2015年6月3日星期三

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 3-JUN-2015 ) ( 禁 )

一品吊燒雞 ( 半隻 )


翠塘滑豆腐  


豉汁蒸黃立鯧  


喳咋  


( 3-JUN-2015  WED )

里奧大人今朝又要上大陸開會   所以我都瞓得唔係咁好呢 ~

今朝一起身見到陽光   實在太好喇   雖然超勁熱   但都好過落雨囉 ~

早餐食奶醬多啦   好鬼熱   真係諗唔到想食咩 ~


四大天王唔喺度   勁正   做乜都得   哈哈 ~   

食完 lunch box 就出去行下   行到過哂鐘先番菇場添 ~

忙下停下又放工啦   今晚同媽咪家姐食飯   所以去媽咪屋企坐陣先出去呢 ~

我地坐低無耐   家姐就到喇   今晚 6 點 45 就黎到   真係好小有呢   哈哈 ~

食完就同家姐去買嘢   之後就上媽咪屋企食生果喇   媽咪對腳都係腫   但感恩身體就無唔舒服   咁我地坐到 8 點半就走喇   家姐同我講   頭先工人同家姐講媽咪尋日食咗 4 嚿榴槤   我真係比媽咪激死   話咗血壓高唔可以食架啦   不過我都成日講   總之有事就唔好同我喊   我仍都唔會探妳   因為係妳自己攞黎衰囉 ~

去到屋企樓下   諗住食雪糕   打比里奧大人啦   又聽唔到電話   原來佢已經番到屋企   不過電話教咗靜音   聽唔到囉 ~

沖埋涼   睇陣電視就休息下   11 點就瞓 lu ~

2 則留言: