2015年6月28日星期日

熱晴 ♡ 胡志明市。越南 (頭頓 & 美拖椰子島) 5 天美食團 Day 2 (Part 2/3) ( 28-JUN-2015 )

( 28-JUN-2015  SUN )  Day 2 ( Part 2/3 )

好喇   食完生果就 泛舟暢遊熱帶樹林沼澤 )    因為要比 Local 團上船先   佢地 3x 人呀   條樓梯又窄   佢地又係咁行唔理人地喎   搞到氣氛相當緊張   哈哈 ~

12 點 10 分開船   12 點半就上岸喇   實在太好   因為我真係好驚 ~~~~

又行番出去喇   如果無大樹遮陰   真係中暑都似

   
讓 Local Tour 上船先   佢地個領隊仲着長袖裇衫打埋呔   我真係睇見都熱呀   哈哈


其實我好驚坐呢 d 艇仔架   我太論盡喇    驚反艇   同埋賓尼兔千叮萬囑叫我地千其唔好伸手扶住艇邊   如果要扶住   就扶住艇仔入面條黃色木棍   真係佢唔講我都唔會留意   佢話之前有團友就係扶住艇仔出面   咁條河又窄   隔離隻艇又碰埋一齊   所以隻手掌"界"到流哂血   之後番香港要切咗隻手掌添呀   因為團友原來有糖尿病   傷口感染囉   比佢講一講   其實我仲更加驚   妳知啦   驚趺落河嘛   有嘢就扶架啦   點記得咁多喎


到我地喇   團友坐後面   我坐最前   里奧大人就坐第 2 個位   所以要最後上船   要 balance 嘛   唔係反艇   呵



咁睇條河好似幾闊咁


其實我 load 相嘅時候   以為頭先等開船果陣   企喺我隔離嘅女人   就係我面前撐船嘅女人黎架   但無理由家嘛   唔係架船點撐埋黎喎   都話 load 相 load 到人都顛咗啦


窄窄嘅小河流


又黎 3 隻船痴埋一齊   即刻叫里奧大人千其唔好伸隻手出黎呀   其實我叫咗幾次   驚佢唔記得嘛   搞到我精神有 d 緊張   哈哈


坐到咁上下   佢就派幾頂帽比我地   初初我唔帶架   因為我本身帶住遮臉罩嘛   之後我都係試帶下   勁正喎   又輕身 ~


無啦啦叫我幫手撐船   咁撐啦   其實撐同唔撐完全無分別    嘩哈哈哈


d 船排哂隊   所以 "我地" 都可以抖下   嘩哈哈


唔知點解   我地隻船好貼 d 草   其他唔係咁架喎   所以佢好多時都要用力推番隻出去呢


里奧大人之後幫手撐啦   第一野已經潑哂 d 水落我腳度   之後又打咗我頭一下   我發哂脾氣叫佢比番我撐呀   諗諗下自己真係好鬼衰   佢想幫我之嘛   發咩脾氣喎   真係要好好控制一下自己嘅情緒呢


玩水 ?!?!?!   唔係嘛   好耐之前去泰國又係坐艇仔遊湄公河   導遊話 d 人會喺河度洗衫沖涼   又話如果用 d 水擦牙洗臉   會有消炎作用   我果時真係以為真架   之後先知佢原來講笑囉 @@



我見到有阿婆撐船架   離遠睇以為遊客   因為無諗過係阿婆呢   唔怪我頭先賓尼兔話有現代同古代船伕啦


男人應該有力 d



海底椰呀


好似人樣呀 @@


撐完喇   里奧大人話我地應該收番小費先啱呀   哈哈


香蕉樹

                            

又要再坐船出去喇   好在我無暈船浪啫


船伕好好人   扶上又扶落架   我真係靠佢扶住呢   哈

                     

里奧大人細細聲同船伕講 : 記得扶住我隻惡雞乸   唔係一陣又發脾氣架喇   拜託拜託



海中心呢 d 綠色嘢   唔記得係咩來   但賓尼兔話係有用呢


埋岸喇   yeah ~~~~


12 點 50 分到餐廳   食食下嘢   有個女人好開心咁望住我笑   果下我有 d 驚   因為我唔識佢嘛   之後佢仲繼續笑喎   我心諗係咪里奧大人 d 同事或者客呀   定係我隔離團友 d 朋友呀 ?!   之後果女人直頭行過黎   同我講話 " 妳又黎咗越南呀 ?!   嚇到我即刻話妳認錯人呀   之後佢都好尷尬走開   我同里奧大人講話係咪真係似樣得咁緊要呀 @@

食下傾下   話咁快到 1 點半   又要去下個景點喇 ~

去食嘢喇


我同團友兩公婆以為呢度食啦   一入去都無人嘅   原來去錯地方   哈哈


熱唔熱呢下 ?!?!?!   不過我發覺    我次次出完汗   上車涼咗陣冷氣   d 手腳就唔會立痴痴   好爽添架   真係唔記得之前係成身汗呢


細細粒紅 mo   用佢黎做對比就最好   哈哈


油泡魚出場喇   勁大條   勁樣衰呢   同埋佢有好多魚鱗   我試咗連皮食一啖就唔敢再食   有 d 驚


越南名物 : 米紙   口感真係好似食紙咁   哈


最搞笑係初初有個侍應包咗 1 份   咁我地個個掛住傾計影相嘛   都無理佢   以為佢會包哂比我地食   點知佢包完 1 份就走人喇   所以我地之後就求求其其包啦   唔係點喎   哈


里奧大人包架   又 ok 喎   起碼包得哂所有嘢   哈哈


我就包得衰 d   好明顯係樣樣包埋一齊就算



個飯好味喎   口感有小小似糯米飯   真係估唔到呢   團友見我咁講   佢地又要食呀   搞笑   所以今次跟團真係好開心呢


里奧大人就坐喺度影相   我地就個個企喺度影


魚同煎堆真係好巨架   如果可以成個拎住黎影相就好喇   哈哈


煎堆 size 大過個煲



之後又剪開一塊塊   今次呢個好食呀   因為又脆又煙韌   但最底層果 d 就唔好食   一 pat 嘢咁   仲以為會更加煙煙韌韌添



呢個丸都幾好味



無試呀



呢個都無試


最緊要有條菜   天氣熱   唔係咁想啖啖肉


呢碟通菜炒得好好味



什菜蝦湯 ?!?!   清清地好飲喎



好似 VND33,000/罐   里奧大人話味道淡 d


我要青檸梳打   好似 VND37,000   全枱得我最清純   滴酒不沾   呵   咁青檸梳打唔甜家嘛   所以會連埋沙糖一齊比呢   但其實我都唔會加沙糖嘅   最奇怪係凍嘢落沙糖   唔溶架喎   咁咪即係會啜哂 d 沙糖 ?!


又會無英文名嘅



煎堆大過人頭架


沒有密碼   我覺得寫"不設密碼"會好 d 呢


真係睇唔出   入面係有間餐廳


唔拚埋都唔覺自己坐嘅旅遊車係咁細   嘩哈哈


3 點 15 分開始去統一宮 ( 前總統府 )   4 點 15 分就去到喇   一落車就熱鬼到呢 ~


係時候要數下 d 錢   因為一陣要去超市買嘢呀


縛住 d 膠袋有咩用意呢 ?!


坐車嘅時候   又可以望住個天喇


車頂果兩籃嘢   應該唔會跌落黎啩。。。。


個個想瞓覺   哈哈


又黎影下相   賓尼兔話之前 d 團友同佢講   見到有兩個人坐電單車   後面個人拎住塊好厚嘅玻璃   擰埋臉抖氣都有難度架   所以好佩服佢地呢



店名好搞笑


街道 number 非常之清晰


之前賓尼兔話如果街邊有垃圾桶   都只會係"箱"實嘅垃圾桶   咁就唔會比人偷呢


兩大兩細   勁


如果離遠睇   真係完全唔似抱住個 B 囉


一家三口坐車係等閒事


唔係多咗隻腳   真係唔知係一家三口架


呢幾日都要藍天白雲呀


統一宮


行到半路   全部團友一齊影張團體相   HK$20 一張   不過我無買


內閣會議室






張櫈都有幾十年歷史架   不過就換咗 d 皮   唔可以原汁原味   無計啦   幾十年嘛   會發霉呢


海陸空總司令板圖館





我真係超愛呢 d 電話


外賓室




行上一層睇睇先


大中細櫈   真係唔講唔覺囉   因為裡面好暗呢




其他國家送比越南總統嘅禮物   呢 d 係大象腳 @@




寑室



飯廳有分食中餐同西餐嘅地方   呢度係食中餐


呢度係食西餐   話說 d 刀叉係好重   因為想總統用下力喎


呢度係總統夫人室 ( First Ladys' Reception Room )   麻將枱腳好得意呀



小相公   哈哈


飲酒唱 K ?!


仲有電影睇架




紅色圈係炸彈跌落嘅位置






行到出哂汗   係時候要補充體力   諗起尋日買果支甜茶難飲到呢   所以今日都係穩陣 d   飲番自己識嘅牌子好過   呢罐係 VND20,000


又落去睇喇


呢張紙有 47 年歷史架喇


全程無冷氣   又焗   真係成身汗架   我件衫已經濕哂   啜住哂 d 肉呢 @@


勁想扭下 d 制   不過好似好多手咁   哈哈


好似係麵包機


影埋呢張就行哂 lu


明明可以好嘆咁坐住吹風扇   點知有個男人坐埋黎   唔知日本人定咩   同我笑又講咗幾句嘢   之後嚇到我走出去搵番里奧大人呀



呢日未完架

沒有留言:

發佈留言