2015年6月18日星期四

大快活 @ 九龍灣 ( 18-JUN-2015 )

我食唔落隻雞翼呀   因為我個胃唔舒服   頂住頂住囉    


雖然里奧大人話好飽   但都要佢食啦   唔好嘥嘢嘛 


( 18-JUN-2015  THU )

尋晚半夜個肚有 d 痛   沖咗熱水涼其實好 d   但最慘係頭痛   丫 ~~~~

今朝 8 點 20 分先起身   其實勁唔想番工   不過個肚又唔係劇痛   所以我都會番嘅   同埋菇場勁多嘢做   唔想堆住哂呢 ~

真係要打的番工   好彩無塞車   感恩感恩   買埋芝腿治 + 奶茶就番菇場喇 ~

尋日食個麵包之後勁胃痛   所以今朝食咗一啖麵包再飲咗杯奶茶   個胃更痛   嘩哈哈哈哈 ~

但又係嘔完舒服 d   個肚又係唔舒服   陰陰地痛咁囉   我都忍受到嘅   只不過係勁攰   同埋好多嘢做   比較辛苦 d 咁囉 ~

一到 lunch time 即瞓   瞓到 1 點 20 分就比司機大大聲喺後面講嘢   頂佢咩   人地瞓緊家嘛   呢度 d 人好鬼煩   成日鍾意大大聲講嘢   但好心妳啦   明知人地瞓緊   妳就行開 d 講啦   煩 ~

又要繼續打慢版咁做嘢啦   但其實好鬼攰   加上個肚又唔多舒服   勁想瞓   終於中下中下真係瞓鬼咗   瞓咗幾耐就唔知   但一定就有 4 分鐘   因為我開電話見到 4 分鐘之前有個 missed call 係里奧大人打黎嘅   哈哈 ~

丫   做到放工都仲未做完   但唔在狀態中   所以放工都即走喇 ~

里奧大人 3 點去旺角見客   5 點幾都番到九龍灣   咁我同佢可以食 tea   之後陪佢食埋雪糕就番屋企喇 ~

今晚叫里奧大人幫手開機洗衫同晾衫   我真係好攰   我最多拎嚿西瓜比佢食   哈哈 ~


沖埋涼就睇電視   睇睇下都瞓着咗   好似 8 點瞓到 8 點半   之後再睇電視   10 點半就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言