2015年6月20日星期六

金坊泰國美食 @ 荃灣 ( 20-JUN-2015 )

香辣干炒河粉 ( 牛 ) ( $68 ) - 無諗過咁大碟   好在最後慢慢慢慢咁食   終於食得哂 ~~~~      


脆肉炒椰菜苗 - 唔記得幾錢添   呢個好味   但可惜 d 燒肉皮唔脆囉  


雜錦拚盤 ( 蝦餅 / 魚餅 / 春卷 / 香葉包雞 ) - 食剩一半   咁一定要打包啦   


芒果沙冰 ( $26 ) - 我唔飲咁多凍嘢喇   我覺得食完碗酸辣米線勁勁勁口渴   我同里奧大人 share 飲咗 1 支 1L 烏龍茶   之後我喺金坊飲咗 4 杯暖水   基本上我唔會飲餐廳 d 水   因為我成日覺得飲水又係果隻杯   洗餐具又係果隻杯   好核突   但今次真係頂唔順   唔飲唔得囉  


( 20-JUN-2015  SAT )

我今朝 9 點半自然醒喇   但里奧大人今朝 8 點幾醒咗   之後無啦啦話睇埋大時代結局   最勁係佢只係睇結局果集 @@

今日端午節假期   對我黎講就真係有假放   但對於星期六 off 嘅人黎講就覺得蝕   嘩哈哈 ~

食完早餐就諗住媽咪會約家姐飲茶   咁一齊飲啦   但估唔到媽咪話唔飲   咁好啦   我地自己去行街  呵 ~



諗住去 GAP 買衫   所以坐 13X 去尖沙咀   行咗陣 Harbour City 再去 GAP   不過又係果 d 款式   咁慳番唔駛買 lu ~

里奧大人成日想剷短 d 頭髮   不過佢本身個髮型師就叫佢唔好剷   但去旅行好熱   里奧大人真係話想剷囉   咁我話不如去搵剪髮表妹   如果佢剪到咪去剪囉   剪唔到就當行街   反正我想去買衫   哈哈 ~

搭地鐵去荃灣   去到都已經 2 點 15 分   咁食埋嘢   里奧大人首選係酸辣米線   正呀   哈哈   我都想食   大熱天時係要食 d 酸辣嘢 ~

我又跟里奧大人咁影啦   不過無佢影得咁好睇   佢話唔好用 "跟" 字喎   哈哈   但我真係照跟佢嘛   所以有時睇 d 相都好似熟口熟面   原來佢係有影過咁角度之類嘅嘢   哈哈 



去到剪髮表妹度   原來佢啱啱食完飯   佢話要抖一陣先剪喎   咁好啦   都係抖 5 分鐘啫   哈哈 ~

差唔多 4 點就搞掂   我又去新之城買衫   不過唔啱心水   咁順便去旅行社拎嘢再去城市廣場喇   都未去到城市廣場就有 d 頭暈   所以我話去麥記坐下   唯有叫里奧大人買杯新地食啦 ~


休息咗 15 分鐘   原來都 5 點喇   我話想去金坊食泰菜   咁行埋城市廣場就去金坊   驚今晚多人慶祝父親節   所以早 d 去 ~

好喇   5 點 52 分去到   點解會記得咁清楚   因為我地等到 6 點 35 分先有得食   佢地漏咗單呀   真係由唔餓變餓   哈哈 ~

今晚要收加一服務費   因為父親節喎   如果唔加一仲平 ~~~~

好喇   食完都 8 點   坐小巴番屋企喇 ~

架車開咗無耐   轉個彎去到唔知邊個停車場出入口位置   我見到有架私家車喺我隔離 "high" 過   勁鬼驚啦   我唔明點解私家車可以咁駛出黎   我坐小巴中間位置都比佢 "high" 到   佢係咪無諗過停車架 @@

好在搞咗 6 分鐘就走得   最頂癮係坐我地隔離單邊位嘅女仔   因為我聽到佢打電話比佢男友 ( 我估 )   佢同電話中人講話 " 我坐架車比人撞到呀 "   之後佢無出聲   隔咗幾秒就話 " 點解妳唔問我有無事 ?! "   真係頂佢唔順   架車直頭喺我隔離 high 過   我都未敢講啦   之後佢叫人買嘢食    咁我同里奧大人傾計家嘛   坐到咁上下   又聽到個女仔講電話   話 " 咁辛苦你咁   你唔好買喇 "   里奧大人話我做咩聽人講嘢喎   我話佢發脾氣講得大聲咋   我隔住你都聽到佢講咩   點解你會聽唔到架 ?!

勁焗熱呀   番到屋企即沖涼   里奧大人差唔多 9 點就出去徑步 ~

媽咪買咗黃皮同荔枝比我   今次啱喇   真係要食黃皮消滯呀   


里奧大人 9 點半番到黎   再開機洗衫   追埋 " 選戰 "   睇到差唔多 1 點   要瞓喇   聽朝 8 點半要起身呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言