2016年7月1日星期五

食食食 @ 廣州 DAY 1 (PART 2/2) ( 1-JUL-2016 )

( 1-JUL-2016  FRI  Day 1 ~ Part 2/2 )

食完就周圍行   影下相咁啦   唔係無咩嘢做   哈哈 ~

啡紅色呢座係廣州購書中心



唔記得呢間係賣啲咩


點解 VT101 要打直嘅   我個人認為好難睇到囉   真係要企定定先知係 VT101


頭"惡惡" 咁影嘛   影完條頸有啲
痛   因為用自拍黎影   成日影埋自己個樣   一係就影唔哂 VT101   所以影咗好多張   好攰呀


去商場買完嘢再去買書   其實都唔錯


影多兩張就走人 lu   其實 VT101 座 building 設計係幾特別呢


天陰陰


但另一邊又見到小小陽光


Minions 充電器   我影相嘅時候   遇到不友善眼神



行咗呢間"廣百百貨"   大部份都係香港品牌   所以好快走得 lu


差唔多 6 點去到另一個商場   又係好焗   行到 6 點半   去埋超市買包薯片就去食嘢 lu ~

里奧大人話天書介紹間泰菜館   講到好正咁   仲話一入到去就好似走進迷你版大皇宮一樣   但去到都唔係囉   咁我就再睇下附近啲食店   見到間俏江南都唔錯   有我鍾意食嘅嘢   所以喺呢間食喇 ~

天河區嘅又一城


呢間商場買嘅嘢比較高級啲


同埋有好多香港牌字嘅店舖


好懷念以前藍田同黃埔嘅八伯伴百貨


呢部機叫做 "橙汁先生"


啲細路玩緊釣魚 Game   如果得我自己行   我會睇佢地玩   我由細到大都好鍾意打機   所以家姐成日話我成個男仔咁   其實我一話鍾意打機   個個都話我似男仔囉 @@


我一睇就睇到 Minions 呀   里奧大人話我勁呀   哈哈


改埋啲咁嘅名 @@


有天幕係靚   但就好鬼熱囉


以為咩叫 "無眼"   嘩哈哈   里奧大人好鍾意 Messi 㗎   所以成日同我打對台   呵呵


香港嘅 Lay's 薯片   真係好少口味


孜然爆羊排味道   好似太濃烈咁   所以唔敢買   但佢地又唔貴喎   只係 RMB5.2 一包   所以我忍唔住買咗 2 包其他味


去戲院參觀下   平面咁睇新片介紹都唔錯喎   我真係第一次見㗎咋



去呢間食嘢


坐窗邊


叫咗呢 d 食物


焗到想瞓覺


晾衣白肉 (RMB58) - 我好鍾意食蒜泥白肉   呢個汁好味呀


呢個醬汁類似甜豉油


雞絲涼面 (RMB12) - 我仍都鍾意食冷面   同埋最緊要細細碗   但里奧伯伯就鍾意食熱麵


鍾水餃  (RMB12) - 個汁係酸酸甜甜辣辣咁   都唔錯


蔥油餅夾辣牛肉 (RMB12) - 唔好睇佢細細個   食幾啖都幾飽肚



豆湯綠莧菜 (RMB58)


估唔到份量咁多   所以好抵食   但食到最尾係好多油   如果唔係可以食得哂呢


酒釀丸子 (RMB12 ) - 飽都食啦   因為呢個價錢實在太抵了


格局唔錯㗎   同埋唔嘈   只係焗咗啲



食到 8 點就走喇   再搭番地鐵去酒店   咁諗住夜晚食薯片   所以想買杯酸嘢飲   勁想飲 COCO   但要搵嘅實搵唔到   里奧大人就安慰我   食在廣州   實搵到嘅   之後話搵唔到都無所謂啦   哈哈   頂佢 ~



自魷人個名幾搞笑


嘩哈哈   呢期大愛   所以里奧大人問我要唔要   我當然唔要啦   依家我曉節制慳儉嘛


喺呢度買飲品


呢個商場叫 "東方寶泰"


我同里奧大人講話呢間叫 "牛惠人"   因為我唔識讀個崽字  其實正確廣東話讀音係宰


見呢間酒店好似冷氣幾勁咁   所以入去涼一下


咁因為酒店唔包早餐   所以我地睇下附近有無嘢食 ~

我地住嘅廣州建國酒店


里奧大人好驚話係咪有個人瞓咗喺馬路度呀 ?!   咁睇又幾似嘅


"食就直落"   簡而清呀下   哈哈


9 點番到酒店   即沖涼喇   我校咗 15 度冷氣   諗住會有冰凍感覺   點知原來係無嘅   根本係得一個溫度   嗚嗚 ~

免費的   不過我地無飲


呢支要錢的   所以我即刻同里奧大人講囉   驚佢盲中中開咗黎飲   哈哈


好有新婚 Feel 咁喎


頭先買咗呢杯蜂蜜檸檬蘆薈 (RMB17)   不過麻麻地好飲   諗住食薯片   但真係食唔落   所以又比里奧大人話我買買買


其實灘喺床睇電視   都幾享受嘅


睇下電視又上網   差唔多 12 點先瞓 ~

6 則留言:

  1. 環遊世界笠..泰國都未睇完就到廣州
    等我追埋最新果集"步步驚心。麗"~再黎慢慢追你
    等我呀吓.....! 33

    回覆刪除
    回覆
    1. 廣州笠..好多大型商場~地方大起咩都大過人
      行一日都夠晒運動量囉~依餐d食物整得幾靚
      份量睇上去都唔多~係菜比較大碟..其他都好精緻
      蔥油餅牛肉睇真係好細~係咪餅身又油膩比較易飽
      依日你都飲左好多化學飲品嘐吓~又凍野! 仲唔捉到你(哈哈)

      刪除
    2. (2)聽你講廣州好似普遍商場/食店/酒店都唔夠冷氣
      無冷氣焗住都feel到勁易攰囉~唔夠氧氣好辛苦
      最慘連房都唔夠冷氣~聽到我都熱晒啦! 哈哈哈哈..衰

      刪除
    3. 笠..我會等妳十萬世架
      慢慢啦 33

      刪除
    4. 四肢發違笠~
      廣州又係好多大型商場 真係行一日都夠哂運動量架
      但就唔好係連鎖店囉 我都係鍾意行d舊式商場 多d嘢睇咁呢~
      呢間食店好ok呀 係焗d囉~
      蔥油餅本身油呀 好在細細隻咋 唔係一定食唔到囉~
      嘩.我飲生果茶之嘛 咁都要話人 呵呵呵~





      刪除
    5. (2) 我發覺大陸d商場同食店好多都唔夠冷氣 定係佢地怕凍呢?!
      我成日話熱唔係問題 焗先最大問題
      唔夠氧氣勁易攰 唔好話大6 有時香港d商場都係咁
      天氣凍唔駛咁大冷氣啱 但人流無小到嘛
      開咁細冷氣 真係迫人走囉~
      自己熱都可以話我衰 咩料呀 嘩哈哈哈哈~~~~

      刪除