2016年7月28日星期四

黑椒雞絲意粉 + 黃芽白 ( 28-JUL-2016 )




( 28-JUL-2016  THU )

尋晚瞓得好好呀   但今朝鬧鐘都未響   里奧大人就好大聲話鬧鐘無響囉   嚇到我都醒埋   好在當時都已經 7 點 20 分   唔係一定鬧爆佢   難得我咁好瞓   又比佢嘈醒咗 ~

天氣好好呀   如果無咁熱就更好啦   但反而里奧大人話熱到流汗   我又無汗喎   可能佢又長袖裇衫又底衫啦   但佢話唔着底衫仲辛苦   啲汗痴住件裇衫喎 ~

其實今朝好餓   但去到茶記又唔餓   所以食奶油多算喇 ~


菇場忙下停下   感覺真係似番工   哈哈 ~

11 點幾開始餓呀   食下糖同百力滋頂住   一到 lunch time 即去食炒麵 + 紅豆沙   但其實食完炒麵都好飽   之得唔好叫紅豆沙先啦 ~


真係飽到上喉嚨頂   所以又周圍行   行咗 20 分鐘就番菇場喇 ~

繼續忙下停下   所以好快就放工 lu   今晚直接番屋企   最鍾意咁樣 ~

唉   一入廚房   唔知係咪見到小強   因為依家比佢哋嚇到精神衰弱   有黑嘢郁就覺得係佢哋囉 ~

開機洗衫就抖下先   里奧大人 6 點 50 分放工   咁我都預備煮嘢 lu ~   

是日懶餐 - 黑椒雞絲意粉 + 黃芽白  

黑椒雞絲意粉 - 里奧大人講咗兩次話好好食   我當然開心   因為用現成黑椒汁整之嘛   超級簡單   今次係用一塊大雞扒整㗎   本來可以整多啲意粉   但我要食埋啲麻辣豬手   食唔落意粉   所以佢話點解次次啲餸多過意粉   不過我真係唔識預份量   但多都唔緊要   最多我帶 Lunch Box 啫   依家唔會下下掉嘢㗎喇 ~  

黃芽白 - 前晚買咗 1 大棵   分兩晚食就最好   估唔到又幾甜噃 ~

洗埋完就焗油   焗 10 分鐘就搞掂   之後即刻去沖涼 ~

今晚都幾攰   所以 11 點都瞓喇 ~  
 

沒有留言:

發佈留言