2016年7月23日星期六

好好肥牛雞煲店 @ 佐敦 ( 23-JUL-2016 )

阿 mi 話每人細細杯影張相先   其實個個隻手已經揸住手機   預備影相 


有人拎杯 有人影相 有人點菜   所以個個隻手都好忙   哈哈


里奧大人話佢兩隻手一齊影會穿崩   所以阿喂自己拎番呀  


藍妹 x 2 ($30/支) x 2 / 黑啤 ($38/支) - 里奧大人話飲咗黑啤有啲燥   係咪真係咁補呀 ?!   阿 mi 話飲黑啤好補   咁其實好耐之前冰姑都成日叫我飲黑啤   又係話補   但我唔想飲咁多凍嘢   之後阿 mi 陰陰咀笑住話飲室溫囉   即係暖啤 ?!   想下都覺得難飲呀   仲要係黑啤   完全係飲緊豉油嘅感覺   哈哈      


酸木瓜好味呀   其實唔係好酸   但食完就好開胃   唔係阿 mi 話係青木瓜   我仲以為係醃蘋果添 


阿喂第一個 "北"   佢未 "北" 完㗎   我搶咗嚟影相   之後阿 mi 問阿喂你 "北" 完喇 ?!   我話佢未㗎   我搶嚟影相   佢好無奈咁款   哈哈   我覺得生蒜無咩味   


我影完比阿 mi 影   之後阿 mi 影完比阿喂影   阿喂影完比阿奧影   所以傳嚟傳去   影完之後   發覺啲嘢食都已經嚟齊哂   哈哈


海底椰雞窩 (半隻雞) ($128) - 個湯底正呀   大家飲咗碗湯先   之後佢哋無飲   我就繼續飲   肥死囉   但熱湯真係好正   繼續飲


有海底椰 粟米 杞子 馬蹄   真材實料   依家睇見都想飲   哈哈     


半隻雞 - 佢哋唔係點食咁嘅   最後我食埋去啦   唔好嘥   同埋我好似唔係好飽   但我又唔想叫其他嘢食  


炸響鈴卷 ($38) - 呀笠話上網睇啲人係就咁食   唔會灼嘅   估唔到真係超勁好味呀   又鬆化   之後入口即溶   我一路食一路 "umm umm" 咁聲   衰里奧大人喺度笑呀   可能覺得我誇張



脆鯇骨腩片拚盤 ($98) - 啲顏色靚到呢   阿 mi 教我食脆鯇骨嘅油脂部位   本來我已經掉咗   但都拎番嚟食囉   呵呵   果然堅正   下次我識食 lu   不過唔知有無咁新鮮


好爽脆   又唔腥   唔怪得阿喂咁鍾意打邊爐食脆鯇骨腩片啦


美國桶蠔 ($138) - 碟蠔一放落枱   已經聞到好大陣蠔味   已經覺得會好好味   咁其中 2 隻係好大隻添呀   阿 mi 話我同佢食最大隻   阿喂好唔捨得   哈哈


日本黑豚肉片 ($88) - 顏色好靚   唔似我食開嗰啲死死實實肉色


自家制鮮四寶丸 ($75) - 呀喂揀咗蝦丸 / 蟹籽包心丸 / 墨魚丸 / 貢丸 - 我聽到阿 mi 話我唔食貢丸   哈哈   咁應該佢食埋去
呢    


田園什菜藍 ($48) - 都唔記得自己食過啲咩嘢菜添   


杞子圓肉桂花糕 - 老闆請食嘅   呢個甜品超正   真材實料     


滬式豆沙窩餅 ($45) - 好味呀   唔太甜又唔太漏   


( 23-JUL-2016  SAT )

今朝 7 點 45 分起身   搞掂哂都 8 點 05 分   即出門口喇 ~

早餐叫完又唔想食   食剩哂啲麵包   勁折墮   但唔知點鮮當時又諗唔到打包喎 ~



菇場唔忙啦   快快整埋啲相   差唔多 11 點又餓喎   咁食糖啦   9 月到期   要快啲食哂去 ~

呢包二寶果汁糖喺泰國買㗎   仲以為係新嘢添   希望無買貴到啦   哈哈


尋晚執咗成晚廚房勁攰   咁今日又咁好天氣   好想出去行   同埋勁想食蠔仔粥   諗住 4 點出去旺角行   行完去妹記   咁問阿 mi 佢哋去唔去   佢哋唔想去   之後問阿傾   再問去唔去食雞煲火鍋   咁雞煲有興趣呀   所以又約埋今晚一齊食飯喇   今日完全係即慶   因為即慶先成事   哈哈 ~    

之後家姐打嚟話聽日可能約婆婆飲茶   咁問我哋去唔去   我話睇下佢哋飲幾點先囉   太早唔去喇   要番教會嘛 ~

唉   我又諗起媽咪   好在放工即走囉   已經忍唔住喊   一路行一路喊   喊到落車   喊完舒服好多 ~

我無啦啦勁餓   但里奧大人 11 點先食完早餐   我唔想佢特登陪我食   佢居然叫我食薯片呀   呵呵   佢尋晚食剩大半包熱浪   咁我幫佢清埋啦 ~  



無嘢做就開機洗衫   咁等到 2 點 15 分就落樓食嘢啦   食下午茶最好   又平又份量唔多   唔駛咁飽 ~




食完都番屋企喇   里奧大人話想瞓一陣   我話太飽喇   要熨衫當做運動   但熨完 2 機衫又好攰   哈哈 ~   

佢有佢瞓   咁我喺廳睇下雜誌咁啦   之後都瞓着咗   好在校定鬧鐘 3 點 45 分響   唔係唔知瞓到幾時   哈哈 ~

4 點半出發   諗住搭小巴去佐敦   點知去到見到架小巴走咗   咁唔等喇   搭地鐵算喇   因為條街超勁熱   太陽曬落嚟係辣肉呢 ~

我哋同阿 mi 喂都差唔多時間到佐敦   所以約埋一齊喺 C2 出口等   但我哋係想去廟街   再睇地圖   正確出口位置應該係 A   所以里奧大人打比佢哋改位置呢 ~ 

我同阿 mi 行前   阿喂阿奧就行後   我地去完都市買焗油同髮泥   其實我無諗住買焗油   不過阿 mi 介紹話好   咁我都買 lu   因為佢買得嘅嘢   一定做哂 R
esearch 同用過   覺得好先介紹我用囉   我其實買啲 Skin Care 都係跟佢買   佢買我又買   佢轉我又轉   哈哈   真係懶得諗呢 ~   

之後再去千齊買洗頭水   買完都係 5 點 15 分   所以行埋莎莎睇嘢   順便涼下冷氣 ~ 

咁難得見到阿 mi   佢同我搵佢用開嗰隻 Dr. Jart+ BB Cream   咁諗住問個 Sales 嘢啦   點知條友居然合埋對眼  好悔氣話 "妳等陣先啦"   頂佢吖   咩態度呀 ?!   阿 mi 即放番低支 Cream   我真係第一次見到啲 Sales 係咁態度   咁可能佢覺得我哋阻住佢 Sell 強國人買嘢啦   不知所謂   不過都知佢唔會番轉頭搵番我哋㗎喇   咁我都唔會話佢嘅   但就一定唔會喺呢間買嘢囉   我初初以為我 EQ 低所以激氣   原來阿 mi 都覺得條友勁衰囉   忍唔住話佢正一死八婆呀 ~  

過完馬路   唔見阿喂阿奧   阿 mi 即刻話可能我哋行得太快   咁番轉頭搵番佢哋啦   之後我哋同一時間講話 : 咁好傾   咁唔叫佢哋喇   知佢哋跟住我哋就算喇   佢哋真係由見面開始傾傾傾㗎喇   多嘢講過我同阿 mi   哈哈 ~

6 點唔夠去到食店   我以為食雞煲   原來係打邊爐   呵呵 ~

一坐低就睇下叫咩嘢食先   因為我又有啲餓 ~

今晚阿喂阿奧太好傾   所以叫佢哋一齊坐   我就同阿 mi 一齊坐   真係話時話   我好似無咩點夾嘢嚟食   但個口就不停食嘢   一定係阿 mi 阿奧夾比我   阿喂都好似有夾比我哋   呵呵 ~   

點好哂嘢就傾下偈啦   衰 mi 成日話我同阿喂好似   仲要係啲衰嘢特別似 ~

之後傾係咩血型   阿 mi 好開心好開心知道同阿奧係同一血型   因為佢哋成日覺得自己係受害者   見佢笑得咁開心   我話其實我同佢都係同一血型喎   呵呵   鋤一鋤佢銳氣 ~

又係乜都傾一餐   咁講起冷氣   里奧大人話次次要開定冷氣等我   咁阿 mi 就話知道阿喂一放工   佢都要開定冷氣等佢   所以衰 mi 話我哋同阿喂一樣咁衰   一啖擔 ~

食到唔知幾點   有枱客入嚟   一坐低已經開始嘈   之後無耐又有枱客   講嘢又係好大聲   真係好唔明點解啲人講嘢咁大聲   唔知以為鬧交 ~

阿喂聽日要番工呀   所以 9 點左右都走喇   我哋都係坐小巴番屋企   我哋要等齊人呀   佢哋就
好快已經開車   但就差唔多時間一齊番到屋企呢 ~

我個喉嚨同脷邊無啦啦好痛呀   唔通黑啤加打邊爐燥得滯 ?!   

番到屋企即沖涼   之後里奧大人就淘嘢   我就執下嘢   依家好鍾意掉嘢   因為屋企實在太多嘢 ~

12 點幾先瞓呀   好在聽日可以晏啲起身   呵呵 ~

7 則留言:

  1. 黑啤 ($38/支) ~抵到难啊!我们这里饮一支大的9.20!脆鯇骨腩片拚盤。正啊!我们这里的好腥呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁新飲黑啤真係好貴喎 但其實飲其他啤都唔係平囉 呵呵~
      丫 魚腥真係好難頂囉..我試過..哈哈

      刪除
  2. 火鍋笠..繼續係我呀!
    你有無食二寶果隻酸軟糖~好味呀! 可能我鐘意食酸味多d
    不過1pack好少咋~唔特價要$12.9..好快食晒囉
    依日下午我地都瞓ed午覺~天氣勁熱..又唔想太早出去
    真係瞓晏覺補充體力最好~夜d先出街又唔駛曬

    回覆刪除
    回覆
    1. 髮品笠..昨晚洗左頭ma~今早我直接做乾焗油呀
      焗ing+做facial..攪掂先過水~其實有時我都會乾髮焗
      都幾好呀~感覺直接吸收焗油咁~不過我d頭髮太長..尾都係ma ma
      頭頂會比較好囉~你剛差完焗下油真係最好..要勤力d呀^^

      刪除
    2. 火鍋笠..依間火鍋都好食~不過老闆成日黎吹水
      其實我覺得有少少阻我地傾計囉~覺唔覺呀?
      同埋最憎食店~真係唔敢話d吸煙客~咁無野既
      少左我地再幫襯之ma~要搵食仲有好多選擇囉
      個響鈴好食~魚又靚~我最like椰子雞湯底~食完唔會好燥底

      刪除
    3. 五花大綁笠 打妳妳無得郁 爽啊 呵呵~
      早啦 好餓呀依家~~~~
      我喺曼谷買咗二寶酸軟糖呀 仲以為係新嘢 原來香港都有@@
      依家零食可以用貴黎形容囉 但好衰架 有時間唔中好想食
      但會等特價先買架 兩蚊都係錢 係咪先?!
      依家真係收咗太陽先出動 太熱成身汗好辛苦呢~
      其實係架 瞓下晏覺都唔錯 養生嘛
      不過我唔係成日瞓到晏覺架 辛苦命~~~~

      刪除
    4. 五花大綁笠 仍然可以繼續打妳 呵呵~
      焗油+敷mask一齊做最好 反正都係坐喺度~
      話時話 乾焗仲好 唔駛再洗多次頭 哈哈~
      我頭髮咁短 但髮尾部份都焗得麻麻地架~
      好 今晚記得又焗下先 唔好嘥咗去嘛 哈哈~

      嘩 笠..我其實覺得個老闆有d煩啦
      吹一次咪夠囉 唔應佢又唔好意思 但佢又長氣喎 真係呢~~~~
      我都同奧講話 佢唔話食煙客無嘢嘅 都明租金貴
      但我唔會再幫襯囉 反正妳都唔尊重我地唔食煙嘅客人~~~~
      響鈴真係超勁正 希望再搵到間係咁好食啦 呵~
      我第一次食椰子雞湯底咋 諗起又好想飲d湯啦 哈哈~

      刪除