2015年6月23日星期二

燻蹄 ( 外賣 ) + 菜心 ( 23-JUN-2015 )




( 23-JUN-2015  TUE )

又落大雨喇   所以都係帶直身遮   我覺得收遮方便 d ~

今朝等咗 15 分鐘小巴   差唔多 8 點半先落車   8 卦仲早過我到餐廳   我一坐低   佢份蛋牛治已經到咗   唔駛 1 分鐘食哂   勁   不過我唔理佢架   我照慢慢食呢 ~


菇場唔忙   咁就啱喇   因為有 d 攰   哈哈 ~

Lunch 出去食 lu   難得無落雨   想出去行下呢 ~


終於等到放工   今晚點都要煮飯   太耐無煮   唔係咁好啦 ~

去完街市買菜就走喇   浸好菜就開機洗衫   之後抹下書房   咁就已經差唔多 7 點   仲諗緊里奧大人放工未   點知佢打咗比我 2 次   原來我唔記得教番電話響聲    同埋佢仲已經到九龍塘   好在我都搞掂哂   即飛去廚房煮嘢喇 ~

里奧大人番到屋企要等陣先食得   最衰我啦   唔記得教番電話   唉 ~

尋晚食剩 d 咖哩鴨   今晚翻熱就得   估唔到仲好食過尋晚   哈哈 ~  

是日懶餐 - 燻蹄 ( 外賣 ) + 菜心 

燻蹄 ( 外賣 ) - 好想食呀   所以去太興買   今次只係 $36   因為呢隻係細燻蹄   咁仲好   因為本身有咖哩鴨   不過唔想里奧大人連食兩餐   所以買燻蹄囉 ~  

菜心 - 買咗 2 斤菜心   星期四唔駛特登去街市買菜   呵   今次 d 菜心又係好甜   正呀   里奧大人食菜係特別慢   之後又話食緊果條菜心唔熟   再食另一條 d 口感唔一樣   叫我咬下   我話係另一條太熟   所以林哂   哈   之後我話唔好諗住我咁蠢大啖咬   咁佢就唔駛食呀   哼 ~  

搞掂哂就沖涼   睇下電視   11 點瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言