2016年7月13日星期三

大快活 @ 九龍灣 ( 13-JUL-2016 )



( 13-JUL-2016  WED )

今朝里奧大人上大陸   我都瞓到 7 點 45 分先起身   雖然趕啲   但真係瞓多 15 分鐘精神啲㗎 ~

落雨塞車   所以 8 點半先到茶記呀 ~


一坐低家姐就打嚟   話姐夫尋晚突然暈咗要入醫院   好在暈咗嘅時候有同事見到   之後即送去醫院   咁當時家姐收到醫院電話   已經嚇鬼死佢啦   又話搶救緊   之後去到醫院   又話喺 ICU ~

好在家姐見到姐夫嘅時候   姐夫係清醒   同埋應該係當時暈咗   之後又嘔   所以驚傷及內臟   咁留喺 ICU Check 清楚啲
   家姐話 1 點幾先番到屋企   我話做咩唔打比我   佢話驚我又滕出嚟   我即話佢黐線   一家人講呢啲嘅咩   有咩事梗要打比我㗎啦 ~

傾咗 15 分鐘   我要快快趣食嘢喇   不過擔心到無哂胃口   就咁食哂火腿蛋算喇 ~

菇場忙下停下   又整下相   好快就到 Lunch Time ~

咁我叮米粉   食埋就去買蛋糕比姐夫   今日着水靴嘛   所以對腳好鬼熱   勁想即刻除出嚟呀 ~

番到菇場即換拖鞋   但唔知係咪着裙關係   所以之後又好鬼凍   總知次次一着拖鞋就會覺得好鬼凍 ~

放工即走   坐小巴再轉小巴   6 點 05 分已到醫院   勁快 ~

見到姐夫都精神   即問佢發生咩事囉   佢話咁咁   之後又傾下其他   我同佢傾偈又係好安心   因為佢唔會周圍講   同埋一定一定係幫我   所以佢都知我好多嘢   而我仍都唔怕同佢講啦   一家人都唔需要隱瞞啲咩   但我就唔會同姑奶佢哋傾咁多嘢   只傾啲好表面嘅嘢   因為佢哋成日都未經人同意就周圍講   我就最憎最憎囉 ~

家姐同姐夫個妹就 7 點唔夠就到   咁又一齊傾下偈   之後佢妹要去另一間醫院探人   所以走先    家姐又係咁叫我走先   但我一定唔會啦   佢咁擔心   我點攰都會陪佢坐到 8 點先走囉 ~

里奧大人 8 點左右都番到屋企   咁我問佢等唔等埋我一齊食飯   佢答等我 1314   黐鬼線   哈哈   不過都唔夠我爛   上次晴晴 Whatsapp 問我忙咩   我答佢 "忘不了妳"   真係打完都喺度笑呀   爛到無朋友   哈哈 ~

同家姐一齊坐 13X 番九龍灣   我講明唔同佢食   因為食埋會好夜番到屋企   我叫佢叫工人煮麵食   食完快休息仲好 ~

家姐同我一齊落車   話去 Mrs. Fields 買特價 Muffin   咁已經 8 點 45 分   咁等多 15 分鐘就買 2 送 2   佢就同埋我哋一齊去大快活喇 ~

咁我唔餓   所以一個餐 Share 食   再加多個湯就夠   細食真好   慳番好多   哈哈 ~

快快食   食到 9 點 15 分即走   我驚佢無得買自己鍾意嘅味道呀   感恩仲有好多 ~

我唔送家姐去巴士站喇   我想快啲番屋企沖涼   之後休息喇 ~

今晚同里奧大人 10 點 40 分即瞓   真係好攰呢   哈哈 ~

4 則留言:

  1. 五步迷暈笠..我睇埋你blog都準備瞓先啦!
    講真..有親人入院一定緊張~更何況係姐夫
    真係嚇親呀~最緊要依家個人無事..最好每年body check吓
    我地都差不多要開始check啦~咁上下年紀..表面無事
    其實唔知入面咩環境ma~早知有得早預防好d囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 早啦二鍋頭笠 下次同妳飲 哈哈~
      係啦 一早打黎就話姐夫入咗院 真係嚇到無哂心機~~~~
      Body check 真係好緊要 買個安心都好囉~
      同埋我覺得年紀大 反而要做多d運動
      一懶咗就唔願郁架喇 所以我同妳都要行多d山 哈哈~


      刪除
  2. 繼續...
    哈哈!超爛到無朋友呀~你又爛..小奧又爛
    不過小奧爛得黎好sweet~你當時係咪me me笑呢(咪唔認呀)
    早排天氣熱呀~又濕又熱著水鞋真係幾辛苦
    依日你都食好少野啦~一個餐2個人share
    係架! 細食慳好多~所以阿喂照顧我好抵架(哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 繼繼繼續笠 續到放工 哈哈~
      我都覺得自己爛到無朋友呀 佢講1314嘅時候 有d想打佢嘅感覺 哈哈~
      嘩 一講起水鞋都覺得熱呀 最慘係焗腳呀~
      我叫一個餐嘅時候 小奧仲喺度等 之後我話叫一個餐夠喇 佢都呆咗
      但我真係無咩胃口囉~
      真架 如果我好似妳咁細食就好 唔計慳錢啦 無咁肥先緊要呀 哈哈~

      刪除