2015年6月29日星期一

熱晴 ♡ 胡志明市。越南 ( 頭頓 & 美拖椰子島 ) 5 天美食團 Day 3 (Part 1/3) ( 29-JUN-2015 )

( 29-JUN-2015  MON )  Day 3 (Part 1/3 )

是日行程 ~
堤岸 ( 唐人街 - 天后古廟 ) --> 漆器廠 --> 戰爭博物館 --> 全蟹宴 ( 粟米蟹肉羹 / 蟹肉春卷 / 辣椒醬炒蟹 / 椒鹽蟹肉糯米飯 ) --> Fanny 法式雪糕屋 ( 包雪糕一杯 ) --> 熱石按摩 ( 自費 ) --> 麗斯夜總會 ( 越式古樂獨玄琴+ 傳統歌舞表演 ) --> Windsor Plaza Hotel

尋晚瞓得唔錯   所以今朝 6 點 45 分起身都幾精神   感恩感恩 ~

食完差唔多 8 點就番上房沖涼   抖陣又出發喇 ~

藍天白雲   好開心呀


好在另一邊都係   哈哈


落到餐廳只係 7 點咋   所以無咩人



白色一碗碗好似係乳酪   不過擺成咁   真係唔敢食啦 @@


想食幾粒   但最後又唔記拎攞



我鍾意食番石榴架   不過果陣味唔係人人頂到   哈哈


好健康嘅蔬菜   不過我朝早好小食呢 d


淥麵淥菜呢 d 熱辣辣就啱哂我


Noodles Station   幾有氣勢   哈哈


有專人淥麵架    我都鍾意喺越南食粉麵   細細碗   可以食多幾碗   哈哈


我實會行呢度架   因為有我最愛嘅腸仔同脆卜卜煙肉呢


我都好小食凍肉   但睇個樣幾好味咁



原來有烚蛋嘅   去旅行多數食烚蛋   因為夠飽肚


一列都係炒粉麵飯同菜   所以唔影 lu   又未食嘢   逐碟揭起好攰啦


又有呢 d 小菜   哈哈


Sticky Rice & Condiment   太大件啦   唔係都想食   因為我鍾意食糯米飯呢


Steamed Roll Rice Cake


Glutinous Ball with Chili Fish Sauce   遠睇以為係魚蛋   嘻嘻


Steamed Rice Cake in Coconut Milk   無食呀   我覺得無咩味   哈


我地坐呢度   阿奧真係好愛紅 mo 喎   影到入哂神 @@


齋啡真係好飲   唔澀架   不過其實我都係飲 3-4 啖就夠架喇



今次唔要雞絲   要魚蛋魚片   比里奧大人試一啖   佢話好味就比佢食啦   咁我再出去拎   所以我次次食早餐都要行好多轉呢



沙爹醬   就咁睇無咩料到   但其實好香好辣   勁正呀


兩樣都無味   哈哈   個魚露汁又唔好味喎


實在想試下法包仔


原來有餡嘅


煙肉好味呀   脆卜卜   但好鹹


里奧大人食嘅早餐


佢話朱古力酥好味   我又試啦   又真係幾好味喎


今朝食咗好多沙爹醬   所以我都食番 d 生果   清清熱氣先


我鍾意呢 d 橫身手抽袋


輕輕鬆鬆出發喇


8 點半出發去提岸嘅天后古廟   唔駛 10 分鐘就到啦   賓尼兔叫我地唔好喺鐵門外影相   唔係好易比人槍嘢   咁又係   影相好專注家嘛   如果比人搶咗嘢   真係慢九拍先識得追呢 ~

立眼以為帽同件衫係一 set 添


有膠袋 mon 住 d 食物都 ok 嘅   但其實佢係買外賣定送外賣呢 ?!   佢好似着住睡衣拖難咁喎


d 車左穿右插


話時話   好小喺街道見到巴士


我覺得後坐果位人兄對腳就黎拖地啦


吉祥大酒樓   個名好中國 feel   越南都好鍾意跟香港改名架   好似有尖沙咀   仲有一個地方   但我唔記得呢


客棧


開始多車喇


又黎送外賣   但無嘢 mon 住 d 嘢食   好多塵啫 @@


身貼身其實好熱   同埋一定唔可以肥   唔係坐唔落 3 個人囉


較剪街   因為成條街都賣較剪架




d 大公仔迫喺玻璃柜入面   好搞笑   會唔會變哂型架


賣涼茶 ?!


開哂舖 lu   但條街都無乜人行囉


其實都有好多特色 building   不過坐喺車度   好難影到囉   呢兩間屋頂有唔同 Logo   唔知代表咩呢 ?!


做西裝嘅舖頭   條喇叭褲。。。。。。


賣裙



做 GYM 嘅地方   真係估佢唔到呢



到天后古廟喇   不過我地由後門行入去


好多三輪車泊哂喺度   話說之前旅行社係包坐架   講明叫團友唔駛比小費   因為旅行社比咗   不過好多三輪車司機都叫團友比小費   如果唔比   佢地就唔放低妳   因為車身都好高家嘛   即係唔放低根本落唔到黎囉   就係因為咁   旅行社唔再安排坐三輪車觀光 lu   所以賓尼兔成日話 d 人做生意手法係 "石頭 dum 腳"   做完一次之後就唔會有第 2 次呢




經過客廳先


穿黎穿去   真係好易走錯   因為我係路痴

                                           
                            

天后古廟 ( 婆廟 ) 有 254 年歷史   維修過 4 次






寶爐


兩幅牆又會咁得意嘅   一高一低咁

                             


第 2 個字係 "是"    因為賓尼兔叫我地估下咩字來   唔係真係無留意   哈哈   同埋個 "民" 字其實都係寫錯咗呢

                       

                        

見到肅靜迴避   就覺得好有古裝劇 feel



靚呀

                           

唔知呢塊地磚有無 254 年呢





以前嘅建築物   好多都有通風效果   讚


離遠睇都覺得好靚


原來呢張 d 動物係唔同嘅


有支大香喺中間   係咪頭注香呢 ?!




火槍

                          

滅火筒


地磚超靚


零舍舍有一塊唔同   係有意思定係因為後期爛咗    做唔番同款呢 ?!


                 
又行喇   係咁出出入入   勁驚唔識出番正門呀


呢張公認書都算正常嘢   賓尼兔話佢地會拎當日嘅報紙出黎   掛喺度比人睇   好九五搭八架   好搞笑   因為同間廟係無關係嘛





金榜題名   VND20,000 一星期


屋頂


里奧大人話有團友掛咗嘢上去   祈求平安呀   讀書考試成績好呢 d


右手邊藍色衫嘅員工開始掛喇


掛完 lu


我覺得好似蚊香




撞哂色   哈哈



又周圍影下



d 人像整得好細緻



好多唔同款嘅地磚


唔記得係咩來



咁樣影完   我有 d 頭暈 @@


好多疊字   不過唔識點解


里奧大人好多時都唔記得教番光圈   不過我覺得呢張效果又幾特別喎   哈


好多度都有金榜題名呢





係咪有兩隻貓仔呢 ?!


又番來客廳喇


唔知點解   我覺得呢度好似等緊睇中醫咁呀


我鍾意呢 d 櫈嘅設計   但就唔鍾意坐呢 d 櫈



咁樣掛住個牌   好危險喎


9 點已經睇完又上車喇   坐咗 20 分鐘左右就去到漆器廠呢 ~

蒙面女超人


一舉機就 V 字喇   幾咁 pro   哈哈


其實架三輪車係點控制嘅呢 ?!


捧住箱嘢   好難開車啫


我地行番去對面坐旅遊車嘛   咁短距離都等咗 2 分鐘先過到去呀


中間棟 building 好特別喎


幼稚園定托兒所呢 ?!


每間舖都會有個 security 看住 d 電單車   唔係看住間舖架


勁鍾意呢 d 街   不過無機會行啦


Baby-G 都有   都唔係好落後丫




KAMEN 樓上棟 building 個天花好特別


咁啱賓尼兔話如果 d 人死咗   一日就搞掂哂所有嘢   個火葬場係法國起嘅   炭燒架喎   所以好先進好快燒哂   好似話一按制就即燒   唔駛排隊   之後就搞笑喇   同團有個 Party 其中兩個 Auntie 呢   為咗按制之後幾時燒而鬧哂交咁   有個 Auntie 直頭話之前去過好多次   點會唔知   之後我地全場喺度笑   之後講完無耐就見到靈車經過喇

佢地仲有前倉/後倉一條龍服務   孝子都可以揀架   仲有喊同狂喊比你揀添   真係好搞嘢喎   呢 d 都可以搵人扮


同埋一定係有佛像帶路架


呢條街好多五金舖


好小見到 Boutique


又見到空心磚喇


我初初以為係所有都用空心磚添


諗起尋日賣帽嘅女人   將 d 帽帶哂喺頭度   咁就唔駛拎住   但咁多帽   無可能咁做啦   哈哈


仲以為 TST


估唔到有 Coffee Kitty



呢檔就買頭盔   其實有帶同無帶係無分別   因為睇個樣係好唔安全呢


沿途



我地坐嘅旅遊巴


唔知阿奧想影 d 咩   但我記得佢話好得意   哈哈



去到漆器廠就聽講解員   講解整個製作過程   但講解員細聲到呢   真係行到好近都聽唔清楚佢講咩架喎   唔通佢覺得所有參觀嘅人都係搞搞震無幫襯 ?!   都懶得用心同妳講解 ?!   團友話佢 d 聲線好似同人講緊秘密咁   哈哈 ~

工藝品靚就靚   不過我想買隻手鐲要港幣百幾蚊   我覺得貴喎   我肉眼見到最平係 VND110,000   最貴係 VND48,000,000   咁鬼多個零   真係伸哂 d 手指出黎數架   哈 ~

去漆器廠喇





又話無肥人嘅 ~~~~~~



打劫   拎哂 d 碟出黎   嘩哈哈哈



佢 d 動作好肉緊咁噃



順住去睇啦   因為實在聽唔到佢講咩



呢 d 手工藝   我真係無本事做囉   手又震又無耐性   哈哈



d 圖案係用蛋殼整嘅   而 d 蛋殼要燒咗先做到呢 d 工藝品呢



我仍都做唔到呢 d 崗位   因為太仔細喇   我已經老眼昏花呢


應該差唔多完成



好似整緊件花生醬多士咁   哈哈


再行入 d 仲有人整嘢架


佢洗刷緊呢



如果我識畫畫就好喇


一件成品要補磨 20 層   要 3 個月時間架   咁價錢應該唔平咯



                           


入去買嘢喇   不過無人買喎


VND1,320,000   即係 HK$528   我覺得貴呀


呢 d 圖案先有越南特色嘛



呢 d 工藝品吸引之處   就係表面好滑


第一次見黑色嘅雙喜   要 VND1,100,000 呢  都要 HK$440


真係無咩特別啫


又係要 VND1,100,000




托盤要 VND1,320,000



呢個柜就貴咯   4千8百萬盾架   差唔多港幣兩萬蚊


呢 d 係 VND220,000 一個



再行入去睇


呢 d 好似靚 d 咁噃   所以要房中房睇   哈哈




杯墊 VND550,000


呢隻手鐲都要 HK$1xx   我覺得貴



影完即走   我地揹背囊就最驚啦   一陣一嘢掃哂落地就大鑊



VND240,000 一個盒仔   諗唔到可以裝 d 乜   如果唔係都會買番個呢



呢個得意呀   但要 VND990,000 呀   太貴喇   唔買 lu


日日望住佢   之後好似佢咁瘦就好喇   哈哈   但其實佢唔畫隻手掌仲好啦   畫到咁擺法有 d 怪囉



走人喇


運完桔都 9 點 45 分喇   又要上車喇 ~

好多時賓尼兔講完 d 特別嘢   我地就見到   佢之前話團友見到人捧住玻璃坐電單車   今日就見到喇   不過呢塊當然係細塊好多啦   但其實呢塊鏡都好危險囉






唔似醫院嘅醫院


咁樣影到好似帶帽果個人   揸住呢部電單車咁   哈哈


嘩   最開心嘅事情終於發生喇   就係試食   嘩哈哈哈 ~

試食夫妻糕一件   我同里奧大人分開坐嘛   我就一定食咗先   好味就買嘛   咁落車之後   里奧大人就比埋佢件夫妻糕我食   佢話睇個樣煙煙韌韌咁   話我實鍾意食架喎   講真   果下我好開心架   因為佢會記得我嘛   哈哈


無錯   真係煙煙韌韌好好味呀   有 d 椰絲同好似有 d 馬蹄嘅嘢   但一買要買四盒   即係 40 件 ( HK$120 )   我覺得太多喇   分埋比媽咪家姐   我都要一個人食兩盒   真係怕囉   同埋驚放咗喺雪柜之後   口感又無咁煙韌   所以唔買 lu


架電單車好似想撞埋黎咁   真係唔知道佢喺邊個方向黎



呢日未完架

沒有留言:

發佈留言