2015年6月27日星期六

熱晴 ♡ 胡志明市。越南 (頭頓 & 美拖椰子島) 5 天美食團 Day 1 (Part 3/3) ( 27-JUN-2015 )

( 27-JUN-2015  SAT )  Day 1 ( Part 3/3 )

呢日里奧大人係着條長褲   但褲袋係好淺嘅   咁佢同我講   話頭先落完車   行行下嘅時候   無啦啦摸下個褲袋   發覺銀包唔喺到   嚇到佢呢   唔見咗証件好煩家嘛    咁我張身分證又喺埋佢度喎   好在佢跑番去旅遊車度   原來個銀包真係跌咗喺位度呢   不過我估佢當時應該超勁驚架喇 ~

我見車頭無人坐   咁我坐啦   可以同里奧大人影啲唔同嘅嘢嘛   同埋唔駛攬住個背囊舒服好多   不過隻腳要屈埋囉   但其實對我無影響   因為我對腳又唔係長   人地屈埋對腳就等如我伸直
對腳咁之嘛   嘩哈哈 ~


啲車真係好似亂咁行   過馬路真係要好小心呢


呢啲係橡膠樹   我算勁架喇   一講即影架   所以唔濛先奇   哈哈


賓尼兔又講嘢喇   問我地點解越南無肥人   嘩哈哈哈哈哈哈    唔係見我坐佢隔離就諗到呢個話題嘛 ~~~~~~~~

仲有問覺唔覺條街無乜小朋友同老人家啦   無垃圾桶啦   無人食煙同無人戴眼鏡啦   之後就話因為老人家早起又早瞓   唔願出街因為唔捨得食同花費   睇旅遊節目就當自己去咗   我覺得老人家思想好極端   有啲就會覺得經歷過食樹皮   所以唔會太着重物質享受   3 餐溫飽就足夠   有啲就會覺得後生捱咗好多苦   老來當然要好好享受一番 ~

無小朋友喺街   因為越南嘅暑假係 6月至 9月   好多小朋友都會留喺屋企   咁講到無近視   我答因為無得睇電視   但其實係因為無高樓   又好多樹   成日望綠色嘢呀   呢點真係超級羨慕呢   同埋原來佢地有 100 個電視台比妳睇架   最搞笑係賓尼兔問我地有幾多個電視台   我答 30   佢話唔係   佢再問 Auntie 幾多個   Auntie 好敷衍答佢 100 個   估唔到中喎   哈哈 ~

無垃圾桶係因為啲人會偷囉   不過越南又唔係周街都係垃圾架喎   佢地會擺埋一邊   咁每晚 9 點會有人清理垃圾呢 ~

無人食煙係因為條街太大風   如果企喺妳後面啲人會食哂 2 手煙   所以無人食煙   嘩   超勁有公德心呀   至於話無肥人就因為佢地多食菜   加上天氣熱   想肥都難   呢點我唔認同   因為我日日流汗都唔見瘦   嘩哈哈 ~

講到人就自自然然講埋寵物啦   佢話啲狗仔無人領   就會拎去餵老虎   同埋如果隻狗仔比人捉咗   個主人去認領   隻狗仔唔彩個主人   咁就代表隻狗唔係妳架喇   即刻諗起家姐   因為佢帶完啲狗去睇醫生   如果要住院   衰仔只會應姑娘   家姐叫佢   佢擰埋臉架   姑娘見到都覺得好搞笑   哈哈 ~

鄧下鄧下   出面又落雨   好在咁啱賓尼兔話比我地休息咋   咁我可以瞓下呢   呵 ~

5 點 45 分開始落雨喇


落雨揸電車單真係好危險   不過佢地應該都習慣哂 lu


啲 building 都幾靚喎


塞車了


3 個人坐一部電單車   勁呀


頭先賓尼兔先話啲人會放垃圾入一個位置   轉過頭就見到呢個情況


流動檔口 ?!?!   頂帽幾好喎   可以防曬又可以防水


好多唔同嘅像喺條街度   應該係比人買呢


終於見到矮櫈仔喇   賓尼兔話後生仔先鍾意咁坐   哈


迴轉處有幾個像   唔知代表咩


白色衫個男人   唔知佢要等幾耐先過到馬路呢 ?!?!


坐咗差唔多 2 個鐘頭車   6 點 20 分終於到酒店   Check-in 之後即上房喇 ~



June 27, 2015 @ 越南胡志明市


Welcome Drink   正呀   酸酸地   同埋最緊要夠凍




望出去係咁嘅



我成日覺得越南好落後   無諗過間酒店都好 ok   同埋好乾淨呀


我突然間覺得呢張相好似啲示範單位咁   因為天空嘅藍色好假   但真係原色黎架


浴室用品   有 Shower Gel 提供都唔錯丫   不過我地依家多數自己帶去嘅   因為好多酒店都話以環保為由   唔提供 Shower Gel 同洗頭水呢



睇下 Menu 價錢就大概知道出面食嘢食咩價錢喇


最鍾意有直身鏡   可以睇下啲衫拚得好唔好睇嘛   今次好在有咗帶外套咋   因為旅遊車冷氣好夠   所以好鬼凍呢


7 點 15 分落餐廳食嘢   好似可以食 4 個鐘呢 ~

住 18 樓


影埋奧腳都唔知添   但效果又唔錯喎   無咁孤單   哈哈


甜品區


頭暈蛋糕   哈哈   好似好甜咁 @@



見到大樹菠蘿勁想食哂去   不過我無食啦   有奶類嘅嘢   第一日係唔會食   一陣肚屙就慘咯


呢個幾好味咁   不過我其實對甜品無咩話好大興趣


木薯糕   賓尼兔叫我地要試呀


呢個千層糕又食要試喎   不過佢唔叫   我自己都一定食   我 like 煙韌嘢嘛


熱葷區   其實仲有好多   不過我唔想影   因為好餓呀   想食嘢多啲



想食 Garlic Bread   不過最後都無食   留番 quota 食第啲   嘻嘻


呢度係自己揀食物同湯底   之後比佢地煮   等 10 分鐘就有得食架喇


壽司區   見到得番幾粒黃蘿蔔壽司   所以影完即拎呀


生嘅   都係唔敢試   同埋餐廳本身冷氣又唔夠   仲更加唔敢食囉


好多炸嘢



望個餅底好脆咁   不過唔食啦   食一塊都好滯架   我都係想食其他嘢多啲


好似係蝦


打邊爐區   見到秋刀魚丸   雙眼發光了


再見埋魚肉釀羊角豆   影完即拎   嘩哈哈哈哈


賓尼兔千叮萬囑叫我地唔好食生蠔呀   驚我地食完肚屙   但睇完都唔敢食啦   點會同埋生嘅貝殼類一齊擺架 @@


凍肉區   朝早夜晚都一定見到   哈


沙律區


麵包區   聽朝先食啦


咁熱   都係汽水加冰正啲


露天燒烤區



BBQ 火爐



粟一燒    里奧大人真係好鍾意影粟米喎   呵



燒完就擺喺度喇


腸仔 / 豆角



唔同嘅醬汁



再行前啲睇睇有咩好食   但其實出面好鬼熱   影完即走



一煲煲唔記得係乜



好似好好味咁   但我唔想等   所以無食   哈



好恐怖   無諗過里奧大人會影呢


又係好多醬汁   不過我無咩興趣   好奇怪囉   因為我不嬲我都係汁怪黎家嘛



Curry Crab   我皮膚唔好   所以好小會主動食蟹呢


其實好多想試   不過間餐廳都幾大   行下行下   都唔記得自己想食啲咩 lu


里奧大人話佢一知道影佢   就即刻笑哂 V 字   佢一定好 enjoy 佢份工作呢


開餐喇   每兩個人一鍋  & 一碟蟹


啲蝦就麻麻地   但條腸好好味呀   好 juicy   諗住再拎啦   點知無哂 lu


里奧大人似乎好鍾意食咁喎   因為佢鍾意食先影   哈哈   但我叫佢下次貝殼類一碟   熟嘅食物一碟好啲囉


團友話啤酒買一送一   好似 VND33,000/杯   咁實叫啦   因為真係好抵   我飲半杯就夠 lu   剩咗要里奧大人包底    唔好嘥嘛   哈

                            

打邊爐正呀   我好鍾意食釀羊角豆架   諗住紅辣椒無料到   點知辣到跳舞 @@


香茅湯底嘅蜆   湯底超勁香茅味   我又加埋薑片   好好味呀   可能頭先飲咗汽水同啤酒   所以依家飲番啖湯   飲完暖笠笠好舒服   哈哈   麻鬼煩呢


勁愛嘅黃蘿蔔壽司   里奧大人見到就笑   話去到邊都要食   哈哈


我都食咗幾隻芝士焗蠔   得細細粒蠔肉


越南紙米卷   真係好似食紙咁   好難先咬得開呀 @@


即叫即炒   好夠火喉架


拎幾隻蝦比佢地炒   估唔到會加埋配菜一齊炒   超級勁好味呀


順便炒多碟炒麵   孝敬愛人



炒通菜仍都非常之好味   食咗 2 碟



蝦片   無味嘅   不過就好脆呢   忍唔住再食黃蘿蔔壽司   但其實真係好細粒   唔會太飽肚


糕點唔太煙韌   反而 Cheese Cake 又 ok 喎


里奧大人就食咗咁多款甜品   佢居然話木薯糕煙韌   所以我叫團友等埋我試咗先好拎   因為奧講嘅煙韌係絕對唔準確的


食到 8 點 45 分   其實可以再食多 dd   不過里奧大人話佢飽喇   咁得我食又無癮   同埋其實都有啲熱   所以都係想上房嘆冷氣算喇 ~

我望下對面棟大廈啦   睇下係學校定咩   之後見到有個人行出黎   勁驚呀   又望唔到有無影喎 @@



沖埋涼   睇下電視   11 點半都瞓喇 ~

我覺得佢勁似杜汶澤呀


聽朝 7 點 Morning Call   我覺得唔算早架喇


呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言