2016年7月20日星期三

麻辣串串香 @ 九龍灣 ( 20-JUL-2016 )



藍碟花雪梨汁 ($15)


搖勻就變咗紫色   好靚呀   但完全無味嘅


( 20-JUL-2016  WED )

唔知係咪之前瞓得太多   所以尋晚瞓唔到呀   之後無啦啦又行雷閃電   仲瞓得更加唔好   不過後尾唔知幾點都瞓着咗 lu ~

里奧大人今朝上大陸   佢鬧鐘響咗到出咗門口   我都居然唔知   因為平時我一定叫佢記得拎嘢飲家嘛 ~

7 點 45 分起身   感恩都精神呢 ~

今朝仍然無咩力   所以蝸速行去搭小巴   其實勁想打的   但真係唔捨得 ~

叫咗腿治   但完全食唔落   咁打包留番做 Lunch 算喇 ~


菇場唔忙   爽爆   因為好想快啲 Re-size 所有相 ~

Lunch Time 出去買金鈁   家姐今朝話出咗隻新味好香   所以叫我買喎   咁我都順便買埋黃蘿蔔壽司番菇場食 lu ~ 


  
特價 $19.9/支   所以我買咗 6 支   


仍然 Re-size 相到放工   番到屋企就開機洗衫   之後就抖下   坐坐下居然覺得凍添呀   要即刻熄冷氣   如果唔駛成日嘆冷氣真係好喇   慳番唔少電費   同埋唔駛個人太濕重   成日好攰咁呢 ~

里奧大人 8 點 15 分番到九龍灣   好在我去到得寶叫定嘢   佢嚟到就有得食喇   呵呵 ~

食完番屋企 lu   我就即沖涼   里奧大人要幫姑奶買保險   咁佢去 12 日   但就話買夠 26 日嘅保險   真係好白痴囉   如果真係投保內嘅日期有事   保險公司都保妳啦   無人咁買㗎 ~

我真係覺得佢好白痴   其實家姐上年幫佢買保險   又係朝早 9 點先比齊資料比家姐囉   之後佢同事都覺得奇怪   話做咁耐保單   從未有人去 12 日但買夠 26 日保險   仲要係今日去   但今朝先叫人買囉   真係好不知所謂   因為妳唔係呢一刻先知妳嘅時間   個個幫佢做嘢都好驚   佢本來想叫家姐幫佢買添呀   但里奧大人話叫佢唔好煩到人啦   同埋里奧大人都講到火滾   話叫佢下次自己買番啦   唔好煩佢 ~

搞掂哂都 9 點幾   里奧大人都沖涼喇   之後又睇 "偽裝者"   睇到 11 點幾呀   我話唔好再追喇   一齊瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 二寶果汁笠..早呀! 依排都瞓得唔好
    但夜晚又瞓唔著~唔通掛住你? 哈哈
    你姑奶真係好怪~旅保真係唔係咁買囉..好有問題
    小奧都幫佢地全家幫到煩~唔係下下都依賴人架ma
    杯雪梨汁好化學feel~依家好少飲台式飲品..太多新聞 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 以為妳話二寶果汁笠 呢排唔係好瞓得 哈哈~
      早啦呀二笠~
      其實我依家呢 關哂燈係好難瞓得着 好唔鍾意黑媽媽感覺
      但無理由開住燈瞓家嘛 哈~
      我姑奶真係超級怪啦 同埋幫佢買果個Sales都有問題啦
      佢應該仲覺得人地教精咗佢添呀~~
      小奧真係幫佢地做嘢做到火都黎 咩嘢都唔search 就叫人做 最憎呢d~~
      係啊係啊 我其實都驚飲台灣嘢 真係好間唔中先一杯珍珠奶茶
      呢杯嘢完全無味 咁都好嘅 化學成份無咁多 哈哈~~~~

      刪除