2016年7月7日星期四

蕃茄豚肉意粉 ( 7-JUL-2016 )



( 7-JUL-2016  THU )

今朝里奧大人上大陸見客   我都瞓到 7 點 40 分醒咗   咁都起身 lu ~

突然好想食蛋治   但其實我唔係咁鍾意食蛋架喎 ~


又做埋個 Report 先   好在 11 點幾都搞掂   了咗心事 ~

今日有 Lunch Box   食完就出去行下   但真係好鬼熱   不過點都堅持行 20 分鐘囉 ~

打比家姐   最鍾意有筍嘢就同佢講   之後我話佢成日聽唔到電話   又驚佢忙   佢話照打嚟啦   聽下我把聲都好   嘩   又講呢啲   我已經眼濕濕勁想喊 ~

又忙下停下   所以好快就放工咁 ~

今晚放工即番屋企   解凍雜豆就開始熨衫   要熨 2 機衫   勁攰 ~

里奧大人 7 點 15 分到上水   我抖陣都要煮嘢喇   本來想食先㗎   不過佢話 8 點 15 分左右會番到屋企   咁等埋一齊食啦 ~

是日晚餐 - 蕃茄豚肉意粉 

蕃茄豚肉意粉 - $10/斤蕃茄   3 個已經十蚊雞   但其實有啲係 $6/斤   不過唔係咁靚   咁買貴少少啦   好過一陣買個壞咗嘅仲蝕   哈哈   今晚終於清哂啲豚肉   依家鍾意買完快手清哂啲嘢   唔係一陣唔知又再買   買買埋埋一大堆   又有排食先慘 ~

搞掂哂即沖涼   之後休息喇 ~

睇埋新聞   今晚成 12 點先瞓呀 ~

5 則留言:

  1. 豚肉笠..今日忙唔忙呀吓?
    回埋依個食早餐啦要~hey..唔like食蛋治比我呀ma
    攪咩唔like食又要叫~古古怪怪架你?! 哈哈
    個意粉好多汁呀~好似湯意..我都like多汁意粉=一定要夠條條都有囉
    日日熨衫~聽見都悶呀~可能我唔鐘意熨衫囉(衰)..閃!食野..88你條幼豬尾

    回覆刪除
    回覆
    1. 1234五6笠..今朝妳見咗我咁耐 就知我忙唔忙啦下 嘩哈哈~~~~
      呢排係咁 叫完d嘢好唔想食 真係好古怪~~~~
      小奧like多汁嘛 條條都有汁真係好鬼正
      妳咁形容 突然間諗起妳把頭髮 洗頭時要條條都有洗頭水 哈哈~~~~
      日日熨衫真係好悶啦 所以我依家醒喇 一晚熨兩機 唔駛日日熨~~~~
      下 唔好走啦 無嘢講都坐下啦 喂。。。。。。。。。。

      刪除
    2. 哈哈哈哈..痴線笠! 意粉竟然諗起洗頭..絕呀

      刪除
    3. 大家都長 lai lai 嘛 哈哈~~~~

      刪除