2015年6月29日星期一

熱晴 ♡ 胡志明市。越南 (頭頓 & 美拖椰子島) 5 天美食團 Day 3 ( Part 3/3 ) ( 29-JUN-2015 )

( 29-JUN-2015  MON )  Day 3 ( Part 3/3 )

差唔多 2 點上車   坐 10 分鐘就到熱石按摩店   自費架   HK$150/人   賓尼兔教定我地講大力細力   大力係 "敏大"   細力係 "爺爺大" ~

按咗 1 小時 45 分鐘   差唔多 4 點走人   今次唔多享受啦 ~


都有商業樓宇喎


又興建緊商業大廈 ?!


越南真係好多 Coffee Shop


我愛藍天


經過堤岸


實尼兔話雖然咁樣行過對面馬路係好危險   但好多人寧願危險都唔會行天橋   因為去嘅地方真係一頭一尾   越南又熱   真係好難鼓起勇氣行天橋呢   哈哈


矮矮嘅交通燈


到按摩店喇

                          

都好懷舊下   男女係分開按嘅



行樓梯上房呢


呢度就係女賓部嘅按摩房   咁我地做做下按摩   聽到好大鼻鼾聲   仲要係一路拔罐一路扯鼻鼾喎   我以為係團友呀   仲諗緊會唔會有得做拔罐添   點知原來唔係團友黎嘅


好在我着短褲   咁就唔駛換褲啦   敷咗青瓜 mask 再按摩   之後就熱石按摩喇   咁要熱背脊嘛   即係要除衫啦   但無遮無掩真係好唔慣   咁個按摩員又唔小心趺咗塊石落我隻腳度   辣到我起飛腳呀   大佬   "爬"喺度又望唔到佢   勁驚整親佢呀   老實講   整個按摩過程   我就覺得唔太舒服喇

里奧大人仲慘   佢話佢果邊好嘈呀   個客成日同按摩員傾計   咁按摩員嘅電話響又成日響   又傾下電話沚   所以更加嘈   嘩   我接受唔到咁嘅環境之下按摩架   咁嘈   點 relax 呀 ?!?!   不過點都好啦   我地都比咗小費   里奧大人比 VND20,000   我比 VND50,000   因為無散紙呀 ~~~~


好得意喎   層層樓梯都整 d 窗花之類嘅嘢   唔知有咩用途呢 ?!


又見到好特別嘅建築物喇   好開心呀   因為坐車時間好多   無嘢睇好悶嘛   哈哈



原來番酒店好近   只係 10 分鐘左右車程   所以番到去都只係 4 點半   咁都好   可以抖下 ~

又黎 ~~~~~~~~~~~~



真係好開揚呢


呢張櫈好架   因為個墊都唔係痴住嘅   上次我一坐呀   差 d 跣落地呀   嚇死


嘆住冷氣   出面幾咁熱都唔駛怕   哈哈


酒店每日會提供 2 支水   免費的


拖下手先啦   阿寶肥到頂帽都唔啱帶   哈哈


用相機影仲唔夠 ?!?!?!?!


用埋手機係咁影呀影   影呀影


抖夠就去隔離嘅安東廣場行下   不過都無嘢行嘅   都係買衫買鞋   d 款又唔吸引   所以都無興趣睇 ~

呢個入口   令到我覺得好似好多嘢睇咁


殺入去喇


金鋪唔啱我啦   諗起賓尼兔話如果有人結婚   人唔到但禮必要到架   公價人情係 VND300,000   朋友就 VND1,000,000   親戚就會送 5 錢金   約 HK$800 左右   賓尼兔話如果妳比得小人情   佢地唔會話妳   不過當你嫁女嘅時候   佢地會做番同妳當日比嘅人情價錢呢   因為佢地係會寫低架   同埋佢地食嘅好似 6 定 8 樣菜式   唔似香港咁多   同埋真係每人一件   食慢 d 都無   所以佢地次次飲完都要番屋企再食嘢呢   佢地又早食   8 點都好似食哂架喇   而我地香港多數 9 點先開席   起碼 11 點先食完


上 2 樓


佢地有 d 好忙係咁執貨   有 d 就悶到玩手機


走喇


賓尼兔成日都叫我地出街最好帶兩梳蕉就夠   所以我同里奧大人出去行街   就咁用手機影相咋   影完即收   好刺激 @@

無嘢行無嘢買就口痕痕囉   其實 7 點就要集合出去食飯   雖然都已經 5 點   但我都想食嘢   同
埋飲越南咖啡呢 ~

阿奧就即刻幫我周圍睇下有咩食   佢話呢間好似唔錯  乾乾淨淨咁   咁就入去食呢



我鍾意餐廳有 d 小擺設


裝修唔錯架   同埋真係好乾淨


呢兩杯凍茶好飲   但唔記得係咩味道 lu




HUE Noodles ( Small ) VND45,000 - ok 啦   但 d 豬紅唔熱嘅


Vietnamese Iced Coffee with Condensed Milk ( VND13,500 ) - 越南凍咖啡真係得咁細杯   同埋係好多冰   但味道又好夠架喎   所以真係好好飲   又等妳吊下癮   哈哈


Beating Pancake with Mam Nem sauce ( VND54,000 ) - 我話想食小食   阿奧話呢個幾好味咁   咁叫啦   但無諗過份量咁巨囉   雖然 Pancake 脆卜卜係好食   但阿奧話驚熱氣唔食   咁我食哂啦   但就唔食 d 河粉   唔係我會飽死 @@


個 Sauce 酸酸甜甜其實都唔錯   不過我覺得如果係辣嘅就更好   無咁滯


Total VND123,750   即係 HK$50   超抵啦   食到咁鬼飽   哈哈


食到 5 點半就即去 Circle K 買定啤酒   6 點出發去麗斯夜總會食飯   我覺得 d 團友好勁   記得去邊度食   我唔記架   只係知道呢個團係去耶穌山   我直頭唔知呢個係美食團添   d 團友話我有無搞錯   咁都唔知   哈 ~

大中細超細 size 益力多   好得意呀


Special K 乳酪好正咁喎   如果香港有就好啦


入 lift 就扮分開

                               

一出 lift 就自動痴番埋一齊   如果係呢度住 10 日   我會每日買唔同啤酒   企定定喺度影   哈哈


喺 Diamond Plaza 行咗陣先食飯   7 點半去到麗斯夜總會喇   其實我都無胃口食   頭先食咗成碟炸嘢   搞到我好滯好漏好想嘔   同埋餐廳又唔係咁夠冷氣喎   所以更加唔舒服   好在睇下表演   分散下注意力   無咁辛苦   食完都差唔多 9 點喇 ~


比錢嘅時候   Cashier 比咗粒薄荷糖   我即食啦   好味喎   所以問 Cashier 有無得買   之後佢帶我地去睇啦   一包 VND17,000


里奧大人知我鍾意食   話買多包綠色


估唔到會塞車


到麗斯夜總會喇


如果我有帶相機   我一定會影月亮呀   嗚   但其實話時話   我都係坐車去食飯啫   做咩唔帶相機都有架


有 Menu   好有去飲 feel 呀   哈哈


我好鍾意嘅燈


今晚又係坐長枱


我坐最前   可以近距離睇表演


Sweet Corn Soup with Crabmeat - 都幾好味   最緊要夠熱


Fried Spring Rolls - 我無食呀   呢一刻唔想再食炸嘢   哈哈


一路食一路睇跳舞


佢地唔駛睇譜   勁呀


表演緊獨玄琴


睇睇下表演   原來已經黎咗咁多嘢食



Sauteed Pok Choy in Oyster Sauce - 食咗小小


Fried Rice with Seafood - 食咗兩啖   因為 d 飯一粒粒好乾身   好味道呀


換咗唔同嘅民族服裝


Braised Pork with Duck Egg - 見到都好漏   哈哈   所以無食



Steamed Seabass in Dark Soya Sauce - 都係無食   因為我真係好滯   如果呢餐係 10 點食就好喇


Seafood Hot Pot - 呢個我反而有食   因為我想飲熱湯   同埋我鍾意飲蔬菜湯   不過自己唔識煲   仲要係有菜有蝦丸有魚有魷魚   好味道呀



玻璃窗好有特色



又黎跳喇


阿叔彈完之後   我同里奧大人講話個結他仔好得意   點知阿叔話唔係結他黎架   係唔知乜乜   果下我就驚啦   原來佢識廣東話   好在無話悶咋   唔係真係樣衰到爆


呢個樂器好特別   拍手就會發出聲音


呢個樂器又係好特別   可以發出唔同聲響   勁


佢彈得好輕鬆   哈哈


食埋生果就走人喇


諗住同阿叔影張相留念   點知佢叫埋 d 拍檔一齊影   之後其他團友都有一齊影   佢地變咗佈景版   哈哈


餐廳門口影架


我同里奧大人講   我要食埋牛肉河先番酒店   團友同佢都話我痴線呀   里奧大人仲話今日食咗 6 餐呀   車   但其實頭先我都無乜點食嘢   同埋我要食到驚為止   咁就唔會掛住佢啦   但團友太太話去旅行要帶住 d 遺憾   咁下次會有再去嘅衝動喎 ~

其實 24 Pho 講咗話最好 9 點就到   9 點半隨時已經會關咗舖   咁我地番到酒店都已經 9 點 20 分   我預咗無得食   但估唔到又比我食到   呵   好感恩啊 ~



原來濕紙巾係要 VND2,000 架   不過無用就唔駛比錢呢


好喇   沖埋涼   再飲埋半罐 Soda   唔好嘥嘛   11 點就要瞓喇   因為聽朝要去頭頓   6 點 morning call 呀 ~



                          

呢日行程完畢

沒有留言:

發佈留言