2016年7月27日星期三

醉香居 + 麻辣串串香 @ 九龍灣 ( 27-JUL-2016 )

泰汁燒鯖魚 ($16) - 其實就咁食已經好好食   反而我覺得泰汁唔夾鯖魚呢


川味雞軟骨 ($10) - 一大陣格甩底味   可能落得太多孜然粉呀


煎釀三寶 ($20/9 件) - 想食好耐㗎喇   今次隻尖椒好辣   所以要買豆漿飲呢 
 

麻辣涼拌豬手 ($26) - 食剩半盒   打包留番聽晚   


大大碗麻辣熨 ($38) - 今次我唔食喇   咁里奧大人次次都食米線   我就食紅薯粉   咁今晚試下啖米線啦   同里奧大人講話口感好得意   原來佢今晚轉食烏冬   唔怪得咁口感啦   好在同佢講咋   唔係以為米線口感係咁添   哈哈  


( 27-JUL-2016  WED )

咁有時入到房又瞓唔到   就會同呀里奧大人講下無聊嘢   咁尋晚佢話隻腳凍   我幫佢搓熱去啦   因為我手心好慶家嘛   搓兩搓即熱   之後佢話其實佢覺得隻腳凍凍哋好舒服   超 ~

之後我話我成日咁熱   想改英文名叫阿 Hot   佢話好呀   再話妳個身型係 S 型   咁妳記得改名嘅時候   喺個 Hot 字前面加個 S   咁先形容得似妳呀   哈哈哈哈   衰到無朋友 ~

今朝里奧大人又上大陸   真係辛苦佢喇 ~

我 7 點 40 分都醒喇   天氣熱   都係早啲起身好啲   可以慢慢行   真係好唔鍾意沖完涼又出汗囉 ~

早餐食熱狗   真係好想買其他嘢入餐廳食   唔駛咁悶   哈哈 ~


菇場忙呀   做到有啲頭暈   可以太耐無咁忙   唔太習慣   有啲緊張 ~

唔太餓   咁 Lunch Time 就出去行下   之後再買個菠蘿叉燒包番菇場食喇   新鮮出爐勁好味呀 ~

菇場仍然忙下停下   咁都好   好快可以放工 ~ 

今日星期三   又諗起以前逢星期三都同媽咪家姐食飯   所以情緒突然好低落好低落 ~

本來今晚煮飯㗎   但頭又痛   心情又唔好   所以出去食喇 ~

去埋日本城買掃把   再去買漂白水就番屋企 lu ~

里奧大人 8 點左右到九龍灣   諗住叫佢食另一檔湯麵   不過材料多數係丸類   佢唔太鍾意   所以又食番麻辣燙喇   之後佢話唔好再嚟食   開始有啲驚   咁又真係難為咗佢嘅   成日就我食麻辣燙 ~

我同里奧大人講   話一見到佢就最開心   佢話我講到好似好耐無見咁   之後佢話如果唔見佢一星期會點 ?!   我話會瘦 5 磅   佢話見到我肥咗 10 磅妳就死   哈哈 ~

番到屋企就比佢沖涼先啦   我要開機洗衫嘛   同埋切西瓜比佢食   所以我成日話番到屋企係最忙 ~

今晚好搞笑   里奧大人收到佢 CEO 嘅 Whatsapp   原來特登 Send 張 Minions 新床單比佢睇   仲講明話比你老婆睇   因為里奧大人成日同佢講   我好鍾意阿 Bob   仲話睇到啲劇情都識背添呀 ~

反正開咗電視   我又睇番 Minions 呀   佢即刻大笑呀   哈哈 ~

其實我鍾意睇 Minions 係因為鍾意佢地夠簡單   好少事都已經好開心   唔會覺得人哋害佢   永遠帶着一份童真   次次睇完佢哋   我真係開心好多呢 ~

依家年紀大   童心真係未必有   但擁有唔害人已經好好   哈哈 ~

不過我覺得做人其實最緊要簡簡單單   唔好強求   凡事感恩   有咩唔開心就當一種苦練   唔好成日怨天怨地   辦法總比困難多嘛   點解要比唔開心困住自己喎 ~

自從媽咪走咗   我都好傷痛   但已經係事實   我要面對嘅係將來   唔可以日日咁傷痛過活 ~

所以我次次一諗番起以前   就會記得阿 mi 話要向前望   唔好回望過去   雖然我都仍然會諗番以前   但希望時間可以快啲沖淡唔開心嘅嘢啦 ~

今晚有啲攰呀   所以 11 點都瞓喇   好難得覺得攰嘛   哈哈 ~   

3 則留言:

  1. 麻辣笠..唔係酸辣就麻辣~勁岩我口味呀
    哈哈哈哈..小奧好攪笑呀~真係帶比你無限歡樂
    同埋佢時時刻刻都勁掛你啦~CEO都知你like Minions
    果套床單夠晒大個小黃人~瞓係床可以大字型攬住佢呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 開心笠..係呀~阿喂又係成日怨東怨西
      有時事情唔順~我都同佢講..個天比個考驗佢
      衰得佢話~乜咁多考驗! 我話你做唔到咪不停考驗你囉
      笠..係架! 任何事回望都於事無補~所以繼續向前看啦(power up)

      刪除
    2. 五指毛桃笠 呢個湯又係好香椰子味咁 我幾like架都~~~~
      呢排真係唔係酸辣就麻辣 勁正
      但開始有d熱氣咁 呢個星期要停喇 呵呵~
      小奧串我最叻啦 串完就會自己大笑 神經病~~~~
      上次d公仔 係CEO特登拎比小奧影相架 好好人呢~
      妳講到咁 我又想買果張床單添~~~~~~~~~~~~

      刪除