2016年7月2日星期六

食食食 @ 廣州 DAY 2 (PART 1/2) ( 2-JUL-2016 )

( 2-JUL-2016  SAT )

尋晚熱醒呀   但無流汗   之後里奧大人都話熱呀   勁驚又係得我一個熱   哈哈 ~

9 點半起身   沖埋涼就去麥當勞食早餐喇   呢間酒店唔包早餐   如果食埋早餐   每位要加百幾蚊   咁我又覺得唔值喎 ~

今朝都算好天


再見啤啤


10 點半番酒店   11 點 Check-out 就去廣東省博物館喇 ~

走廊算光猛


等 Lift 位置就暗啲


走唔出我手指罅   哈哈


呢度係直通巴士站   但里奧大人話一定唔坐   以前佢喺廣州見客   佢就係坐大巴番香港   點知勁塞車   咁佢朋友遲佢個半鐘頭見完客就坐火車番香港   點知同里奧大人同步番到香港呀   所以去廣州真係唔好坐直通巴   塞到人都顛呢


地方好闊落   都坐得好舒服   同埋最緊要乾淨同埋唔嘈


麥當勞中式早餐


我嘅火腿扒蛋麥煎餅 (RMB12)


里奧大人嘅培根蛋麥煎餅 (RMB11) - 兩樣都幾好味喎


里奧大人鍾意嘅 XO


Kero Kero Keroppi


布甸狗   以前好鍾意呢幾隻公仔架   真係一個回憶呢


我係咁㗎   哈哈


我初初一上到去   以為呢間麥記有長櫈比人坐   之後行到去睇   先知係兩張櫈拍埋   咁坐真係好自私囉



唔知本身係咪有地舖嘅呢 ?!


我地住 26 樓


仍然密切留意天氣   哈哈


居然做偽裝者   即同阿 mi 講啦   屋企已經成日睇   去到大陸都要睇   哈哈


影到部 Lift 上嚟為止



11 點 Check-out


假花來嘅


坐地鐵去珠江新城站 B1 出口   去到都 11 點半   再搵廣東省博物館   感恩 11 點 45 分就搵到   天氣好焗熱呀   所以喺條街度行真係幾辛苦呢   又揹住背囊   就更加熱囉 ~




再影多張


佢一路食一路行入車廂 @@


里奧大人強調   因為要放 2 包薯片   所以要放大個背囊


之後佢打開背囊影相   原來報串   好話我買完唔食


其實坐 6 個人嘅話   啲位都好闊   里奧大人見過坐 9 個人添呀   勁呀呢


好多人落車


啱方向喇


又係佢


"sir" 落去會好痛苦   哈哈


落一層先係 3 號站




我地喺珠江新城站落車



跟住指示


路牌指示都清晰


好多商業大廈



差唔多到喇啩



呢個唔知咩塔呢 ?!


諗起新加坡   佢哋有個地區起咗 5 個商業大廈   要搵埋啲風水師傅點設計先可以唔漏財


望到喇   但其實仲要兜個大圈先到   好熱呀


成日按錯制   但咁啱又影哂整個里奧大人


想落雨喇


設計都幾特別呢



要排隊攞飛   係免費嘅   但每日只派 5,000 張


好想快啲入去睇呀   因為想嘆冷氣




廣東省博物館呢六隻字   真係要好有眼力先睇到


入口




咩事呀   點解博物館好似街市咁嘈嘅 @@


流咗唔小汗   所以要買支嘢飲   買加多寶就穩陣啲 ~



飲完就開始行喇   見到有 locker   咁我地等咗陣就有得用喇   感恩感恩   唔駛揹住背囊周圍行真係爽好多㗎 ~



上去睇喇


呢度有得食嘢同買手信   里奧大人問我買唔買   我買就驚啦




地方咁大   有樓梯就上㗎喇




入去睇下先


簡介


我覺得好恐怖



象牙做面具   殘忍呀


我仍然覺得好恐怖




又有另一啲簡介咁啦


好多唔同嘅面具


完全係一個人樣


帶咗呢個面具就講唔到嘢 lu



唔係個個人嘅鼻都咁長㗎噃


哈哈


好在唔會郁



好大個面具


介紹得好清楚


我初初以為係一條裙添




我塊臉咁大   一定唧哂啲肉出來   哈哈


睇嘢都好辛苦喎



行去另一邊睇啦   原來仲係睇面具   咁地方又係昏昏暗暗   所以越行越行瞓   哈哈哈哈 ~



呢個夠哂勁

                  

呢個好搞笑


呢個完全唔似面具




真係好好奇呢個點帶上去囉


睇唔到嘢喎


最後呢個面具好恐怖囉


呢日未完架 ^^

6 則留言:

  1. 廣州笠..哈哈哈哈! 你睇你呀..
    愛小奧愛到呢~鏡頭下好多都係影佢
    想飛出你5指山真係堅難啦! 哈哈
    oh yes! 阿誠阿誠~睇睇下佢都幾順眼
    唔怪之得~話韓國定日本好多人鐘意佢啦
    時裝型好多呀

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)m記早餐好特別呀~幾有特式
      2款賣相都正~仲話好味..真係good囉
      嘩! 由坐地鐵>博覽會~好似好遠咁
      同埋出左地鐵都行好耐~似近還遠..地方太大
      嘈就預左啦..只要有大6人既地方都係嘈+dirty

      刪除
    2. 四肢發達笠 個名勁襯妳 哈哈~
      我依家只係鍾意影食物 其他嘢唔想影!!!!
      原來佢叫阿誠 我多數叫佢靖王呢~
      佢身形都好呀 又夠高 我覺得佢塊臉大番d就更好
      有時覺得佢好似一隻烏龜咁 哈哈~~~~

      刪除
    3. (2)無錯呀 m記早餐好特別 同埋好味
      其實我都好驚喺大陸食嘢架 哈哈~
      由地鐵站去到博覽會 我覺得行得好遠架
      又唔熟路喎 又熱 不過都好過落雨嘅 哈哈~
      真的 有大6人嘅地方真係好嘈
      唔明點解佢地要講嘢咁大聲 好影響人囉!!!!

      刪除
    4. 笠..偽裝者入面佢叫"阿誠"呀
      真(藝)名..係上面佢黃色廣告果個(睇唔到叫王X")

      刪除
    5. 天下第一笠 我知妳講偽裝者呀 33
      佢真名叫王凱~
      1982年8月18日(34歲)
      出生於湖北省武漢市 哈哈哈哈~

      刪除