2015年6月28日星期日

熱晴 ♡ 胡志明市。越南 (頭頓 & 美拖椰子島) 5 天美食團 Day 2 (Part 3/3) ( 28-JUN-2015 )

( 28-JUN-2015  SUN )  Day 2 ( Part 3/3 )

話就話 3 點半上車   但其實個個見到架旅遊車都即刻上車嘆冷氣喇   哈   所以 3 點 20 分就可以開車去聖母大教堂同郵政大樓喇 ~

4 點半去到聖母大教堂   不過好多人望彌撒   咁唔好阻住人地啦   所以即轉去郵政大樓 lu ~

聖母大教堂


真係好想入去睇下呢


人地咁專注望彌撒   真係唔敢走入去影相   驚影響到人地呀


里奧大人影相習慣係影完即睇   點知佢發覺好多張嘅角位有黑影   佢勁驚啦   相機有問題就煩嘛   最後終於知道   原來唔小心郁到個遮光罩   不過我話唔緊要啦   黑影咪當 pattern 囉   今次去越南   佢都比自己嚇咗兩次   搞笑


郵政大樓   我覺得好靚呀


@ 4:40pm


唔知咩來呢 ?!?!


入去參觀喇

                              



胡志明

                        

地磚好靚呀



                                 

我好鍾意電話亭家嘛   我以為呢一列都係電話亭   正想開門嘅時候   見到 "ATM" 呢幾隻字   好彩無開門咋   唔係 d 人以為我搶錢呢


星期日都開工 ?!
       
                    
手信區


又係呢 d



咁托住   好辛苦啫 @@


嘩嘩嘩   實在太熱喇   所以去 DUNKIN' Donuts 坐下呢 ~

當時好想食   但知道買完就會唔想食   哈哈   所以影相算吧啦


我一定飲凍咖啡



Iced Latte ( Regular )  VND59,000   好在黎咗咋   咁啱賓尼兔派法包   呵呵   坐喺度食舒服好多啦


賓尼兔極力推介嘅法包   係佢幫我地買嘅   一條 VND100,000   兩個人 share 食就夠架喇   仲好細心切開一半添   法包外脆內軟   真係超級勁好味   初初佢講到個法包係天上有地下無咁架   又話個個排半個鐘都要買黎食   仲以為佢老作添   好在乜都試咋   唔係又錯失咗個機會食好嘢呢   哈


各有各影   我好鍾意里奧大人影食物相架   因為我成日好想快 d 食咗先   咁佢又影   我影漏咗都唔驚嘛   哈哈   喺越南最好味最好味就係呢件法包   至今仍然回味無窮呀 ~~~~


里奧大人話佢咁樣食飯好慘   不能認同更多啦 ~~~~~~


唔係里奧大人講   我完全無留意到個婆婆原來係瘦到咁呢 ~~~~


無咁熱喇 ~~~~


好似好好味咁



好多檔都買呢個小食   起碼有 4-5 檔呢   佢地打扮又會咁似上面果檔 d 人嘅   阿媽着藍色衫   個女就着 tee + 短褲   我仲以為同一檔添


賣生果嘅   仲有煙賣添


我好佩服佢地   咁熱仲着長袖衫 @@


我當日完全無留意有個聖母像 @@




@ 5:15pm 喇   相隔咗 45 分鐘仍然咁多人囉   入唔到去真係好可惜


里奧大人想影咩呢 ?!   哈哈


我用 G1X 影架   zoom 到最盡架喇


一大束汽球飛上天呀   影得都幾清丫   之後里奧大人話我完全唔記得女朋友嘅存在   我認架


里奧大人話部單車好得意   見到個女人係咁轉個軚盤


有架迷你電單車泊喺度


5 點 15 分上車去 Diamond Plaza   其實轉個彎就係   但賓尼兔話喎   我地係 "豪華團"   所以唔駛我地行   只係食同瞓   哈哈   因為佢覺得香港人成日一上車就瞓   鬼咩   越南咁鬼熱   出咗成身汗   唔攰先奇   呵 ~

我一心諗住黎越南係買即食牛肉河粉架   所以賓尼兔話商場入面有間超市   我驚唔夠錢買嘢   佢即借 VND500,000 比我地呀   豪到呢   哈哈 ~

去到超市   真係 O 哂咀   細間到呢   不過咁   賓尼兔話越南人好小去超市買嘢   多數去士多買   流量快同埋平嘛   所以變相超市 d 貨好多都可能過期呢 ~

見幾個團友都買咗 d 河粉同粉絲   不過我無買啦   因為我唔識煮湯底   所以我只係買咗支 Chili Sauce 就走喇 ~

間超市一眼睇哂   哈哈


磨砂玻璃樽嘅感覺   好似好冰凍咁   哈


d 調味品   求其擺嘅   又無價錢   真係無心機睇囉


心大心細買唔買米紙   最後決定唔買 lu   因為唔知整乜好


其實 HK$4.4 真係超級抵


好多午餐肉罐頭


買完就周圍行下啦   里奧大人居然買咗對涼鞋   用咗 VND990,000 呀   即係用咗成副身家咁滯   所以最後都係簽卡   哈 ~

喺呢度買咗對涼鞋



VND500,000 真係好少見   真係要影低留念呢   不過其實最後都無同到啦   即刻比番賓尼兔呀


隻鴨乜事呀   笑死我


仲有時間   所以搵下有無地方飲越南咖啡   好感恩有 Food Court   買到杯凍越南咖啡   好好飲呀   但好細杯   哈哈 ~

又見到 Pepper Lunch


                    

呢間有越啡



Vietnam Style Coffee with Milk ( VND40,000 )   如果唔要奶就只係 VND30,000




好在我無行開   唔係就會惡雞乸上身話里奧大人做咩飲咗呀 ?!   但原來真係只得半杯咋   咁搞笑嘅   不過咁都好   因為頭先已經飲咗杯   依家又已經 5 點   今晚瞓唔着就知味道喇


中間着火   真係正宗火爐   哈哈



一人一鍋真係好鬼正   搞到我好想打邊爐呢



一列電單車


Diamond Plaza 係買牌字嘢嘅   咁無乜興趣啦   好多又同香港差唔多價錢   仲更加唔會買添


5 點 15 分集合番酒店喇   今晚喺酒店食   咁都好   唔駛咁頻樸 ~

坐車唔係聽嘢就問嘢家嘛   我問賓尼兔喺越南最高刑罰係咩 ( 其實好奇怪自己問埋呢 d 嘢黎做咩   哈哈 )   佢話係死刑   係比粒藥妳食嘅   等妳無咁痛苦   之後最最最搞笑係有個 Auntie 問有無得買   賓尼兔好大反應再提高聲調話禁藥邊有得買架   我問 Auntie 妳買黎做咩呢 ?!?!   佢都笑到顛咗   之後話唔講邊有得笑   哈哈 ~

佢又問越南有無雞鴨   哈哈   賓尼兔話有紅燈區嘅   之後我唔記得講咩 lu ~

賓尼兔話佢有個客帶佢去剪髮   要 HK$6XX   對越南黎講係好貴架   不過果度 d 女仔係 18-25 歲左右   之後個個都問係咪唔正經架   哈哈   但佢話係因為坐幾個鐘   又洗咗 6 次頭   之後經過佢講嘅髮型屋   原來門面係好 Grand 嘅   同埋見到有人剃鬚定咩   咁唔怪得咁耐同咁貴啦 ~

佢話有 d 係走鬼檔幫人剪頭髮   只係 HK$10   咁如果剪到一半走鬼就無得剪架喇   但有 d 好心嘅就會第日幫妳剪埋果半   我覺得好搞笑 ~

又話有個團友請佢食法國菜   由 5 點坐到 11 點   真係腰骨都痛   有道菜見住個廚師煮 45 分鐘   仲煮到成頭大汗   原來只係煮一粒細細隻嘅帶子   所以佢話下次唔會再去食法國菜架喇   哈哈 ~

勁呀呢


其實咁樣坐   最前果個好辛苦啫


又路經呢座教堂   真係好靚呀


開始入黑 lu


唱 K 嘅地方


附近有 d 街邊檔


呢個男人坐成咁都好勁   我頭先見到有個直頭瞓喺架電單車度添呀   可惜我影唔切


6 點開餐   食到差唔多 7 點   食飯嘅時候   我問團友一陣食唔食牛河 ?!   佢地好驚我呀   明明話飽但又會諗一陣食唔食牛肉河   我話咩都要食下嘛   佢地話如果去就 9 點喺牛肉河粉店等   呵   一於咁話 ~

到酒店喇   片雲好似對翼咁呀


係時候叉叉電   我部相機一日要叉一次電呀


我地坐室外   估唔到又唔係好熱喎





準備開餐
  
        

一埋位就可以食   哈哈   團友們又想叫啤酒   不過要 VND80,000 一支   勁貴啦   雖然我知呢度係食環境   但我話我地只係 hea 飲唔係談心   平平地去 OK 買算啦   哈哈


呢個係豬肉濱海


我一路都比較抗拒呢 d 香葉   但黎到越南   如果無佢夾埋落 d 豬肉一齊食   反而食唔落 d 豬肉   因為講緊係五花腩   好鬼油膩呢



燒蜆   好味呀   但其實我覺得好似蒸蜆   哈


終於有撈濛喇   好味呀   食咗大半碗呀


燒豬肉好味呀


上咗 3 樣嘢食   之後小石就比張 Morning Call 紙我地   再同我地講聽朝見   我地以為食哂 d 嘢架喇   有團友直頭企身走人   不過我覺得唔會咁小嘢食囉   所以即刻問賓尼兔仲有無嘢食架   佢話有   之後一齊坐低再等食啦   哈


蔗蝦好味   最緊要細細條
   

湯 & 飯真係食唔落喇



呢碟菜都唔熟咁嘅   好在團友都係咁講咋


見到都飽   所以無食呀 @@


生果都食到   濕下個口都唔錯呢


咁望出去真係唔錯架



所以即行去另一邊喇



我覺得個個地方嘅夜境   都係好靚嘅




但夜晚影相   可以令妳變到好詭異呢   我着咗鴛鴦鞋   哈哈


食完嘢去 Circle K 買啤酒同薯片   拎番上酒店就抖陣   之後就落去食牛肉河喇 ~

黎到越南   一定飲越啤啦


原來 333 BEER 係咁平   只係 VND12,500 咋


我就多數睇汽水   估唔到 Fanta 同 333 差唔多價


正呀   又平喎   不過唔敢買咁多啦   因為好小聽人講話越南薯片好味   哈哈


買咗呢支啤酒   但房間無開酒器   所以要上番去 Lounge 叫人開呢   哈哈


一去到 Pho 24 就見到團友   佢地仲已經食哂添   其實佢地仲勁過我啦   哈哈   傾咗陣佢地就趕住去隔離買佛首   我就繼續食   呵   里奧大人問我佛首係咩   我點知喎   但一定唔係嘢食啦   不過我覺得里奧大人以為係嘢食囉   好似八仙果呢 d 咁   估唔到佢都話真係以為係呢 d   哈 ~

生牛肉河好味喎   里奧大人食咗一啖咋   話飽   雖然我都飽   但都照食   因為黎到越南無理由唔食生牛肉河呢   同埋份量真係好細碗   如果當晚飯真係唔夠飽   但當小食就好 ok 啦


VND29,000 咋   即係 HK$11.6   唔食對唔住自己啦 ~~~~


丫   成條街 d 舖頭都關哂   其實越南真係無乜夜生活囉   咁唯有番酒店休息啦 ~

沖埋涼   睇下電視   再食埋包薯片   實在食力驚人   但其實好鬼飽   但無理由留番半包   又無帶定夾同密實袋   唯有辛苦我啦   哈哈   不過罐 soda 就真係飲唔落喇 ~

Soda ( VND5,500 ) / Saigon Beer ( VND19,000 ) / Poca 薯片 ( VND6,500 )


聽朝 7 點 morning call   但我地又 12 點先瞓   希望聽日有精神   哈哈 ~

呢日行程完畢

沒有留言:

發佈留言