2015年6月26日星期五

元氣壽司 @ 九龍灣 ( 26-JUN-2015 )





 元氣 Logo 變咗墨魚咀   好搞笑


( 26-JUN-2015  FRI )

實在太開心喇   聽日去旅行   7月6日先番工   爽呀 ~

今朝食早餐   8 卦又黎埋 ~   


菇場唔好忙呀   之後船頭問我有無嘢要佢跟   原來西瓜叫佢問我   其實咁都好   起碼我請假有人跟嘢   唔駛我番黎做得咁辛苦   不過都會預咗番黎會忙架喇 ~

諗住食酸辣米線   8 卦又話食車仔麵   朝早我話食車   佢又話驚油   之後到我決定食酸辣米線   佢又話食車   又要我陪   麻鬼煩 ~     


好嘢   無驚無險   可以準時收工喇   yeah ~~~

番到屋企抖陣   再執下嘢   里奧大人 8 點先放工   咁去元氣食壽司啦   不過都要等 20 分鐘先有位   最衰我啦   一早諗定就唔駛等位 ~

食完就陪里奧大人食雪糕   我就真係食唔落喇 ~


沖埋涼   再 double check 行李   抖多陣   11 點即瞓喇   聽朝 4 點半起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言