2016年7月19日星期二

唐記點心 (外賣) @ 屋企 ( 19-JUL-2016 )



( 19-JUL-2016  TUE )

今朝 8 點 20 分起身   沖埋涼抖陣就出門口喇   無咩力   所以要慢慢行去的士站 ~

居然等成 10 分鐘先有的士   辛苦到我呢 ~

去餐廳食埋早餐先番菇場   不過成件奶油多都無食過   咁打包啦   希望晏晝食到 ~

菇場唔忙   個肚有啲赤   但都 OK   感恩都精神   唔係就慘咯   呵呵 ~

咁 Re-size 相啦   睇番啲旅行相都開心嘅 ~

Lunch Time 都唔餓   咁上下網啦   都無力行出去咯 ~

4 點幾有啲餓   但唔想食多士   咁食 2 粒 M&M 啦   食完有啲反胃   嚇死 ~


都唔滿嘅   唔知以為食咗好多添


放工即番屋企喇   真係有啲餓喇   所以買隻茶葉蛋食   熱辣辣    暖下個胃都好 ~


我無氣講嘢嘛   咁我做口型話 1 隻   同埋伸 1 隻食指啦   佢都可以問我係咪要 $10   暈暈哋   因為 1 隻係 $4   3 隻就 $10   可能多數人買 3 隻啩


食完都仲係暈暈哋   都唔敢自己沖涼   尋晚沖得太熱   真係有啲休克感覺   所以今晚都係等埋里奧大人喺度先沖喇 ~

我今晚有啲胃口喇   所以里奧大人話放工即走   好在佢照顧我咋   唔係我都幾慘   哈哈 ~

食飽有啲氣力   抖多半個鐘就沖涼喇 ~

里奧大人又睇 "偽裝者"   咁我都會睇嘅   但我 11 點好似有啲眼瞓咁   所以即入房瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 一見鐘情笠..早呀! 依幾日覺唔覺
    好似秋天咁乾乾地呀? 都幾舒服..再涼d仲好
    依日有胃口就好啦~由其依d日子真係唔想食野..我都係
    唐記未食過~其實d野好唔好食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一七三笠 午安好呀 哈哈~
      我唔覺似秋天呀 仲係好熱囉 但就無之前咁焗~~~~
      原來妳都唔想食嘢架 CC好勁架 可以飲完茶再食飯
      所以我勁羨慕佢啦~~~~
      唐記點心同d飯都ok架 所以我幾鍾意食~
      感覺唔似擺好耐咁囉~~


      刪除