2015年6月21日星期日

四川紅莧菜苗 ( 21-JUN-2015 )




( 21-JUN-2015  SUN )

今朝 8 點半起身喇   食埋早餐   番屋企抖陣就番主日學喇 ~



今日做司事   不過收埋奉獻都走喇   要去 Beauty Net 買嘢 ~

途經德福商場   估唔到有 Canon Roadshow   咁就玩下啦   哈哈 ~

終於試咗部正常 G7X   不過我覺得太輕   都係想要 G1X Mark 2 多 d ~

仲係心大心細   所以去 Beauty Net 買完嘢再諗諗先 ~

買完差唔多 2 點   咁要食嘢喇   次次食完銀咖哩都好飽飽滯滯   驚 ~

我同里奧大人講話今次要小飯   上次食唔哂好嘥   不過佢話今次唔駛小飯   佢好餓所以食得哂   咁好啦   到最後食剩兩個拳頭 size 嘅飯團呀 @@


好喇   里奧大人話去旺角買 G1X 比我喇   不過佢話部機已經出咗一段時間   無貨都唔定架 ~

搭地鐘出旺角   永成要 $4,400   所以里奧大人話去華仁睇下  但咁啱有人喺英京出 lift   咁我地又睇下啦   估唔到只係 $4,130   咁里奧大人即買 lu   整埋保護貼 ( $30 )   買多嚿後備電 ( $120 ) 就走 lu ~

之後再去星際買相機套   真係好在格價   因為睇第一間係 $148   之後 $130   到我買果間係 $120   所以真係唔好心急   哈哈 ~

今日 d 雨落下停下   所以都唔周圍行喇   直接坐小巴番九龍灣 ~

我去惠康買 Tempo 廁紙   咁叫里奧大人自己番屋企先啦   同埋佢要幫我整部相機   哈 ~


番到屋企都 5 點   今日勁焗熱又勁攰   所以都係沖個涼先 ~

6 點幾煮嘢   今餐超勁簡單   只係焗嘢同淥菜   無出過汗   呵 ~

食完都 8 點   搞掂哂就沖涼   里奧大人好驚訝話又沖 ?!   我話頭先都無洗頭   因為唔想煮完出汗又再洗多次頭嘛 ~

搞掂哂就抖喇   11 點幾要瞓喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言