2016年7月12日星期二

滷水鴨腎炒椰菜 + 燻蹄 (外賣) ( 12-JUL-2016 )



肥膏部分嘅紅色一點點好恐怖   我第一次見到咁樣㗎咋


( 12-JUL-2016  TUE )

尋晚發夢見到媽咪同工人同我一齊傾偈   不過其他人係見唔到媽咪嘅   之後我仲話好開心   原來可以見面傾偈   但後尾媽咪喊呀   我話唔好喊啦   依家都可以見面嘛 ~

之後唔知點解醒咗   就開始瞓得唔好 lu ~

早餐食芝腿治   唔知係咪呢排 Lunch 慣食麵包   依家覺得食多士好乾爭爭咁 ~


菇場唔忙   可以整相   其實 Re-size 係最花時間   同埋對眼都好鬼攰 ~  

Lunch Time 出去行陣   買埋麵包比里奧大人   就即買燒賣粉果腸粉番菇場食喇 ~


好嘢   仍然唔忙   可以做自己鍾意嘅嘢   哈哈 ~

放工去買燻蹄   番到屋企就浸菜   抖陣就抹書房抹櫃   其實如果我唔抹   里奧大人又唔會抹   基本上成間屋都係塵   有時見到書枱都有塵   因為我唔係成日抹嘛   但點解里奧大人可以接受到嘅 ?!   定係佢睇唔到呢 ?!   定係佢同屋企人住都係成屋塵   所以習慣咗呢 ?!

佢屋企人成日話我有潔癖   我好嚴肅同佢哋講   唔係我有潔癖   係妳哋太污糟   佢家姐屋企隻門後面   可以有一大舊塵   講緊係一個細橙嘅 Size 囉   恐怖 ~

里奧大人 7 點放工   咁我都預備煮飯喇   咁我同里奧大人講話今晚煮泰國米粉   之後佢打嚟話食埋之前買嘅出前一丁先啦   唔係又過期   因為次次差唔多到期   幾晚都會係咁食食食   食到佢好驚   哈哈   所以佢依家對啲 Expiry Date 好敏感呢   哈哈 ~               

是日懶餐 - 滷水鴨腎炒椰菜 + 燻蹄 ( 外賣 )

滷水鴨腎炒椰菜 - 買咗 $20 滷水鴨腎   加埋落椰菜度炒   咁無咁寡 ~

燻蹄 ( 外賣 ) - 好想食呀   所以又買半斤   加埋啲醋   真係好正 ~

搞掂哂就沖涼   睇下電視   10 點 45 分都自己瞓先喇   好攰呀 ~

5 則留言:

  1. yeah..今日到你三點盡露啦笠~係咪好涼爽呢? 哈哈
    我覺得男人係咁囉~屋企d野唔多理~返工就有規有矩
    因為阿喂都係咁架~衰到滴左杯底水係地下..佢用腳踩當睇唔到
    我火都黎埋~自己屋企ma~街就話之你啦! 衰..唔會拎地布抹架

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈..繼續係你三點盡露笠!
      hey..過左期無變我都照整架~上年買左d jelly粉
      放到過左2個月~拿拿淋整埋布丁比阿喂食
      食完清晒先話佢知囉(哈哈)~你又係既..買咁多等過期

      刪除
    2. 個燻碲真係好恐怖~你食果陣有無諗d咩?? @_@
      講開潔癖依家野~阿喂家人都係咁話我架!
      我咪同阿喂講囉~係你屋企慣封雪(d塵又厚又多)..我接受唔到囉

      刪除
    3. 二呀笠~~~~~~~~~~
      一講三點盡露就咁開心 都話妳鹹濕又變態架啦 哈哈~
      下..小奧同呀喂終於有樣嘢勁似喇~
      屋企咩都唔執..但佢就好自豪話公司d嘢執得好整齊
      呢下先火滾 哈~
      呀喂又衰d 哈哈哈哈哈哈~~
      其實小奧都係咁啦 滴咗水當無事
      都唔明點解明知會滴水 都可以直行直過~~~~~~





      刪除
    4. 二呀笠~
      過期太耐 我唔敢食呀 所以覺得自己堅折墮~~~~
      -> "放到過左2個月~拿拿淋整埋布丁比阿喂食"
      重點唔係整比自己食 所以過期唔緊要 嘩哈哈哈哈哈哈~~

      ~~
      個燻蹄勁恐怖呀真係 依家唔敢喺果度買囉~
      我諗果d係豬血咋 無諗其他 哈哈~
      姑奶話佢以前細個 廚柜下面係一滴滴啡色硬哂嘅油
      佢以為係咁 點知去到佢老公屋企 人地廚柜係無油漬
      好恐怖啦 所以好在小奧乾淨 唔係就慘~~~~





      刪除