2015年6月24日星期三

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 24-JUN-2015 )

蒜香燒汁一口牛 - 居然食剩一半   所以叫媽咪拎走   


薑蔥焗羔蟹仔


燒腩仔


蝦醬通菜鮮魷


( 24-JUN-2015  WED )

今朝里奧大人上大陸   所以佢起身之後   我都瞓得唔係咁好   因為有壓力   驚鬧鐘唔響   哈 ~

食完早餐都早 d 番菇場喇   個天黑哂呀   襯仲未落大雨要走喇 ~


菇場唔忙   唔好忙就最好   我想抖下 ~

食完 lunch box 又抖下   呢期比較攰咁 ~

放工即走   今晚約咗媽咪 家姐食飯   家姐又係 7 點左右到   食完飯就去 759 行下   之後番媽咪屋企坐陣   好在今晚我地去媽咪屋企咋   無啦啦跳製   家姐搞唔掂   即落去管理處求救   好在最後搞得掂   所以差唔多 9 點先走   我送埋家姐搭車先走   番到屋企   里奧大人已經沖完涼添   咁都好   我可以慢慢 ~

呢排真係好攰   又係 11 點瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言