2016年7月25日星期一

Number 9 Restaurant + 滿記甜品 @ 九龍灣 ( 25-JUL-2016 )

卡邦尼扁意粉 ($75) - 我都幾鍾意食 Carbonara   但里奧大人就唔太鍾意食忌廉汁   但我話試下啦   唔好成日食蕃茄汁   好在呢間忌廉汁唔漏咋   呵呵


黑松露炒什菌 ($88) - 鹹鹹香香都幾好味   但其實都幾油  


墨西哥粟米片 (粟米片 / 辣肉醬 / 墨西哥辣椒 / 牛油果醬 / 酸忌廉 ) ($68) - 我勁鍾意食 Nachos 架   但驚里奧大人話熱氣   佢話食先叫咋   唔係實食唔哂呢 



( 25-JUL-2016  MON )

尋晚喺張床到碌到 1 點幾先瞓到   之後仲發埋惡夢   嚇醒咗里奧大人   我只記得我好驚   喺度 "umm umm" 聲   但當然又係無人聽到我叫啦   之後 Feel 到有人掂我膊頭   嗰下嚇醒咗   原來係里奧大人摸醒我   佢話我同佢講過   話如果我發夢大叫   佢要即刻整醒我呢   哈哈 ~

瞓得唔好   但又無話想懶床 ~

早餐食蛋治   以前一定食雙拚   但依家唔會喇   因為食單拚已經好鬼飽 ~


菇場唔忙   做埋 Report 就可以 Hea 喇 ~

Lunch Time 出去點點綠買芝麻粉   但無特價   所以唔買   但就買咗杞子同有機蕎麥 ~

杞子 ($32)  / 有機蕎麥 ($20)


買完就去綠盈坊買芝麻粉   阿 mi 話飲開話唔錯   所以我又試下   依家做緊特價   芝麻粉一罐係 $76   咁 2 件 9 折   3 件 88 折   4 件 85 折   咁反正我都要買   所以買 4 件   即係總數 258.4   除開四就係 $64.6/罐   咁都抵   呵呵 ~  


買完再去完莎莎買 BB Cream  再同笠傾傾下先記得無買龍眼肉   但其實我最主要係買龍眼肉   哈哈   實在太論盡了 ~


SPF30 Radiance Beauty Balm ($272)


頭先喺綠盈坊買嘢   有張 Coupon 係買滿 $150 (折實價) 就可以減 $30   咁我買 4 包龍眼肉 + 1包南北杏夠哂數啦   其實我睇錯 $180 囉   所以夾更買多包南北杏   咁依家總數係 $203.5   即係比 $173.5 就搞掂 ~   


龍眼肉 ($44/包) - 會員正價有 95 折


南北杏 ($38)


終於買咗 7 包嘢同 4 罐嘢   好在又唔係話好重咋   但個頭有啲痛   真係好怕計數呢 ~

望下手機已經 1 點 20 分   即買埋燒賣粉果番菇場食喇 ~

好快又放工   今晚去得寶剪頭髮   因為我真係頂唔順自己把頭髮   又旱又剩   咁我個樣已經夠哂殘   黑眼圈又勁   所以長頭髮顯得更殘   我成日同里奧大人講   好在我唔係瘦咋   唔係啲人一定以為我吸毒 ~

里奧大人最鍾意我扎起頭髮   話精神好多   但我番工一定唔扎頭髮囉   塊臉咁肥   要用頭髮遮住呢 ~

6 點 05 分開始剪   6 點半剪完   里奧大人話咁快剪完喎   哈哈   估唔到剪完頭髮   個人真係精神咗好多呢 ~

咁我番屋企等里奧大人啦   之後佢話聽日要上大陸   我又要即刻落樓買麵包比佢做早餐   因為 差唔多 7 點就會無哂齋包㗎喇 ~

今晚試新嘢   最開心係星期一至四有 9 折   呵呵 ~

里奧大人 7 點半左右到   食完再去滿記   因為里奧大人覺得熱氣   要飲椰汁沙冰喎 ~



無啦啦好攰呀   沖涼之後就咩都唔做   睇下電視   11 點幾都瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 打風笠早呀..今個風好勁呀! 記得捉實小奧唔好吹走呀
    我都鐘意食零食粟米片~不過真係好熱氣..食完堅會出粒粒
    卡邦妮我都算like~因為本身我又係唔食忌廉意粉架
    依日上左好多貨~睇見都重呀! 你買野真係特別要多..哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 五強笠 今次呢個風真係好勁呀
      打完風之後涼咗好多 妳覺唔覺呀?!
      小奧可能想叫d風吹走我呀 哈哈~

      粟米片零食都正架 但比較飽肚
      食熱氣嘢駛咩驚喎 飲2罐啤酒中和番就得啦 哈哈~
      卡邦妮正呀 但一定要 share 食 唔係會好漏囉~
      咩喎 4件平好多架 反正要食嘛 妳都唔識計數嘅 哈哈~


      刪除