道喇 ~

揹背囊係方便   但係背脊好鬼熱囉


好多魚


喺咁嘅地方食飯   其實係好有特色呢   但最緊要係啲湖水唔臭呢   好在真係唔臭   唔係都幾難頂   哈




唔知咩來   我離遠睇以為係椰子添



里奧大人話見到粟米即影   因為知我鍾意   哈


我驚啲竹唔穩陣   所以影完即走



可以坐下都唔錯


完全唔知寫咩   哈


一大袋薯片勁吸引呀 ~~~~


真係好多當地人黎影結婚相呢   新娘嘅頭飾好得意呀



我唔記得呢啲係咩


好靚嘅洗手盤


呢對新人就現代感多啲   同埋無咁熱   哈哈


點解無英文名架   唔通只係 for 本地人同團體 ?!?!


泊車嘅對面係咁嘅


細細嘅旅遊車


雨過天晴   哈


又係時候聽嘢喇   越南勁多電單車   買部電單車最貴要 US$10,000   真係好貴喎   同埋買新車又好貴   打稅好重架   所以大部份人係買三年嘅韓國二手電單車   不過我無寫到幾錢一部   至於汽車   佢地最出名係日落牌冷氣嘅車   因為日落先涼喎   好爛呀   哈哈   丫   我又無寫幾錢添   做乜寫啲唔寫啲架   暈 ~

越南比法國統治咗 100 年   所以都有唔小教堂   而教堂入面所有嘅磚   都係由法國運來   希望之後有機會去參觀啦 ~

3 點 10 分到古芝地道喇   參觀到 4 點半   估唔到幾多嘢睇喎 ~

右手邊咁似學校啲體育衫嘅


想買呢啲帽做紀念   不過里奧大人唔比買


入去參觀喇



一行入去已經 feel 到熱喇   吼 ~~~~~~~~~~


入場券   影完要即比番賓尼兔報數架


Sticker



唔寫埋 NO SMOKING   真係唔知啲字係點解呢


草屋 ?!?!


坐定定聽歷史喇   仲會播埋打仗嘅片段   係黑白片黎嘅   不過係自己拍嗰啲   唔係真實片段   因為無理由望住鏡頭笑嘛   umm   最慘呢度又焗喎   我差啲焗到瞓着咗呀


好在賓尼兔講解得非常清楚   唔係好多嘢都唔知呢



3 層地道呀   可想而知佢地生活得幾咁辛苦呢 ~~~~

最底層係煮嘢食   但煮嘢食點都會有煙出   所以就掘更遠嘅洞口 (最左邊嘅三角形位置 )   等 d 煙供出黎嘅時候係似霧   唔似煙呢   因為唔可以比人發現嘛   再隔離嘅洞口係用黎抖氣嘅   一陣會見到所講嘅兩個洞口呢


屋頂


諗住走架喇   里奧大人無啦啦好驚咁話有個洞口   嚇死我咩


有人表演出 / 入洞口喇

                           

細細嘅洞口   真係肥啲都入唔到佢

                          

對比一下   個洞口真係好細

                          

預備


縮入去喇

                         

see


真係好難想像佢地當時點生存 。。。。。。

                             

唔講真係唔知道   呢度係有個洞口呢

                             

呢個唔係普通草坪


唔小心踩落去就。。。。。。

                          

命都無啦   好恐怖呀 ~~~~


賓尼兔行得超快   好在我依家都行得快咗   唔係跟唔切呢


我覺得呢張相好搞笑   影到里奧大人好似拎住支棍   想扑暈賓尼兔咁   哈哈   佢咪一樣鍾意攝入黎   成日話我   哼


又係洞口   好似係特登開大啲個洞口   比人參觀呢


聽到團友話有蜈公定咩   嚇死我啦   因為我踢拖嘛   之後全程嚇到我望住地下



打孖黎添 @@


前面已經有兩班人喺度 lu


好多外國人都好留心機聽講解   但唔明點解要 mou 喺度呢



呢嚿石係有個洞口仔   係用黎抖氣架   但影唔到個洞口添


啲人假得黎好真


假人


真人   哈哈


條路好得意   一嚿嚿石頭凸出黎咁


呢個就係用黎抖氣嘅洞口   睇完都心痛


坦克車


歷史見証


又黎。。。。。。



真係好心寒


咁插無可能唔死啦 @@


打仗真係好可怕呢


呢個係真正嘅流星槌喇 @@


一踢開對門   就會直插你   好殘忍呀   但又明白佢地嘅心態   唔係你死就係我亡   唉


佢地會郁架   不過壞咗   所以唔郁呢


呢個就郁喇   哈







濛咗添


無啦啦聽到好多巨響   原來到咗射搶區   一入到去   見到好多鬼佬玩槍   玩 M16 同 AK47 呀   大佬   勁驚佢地 high 得滯   亂射埋黎呀   因為果度好似有啤酒賣呢


廢物利用   用汽水罐做嘅玩具   但我成日覺得會好 "界" 手咁



帶咗都幾型 ~~~~


應該送比冰姑   哈


其實仲有啲手榴蛋同手搶款嘅物品   不過講明唔比出境   但係賓尼兔話好多人仍然堅持要買   所以嗰啲物品比人扣起之後   又會拎番黎呢度擺   咁幾好賺喎   呵


好得意嘅公仔



佢地相隔太遠喇   唔係可以一次過影哂    哈哈


我最鍾意呢個公仔呢   服飾好靚啊


跟小石買支茶飲下啦   點知係甜嘅   飲完仲口渴   哈


真人整米紙


我初初以為係假架   因為無諗過呢啲地方會整食物囉



做出黎嘅米紙就係咁嘅   好薄呢


介紹拖鞋   前後着都得架   因為唔可以洩露行蹤   咁倒轉着住黎行   妳就可以誤導人地妳所行嘅方向呢   真係每一樣嘢都要諗埋下一步


又繼續行喇喂


兩個真人喺度傾計   我離遠望嘅時候   佢地又唔郁   我以為係假人添呀


頭先介紹嘅地洞   可以比妳行   不過要屈住條腰   我地唔行喇   同埋我最驚係焗   一焗我會發顛   衰里奧大人話我唔夠位入去呀   頂住出唔番黎就累到人無得入去睇喎  --__--


所以   扮下咪算囉   呵


呢棵樹應該叫做 Dead Tree ( 因為第 3 日嘅行程去咗戰爭博物館   睇到類似咁嘅嘢 )

                           


唔記得邊度流落黎嘅水



廚房呀


好長架   點解當時我唔落去影呢 ?!?!?!

                          

唔知里奧大人係 zoom 黎影定行落去影呢 ?!   因為有時我同佢都分開行   唔知佢做緊咩   哈哈


頭先講咗   煮食會有煙出家嘛   咁就會比敵軍發現   所以佢地就將啲蒸氣從地底   傳到好遠先噴出黎   咁再出到黎嘅蒸氣就好似霧咁呢


無啦啦又有假人


我唔記點解影呢張相添


走人喇   個個都濕哂身走啦   好鬼熱呀   哈


有好多大樹菠蘿蜜呀   其實我唔知係咩   外型似大樹菠蘿   不過係迷你版   妳知大樹菠蘿係幾咁大個架啦


好似好求其擺嘅石櫈


啲字應該係有意思   因為張張櫈啲字都唔同嘛


呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言