2015年6月12日星期五

超級壽司 ( 和食堂 ) @ 九龍灣 ( 12-JUN-2015 )

美國生蠔   食完個口好苦   哈哈     


今次 d 紫菜無咁新鮮   



日式炒什菜 - 超級細碟   仲要好多韭菜 @@


( 12-JUN-2015  FRI )

里奧大人話尋晚半夜比雷聲嘈醒咗   但我完全聽唔到喎   之後我即問佢係咪我 d 鼻鼾聲呀 ?!   佢話唔係   因為佢聽到雷聲之後即出廳關窗   果時落緊大雨呢   佢話我 d 鼻鼾聲大聲過雷聲   所以我聽唔到雷聲喎   衰   佢有次話發夢同人講嘢   但對方講幾次都聽唔到   因為好嘈   叫對方大聲 d   之後佢醒咗   原來係我 d 鼻鼾聲   令到佢發夢都聽唔到人講嘢喎 ~

今朝又係超勁熱熱熱   依家個袋更加重   要帶埋縮骨遮同風扇仔   所以里奧大人話我成日都擔泥   無辦法啦   次次買 d 袋   個袋本身係重   我又比較鍾意皮袋   咁買咗咯   點都要用囉 ~

早餐又食奄列餐   今朝就覺得超勁飽喇   哈哈 ~


菇場忙呀   又係還債嘅時候 lu ~

喉嚨有 d 唔舒服   所以去食粥啦唯有 ~

落咗好多鹽   變咗鹹粥   哈哈   


今日帶咗遮   咁食完又行陣啦   行咗一陣咋   就即落超勁大雨    個身就無濕   但對鞋就濕哂囉   好在菇場有涼難   唔係醃鹹魚好難頂 ~

仍然忙啦   諗住抖下   點知又忙另一樣   做哂 d urgent 嘢先囉   其他聽日做 ~

里奧大人 3 點喺葵興見客   5 點幾番到屋企 lu   所以我放工都即走   喺屋企坐陣先   6 點幾再出去食嘢 ~

食完行陣就番屋企飲埋碗湯   抖到 8 點半就一齊出去徑步喇 ~


徑 20 分鐘算喇   超焗熱   再勁會暈   哈哈 ~

沖埋涼就休息 lu   仍然係11 點幾瞓   正 ~
   

沒有留言:

發佈留言