2015年6月27日星期六

熱晴 ♡ 胡志明市。越南 (頭頓 & 美拖椰子島) 5 天美食團 Day 1 (Part 1/3) ( 27-JUN-2015 )

( 27-JUN-2015  SAT )  Day 1 ( Part 3/3 )

今朝 4 點半起身喇   教咗 4 個鬧鐘   不過響咗 1 個已經醒啦   實在太興奮   所以其實瞓得唔係咁林   哈哈 ~

沖埋涼   double check 哂所有証件   關哂水喉煤氣制   其實都只係 5 點 10 分   我地 call 咗的士 5 點半   諗住 hea 下   點知司機叔叔打黎話已經喺停車場   咁我地 5 分鐘之後都落去坐車 lu ~

出發喇 ~~~~


去到唔知邊度   無啦啦有警車指示所有車要慢駛   第一次遇到咁情況咋   好在預早出門口   慢駛咗 10 分鐘左右就暢順番哂啦   之後差唔多到機場   無啦啦有架私家車停低搵路   痴佢孖根   得一條路去之嘛   我同司機都忍唔住啤佢呀   害人害物   落車之後我同里奧大人講   好在司機叔叔唔係跟車太貼咋   唔駛炒埋都似   但里奧大人話唔駛驚   因為我地坐果架的士係超級安全   ( 慢到呢 )   同埋架架車都過我地   咁其實又係真係好慢嘅   不過我其實果時都未瞓醒   只係奇怪點解我隔離啲車好似架架都快過我地咁解啫   哈 ~

塞車呀   都咪話唔驚囉   飛機唔等人嘛 @@


去到已經 6 點   好在集合時間係 6 點 10 分   無遲到呢 ~

今次都係帶 1 中 1 細喼   雖然越南未必有嘢買   但我都覺得帶 2 個喼穩陣啲囉



6 點到機場喇


咁即去同領隊報到啦   原來我地係第一個 party   之後有個 party 見到里奧大人   同佢講得佢一個男人  因為佢地去茶會時係得全女班   哈哈   唔係咁搞嘢呀嘛   不過阿奧唔駛驚   因為妳老婆都係麻甩型   有我陪你   哈哈 ~

今次去越南 5 天團   搭 CX 機    起程係 6月27日 8:40am -> 11: 20am ( 當地時間)   回程係 7月1日嘅 19:00pm --> 22:45pm ( 香港時間 )

我次次都係睇完個團嘅目的地   之後就睇個領隊名   唔會睇下係咩團   因為我根本唔會記住   哈哈



之後去埋 counter 放行李就去食早餐喇   諗住去美心飲杯奶茶   估唔到摺埋咗   咁我地去離境區內食囉 ~

最搞笑 6 點半有個人打黎   但係打錯嘅   咁之後電話又響   里奧大人話又係果條友   不過我當然會拎電話出黎睇下啦   點知原來係媽咪打黎   哈哈   因為我無諗過媽咪咁早打黎呢   我同佢講   我上機前會打比佢嘛 ~

因為國泰 counter 未開   我地就坐低等下囉   所以又影下肥寶先   真係覺得佢樣衰得黎又幾得意   哈哈   但里奧大人同家姐就話佢好肉酸   呵呵   係嘅   我鍾意啲嘢比較另類   呵



@ 6:30am


乜都影一餐   影咗 10 分鐘先離境   哈



希望之後你多啲出場啦下 ~~~~


里奧大人 6 點半喺大家樂排隊買早餐   但買完都已經 7 點 lu ~

好多人排隊呢


無諗過有薯蓉   所以食到非常之飽呢   呵


里奧大人嘅小愛人出場喇   改佢名叫 "紅 mo 仔"


我特登買本薄黎寫遊記架   跟團真係識到好多嘢   但自己老人痴呆   所以真係要寫得去囉   仲特登買定 2 支筆架   好穩陣呢


無嘢好行   所以 7 點 45 分都坐喺閘口等 lu


今日非常好天   希望越南都係啦 ~~~~


香港去越南大約 2 個半鐘   去河內只需 45 分鐘咋


坐定定 lu


yeah   起飛喇


乾淨嘅玻璃窗


我同里奧大人講話啲船泊得好整齊   之後佢話應該係橋墩喎


好在我都有 zoom 黎影咋   原來堅係橋墩   嘩哈哈


好平靜嘅感覺


無嘢做就睇電視啦   我揀 "發現大絲路"   因為主持人又靚仔   今集仲介紹新彊添   正


9 點半派餐   原來已經換哂紙盒包裝


里奧大人食伊麵   我就食芝蛋包


坐飛機係勁口渴   所以紙包飲品先係最吸引呢


熱辣辣唔錯喎   我覺得自己好勁   可以咁短時間內食到兩餐   衰里奧大人又話 share 食   點知最後話只食伊麵   我一個人食哂成個芝蛋包好滯家嘛 @@


如果唔反光就好啦


@ 10 點半已經見到山喇   應該到咗越南呢




雲海呀


衝入雲海   當下係 feel 到有啲阻力架   震震地咁   平時我無留意架   哈哈


開始好興奮喇 ~~~~~~~~~~



差唔多降落


平安到越南喇


出面 33 度   我仲諗住起碼 40 度添   因為個個都話越南好熱好熱


里奧大人一馬當先


去到越南係 10:27 am ( 當地時間 )   等咗 20 分鐘先拎到行李   再 Check-in   咁搞掂哂都 12 點 10 分   旅程正式開始喇   勁開心呢 ~~~~

是日行程 ~
香港 --> 胡志明市 --> 平貴風景區 (越式風味餐 - 越式酸湯 / 蔗蝦 / 特色炸糯米飯) --> 古芝地道 --> 中日泰越式 BBQ 海鮮自助餐 --> Windsor Plaza Hotel (胡志明市住宿五星級)

越南慢香港 1 個鐘   所以一定要 set 番好時間   唔係就大穫   哈哈 ~

機場都好多人喎



@ 10:47am ( 當地時間 )


個個都金精火眼睇住自己件行李   哈哈


Check-in 喇


一出機場見到有個男人舉康泰牌   原來係當地導遊   咁跟住佢行去坐車 lu ~

離遠已經見到康泰牌喇



wow   好好天呀   開心開心


今次香港領隊係小石小姐   當地導遊係賓尼先生   全團只有 14人 ( 有 5 個 party - 我 & 里奧大人 + 1 對夫婦 + 1 對女性朋友 + 4 個 Auntie + 2 對母女 ) ~

小石同賓介紹完自己之後   咁賓就開始講解越南生活文化   話當地電單車黨猖獗   第一樣係叫我地唔好拎手袋出街   因為電單車黨以為係成袋美金   第二樣係唔好拎相機同手機影相   如果企喺馬路邊影嘅話   妳好開心咁影呀影   就會一嘢比電單車黨扯走   追都追唔到呢   同埋要小心過馬路   最緊要行得快喎   嘩   好驚啦 ~

講到咁   我同里奧大人講   好感恩我地今次唔係自由行   唔係呢兩樣嘢我地會做足呢   哈哈 ~

出發去胡志明市喇


救護車 ?!?!


點比錢呢 ?!   4-8 CHO 係 4-8 人 ?!


Call 車 number 好好記喎  38 38 38 38


啲電單車好似亂黎咁 @@


無英文地方名   咁其實去越南都唔係咁方便噃


賓尼兔問我地覺唔覺機場好多人接機   佢話其實佢地係接一個人機嘅啫   但佢地習慣係十幾廿個人一齊接你機囉   都幾搞笑 ~

跟得團   咁導遊一定要介紹一下越南啦   我都好有心機聽寫架  ( 我真係覺得自已好勁架   呢幾日全程係又聽又寫又影相喎   唔怪得我晚晚咁好瞓啦   哈哈 ) ~

今次特登買本記事薄做旅遊筆記   因為我好鍾意聽當地啲人點生活   文化係點   但次次聽完都唔鬼記得   對上果次去台中同張家界   我好後悔無寫低呀   所以今次點都要寫   因為真係記得番好多嘢呢   咁樣跟團先有意思嘛 ~

我真係寫低賓尼兔講嘅嘢架   里奧大人都話我勁   駛乜講   哈哈


賓尼兔話越南靠種植為主   越南出口米係排第二位架   所以越南一定要有雨落   不過越南落雨都係落一陣就停   落完雨之後就無咁熱   咁都好丫   起碼唔熱嘛 ~

至於咖啡排名就係巴西   越南同埃塞俄比亞喇 ~

呢張相係上網搵嘅   因為賓尼兔話越南係漁米之香嘛   有山水河海   而呢個 Logo 嘅上面代表漁米之香   下面就代表運輸   真係唔講唔知   哈哈




仲有佢地食唔哂啲米就會比非洲   非洲國家又會送番啲動物比你   最搞笑係話送動物   餵佢地食嘢要錢家嘛   講緊嘅仲要係獅子老虎呢啲
   食量好大家嘛   所以係唔化算呢   哈哈 ~

越南地型係 S 型海岸線   有 3,200 公里   講到地型呢家嘢   我真係唔識喇 ~

整個越南人口 ( 九千一百萬 )   女多男小   7:3 比例呀   同埋重男輕女   但為咗提供女性地位   所以越南就出咗第一位女總理呢 ~

胡志明市有 ( 19 郡 ) = 香港嘅 19 區   64 個省份   南越首都係西貢   北越首都係河內   咁南越之後統一咗   為紀念胡志明呢位黨主席   所以改為胡志明市   讀音係 "開之 min"   越南仍都係共產黨國家呢   原來胡志明本身姓阮  ( 1890-1969 )   真係唔講唔知呢 ~

越南文係 "F" "W" "Z" 加拉丁拚音咁讀嘅   佢地嘅 "ABCD" 係讀 "鴉啤些呢"   因為我係寫低家嘛   佢讀"鴉"音   我諗咗好耐先諗到點寫呀   執筆忘字真係慘   哈 ~

打仗都經歷過   真係分分鐘連命都無嘛   所以佢地仲有咩嘢驚丫   佢地生活態度係 " 天跌落黎當被冚   水浸眼眉當酒飲 " 呢   佢地唔太注重物質生活   覺得 3 餐溫飽已經好足夠呢 ~

1945 年經歷咗 9 年抗法戰爭  1955 年抗美到1975年   前前後後打仗 30 年   唔落後先奇啊   打仗 30 年   和平 40 年   即係無咗 70 年   搞番好都有排搞   又落後喎   咁一定無乜人去啦   係近呢 10 年先開放咋 ~

去越南要簽証家嘛   老實講   我覺得貴架   仲要得 1 個月有效期   之後賓尼越南人黎香港   簽証要 HK$1,000 ( 5 日 only )   仲要放 HK$2,000 ( VND1,040,000 ) 喺銀行 2 個月   之後先批   所以我地算平喎   但越南打贏咗美國   東盟國家就唔駛簽証呢 ~

好似想落雨咁喎


PHO 呀   希望食到啦


越南人唔興 shopping   因為無錢嘛   佢地習慣係買就買   唔買嘅話直頭唔會睇   唔似香港人唔買都摸下   好似講緊我咁   嘩哈哈哈哈   又叫我地買貴嘢好啲   始終一分錢一分貨咁話喎 ~

佢地有午睡習慣架   番工時間係彈性嘅   總之朝早做 4 個鐘   下午做 4 個鐘   中午就瞓 2 個鐘    同埋好多都係朝早 7 點已經開舖做生意架喇   所以越南無乜夜生活   因為早開早收 ~

見到 WASECO   我諗起 WASABI   哈哈


露天 CAFE


依家仲未算係最多電單車呢


好多人都着長袖   勁呀   我知着長袖係無咁易曬傷皮膚   但我真係頂唔順囉


好喇   最重要嘅一環就係兌換錢喇   賓尼話公司兌換率統一用 VND260,000   因為之前有啲團友兌換嘅時候係HK$100 : VND250,000   之後第日就回落到 HK$100 : VND240,000   覺得蝕咗咁   所以就統一用 VND260,000 呢個兌換率喇 ~

佢地分好咗 HK$500 一份 ( 唔同銀碼嘅越南盾 )   佢建議我地兌換 HK$500 先   即係 VND1,300,000   百幾萬噃   希望好好駛啦   其實我最驚咁多個零   好似去韓國咁   真係要用計數機篤篤架 ~


無高樓   真係好開揚好舒服呢


我想買越南人帶嘅帽


賓尼兔叫我地唔好亂食街邊嘢   一陣水土不服就慘喇


沙塵滾滾


呢度就乾淨啲


四眼嘅女人   由我拎起相機佢已經對住我笑   叫埋隔離朋友一齊望我添呀   之後同我 bye bye 添


呢對母子就怕怕羞羞   好搞笑



但其實有啲人會好好奇望住我影相呢   好似呢個細路仔咁   哈


啲蟹咁樣擺法   好易食到肚屙喎真係


喺生豬肉面前食飯   我真係唔得呢



油站唔小得


黎料 @@


感覺真係好落後咁   但我鍾意   哈哈


12 點到平貴風景區食飯   落車前無啦啦落勁大雨呀   好感恩落咗10 分鐘左右就停雨呢 ~


終於見到越南傳統打扮嘅女仔


我地坐 Golf 車入去   仍都可以行入去   只係 7-10 分鐘左右呢   咁我當然坐啦   唔想行到成身汗呀


大蓮蓬



呢日有好多人黎影婚紗相



好多裝備   個籃好似有幾棵菜咁   哈哈


廚房 ?!?!


啲侍應跑來跑去傳菜


呢個地方好有田園 feel 噃   即係無冷氣   哈哈


我地就係坐呢啲草屋入面開餐呢


勁呀呢   快快手手影相先   因為我仲未慣用部新機呀   哈


頭先落咗場雨   真係無咁熱喎


就係坐呢架 Golf 車出入架喇


我地得兩圍枱   我同里奧大人 + 1 對夫婦 + 1 對女性朋友坐一圍   我地 6 個人一圍枱實在太正   可以傾計   好感恩大家都好啱傾   又鍾意去旅行   最開心係一齊飲啤酒呢   哈哈 ~

今次又同里奧大人講   叫佢同團友講 "我要影相做記錄   唔好意思"   咁當然我都會講啦   好感恩團友都鍾意影相   咁我就唔駛就住就住嘛   同埋我仲未慣用部新機   有時都影得唔好   所以叫埋里奧大人一齊影呀 ~

我仍然喺度影緊碗魚露   嘩哈哈   影咗成分鐘


6 個人一圍枱   爽呀


呢碟魚露都放咗好耐下   有好多蚊滋   叫佢地換過另一碗呢


濕紙巾好厚架   唔似香港嗰啲薄切切


好大個煎埋   比妳影完相就拎去另一枱   佢地都了解相機食先呢個文化呢


里奧大人好似影得大個啲咁   哈哈


之後剪開一片片   脆脆地又煙棧   不過好油   唔敢食咁多呢


其實見到咁賣相都驚架   好似無乜味咁   之後團友話啲魚有陣泥味   咁我試啦   因為我唔知咩叫泥味   哈哈   依家知啦


椰青 - 自費   好似 VND30,000/個



蔗蝦都幾好味



春卷都好味   因為我最愛香口嘢



呢個都幾好味


炒豬肉都好味   哈哈   乜鬼都話好味


炒菜



呢個酸湯   我覺得係泰式辣雞醬加水嘅味道   係甜嘅   唔知點咁 @@


切到細細粒又唔錯喎

   
呢日未完架 ^^

4 則留言:

  1. 这个旅程看起来不错,但,5只点解|~这里的朋友去过都话5好玩哦哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 打令...我覺得越南幾好玩喎 食又唔錯 哈哈 ~~

      刪除
  2. 忘记讲,你的背影好”失事”啊!哇哈哈。

    回覆刪除