2016年7月26日星期二

韓式辣醬雞扒 + 腐乳唐生菜 ( 26-JUL-2016 )




( 26-JUL-2016  WED )

今朝里奧大人上大陸   所以 6 點 15 分都起身   咁我都起身去廁所   之後再叫佢帶參蜜   我都入番房瞓   之後無啦啦又起咗身   望下個鐘只係 6 點 35 分   但聽唔到水聲同關門聲   所以我出去開廁所門睇下   原來里奧大人啱沖完涼   咁我望一望佢   我又入番房瞓 ~

之後佢細細力摸下我塊臉   又細細聲問我乜事   我話頭先醒咗聽唔到水聲同關門聲   睇佢出門口未囉   佢可能以為我夢遊呀   哈哈 ~

7 點 25 分聽到滴滴聲   即醒啦   因為要出去廳關窗呀   頭先里奧大人話開咗窗嘛   真係好日唔開窗   一開窗就落雨 ~

咁唔瞓喇   起身沖涼番工啦 ~

食緊早餐又見到 8 卦   佢有佢食   我有我睇報紙   我睇完先同佢傾偈   8 點 45 分就一齊番菇場 lu   我驚落雨呀 ~


菇場唔忙   仍然整下相又 Hea 下咁過呢 ~

Lunch Time 出去綠盈坊幫家姐買龍眼肉   但今日無貨   咁我訂咗 4 包   同埋比咗錢先   因為張 $30 Coupon 月尾到期   唔記得用就蝕啦   之後再去埋 759 買百力滋比家姐 ~


又好餓呀   所以即去買酸辣米線番菇場食   今次好好味呀   可能真係好鬼餓   哈哈 ~


諗住仍然 Hea 啦   點知無啦啦勁忙   之後見到舊阿頭嚟咗   又有 cake 食   呵呵 ~


放工要幫里奧大人買麵包   咁去 Taste 買菜算喇   順便買埋生果   一次買哂   聽晚唔駛買   正呀 ~

一入廚房又見到小強   頂   嚇鬼死   之後狂噴 Bio Kill   上次買支細嘅   都差唔多用完添喇   因為我狂噴到佢死為止 ~

好啦   浸完菜又抹另一個柜啦   我頂   無啦啦又有隻小強   有翼添㗎   不過佢係垂死掙扎咁囉   但比佢哋嚇到我有啲頭痛喇   咁屋企嘅煲同鑊都係 Stainless Steel   咁我又着黑色衫   一望到個煲有黑嘢就以為係小強   但其實係自己郁囉   自己嚇自己   有啲精神衰弱 ~

抹好就用漂白水拖地   之後再熨 2 機衫   等埋里奧大人先一齊食   因為我仲未餓 ~

里奧大人 7 點半已經喺上水   咁我都焗定雞扒 lu ~

佢 8 點 15 分番到屋企   啱啱煮好碗出前一丁比佢 ~

時日懶餐 - 韓式辣醬雞扒 + 腐乳唐生菜  

韓式辣醬雞扒 - 為咗清埋樽辣醬   所以整呢個雞扒   其實好鍾意焗雞扒   因為無難度   同埋雞肉唔會鞋   哈哈 ~   

腐乳唐生菜 - $9/包最抵啦   因為菜心要 $12/包唔捨得買   買菜都係街市抵啲   不過今晚唔想滕黎滕去 ~

洗埋碗   熨埋幾件衫就沖涼   咁入廚房啦   我頂   又見到小強喺牆度   我即拍死佢   之後我叫里奧大人清理現場 ~

真係顛喇   所以即刻整肥皂水   整兩碗擺廚房   之後再整啲
入噴壺   真係唔係佢死就我亡喇 ~

今晚全晚都係緊張狀態   希望今晚好瞓啦   哈哈 ~ 

聽朝里奧大人又要上大陸   其實唔係咁眼瞓   但 11 點都瞓喇 ~

5 則留言:

  1. 8号风球~8号风球~8号风球~8号风球~8号风球~8号风球~超级想你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 比妳叫到中午要番工啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
  2. 精神衰弱笠..午安好呀
    嘩..真係人都癲~D強好困擾囉
    十乘十已經慣左入屋產孵~好大機會由廚房外牆有破裂入屋
    快D叫小奧今晚照仔細D~娘家之前又係咁..好多BB強
    原來舊果部機壞左~依家換左個新既..無見過啦
    咁既價錢~買到10年唔駛神經衰弱..堅值得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個雞扒好正~焗得好焦香呀
      街市買菜真係平好多~依家我都要慳生活費
      走去街市買菜~新裝修完果暗TASTE日日都勁多人
      我都未正式行過呀~見要排長龍比錢就覺得煩啦

      刪除
    2. 五好再講笠 哈哈~
      死強超困擾啦 依家見到黑嘢都驚囉~
      所以我決定買殺強機 殺呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀~
      街呀食店有強都驚 何況自己屋企
      好在部機真係唔貴 如果幾千蚊就一定唔買架喇~~~~

      我鍾意焗雞扒雞翼 賣相唔錯味道唔錯 可以呃到小奧 哈哈~
      嘩哈哈 妳終於去街市買菜喇
      係咪真係平好多呢?! 同埋我夜晚放工去超市買菜
      d 菜都黃咁咁又爛哂咁 講緊仲要十幾蚊一包 唔值囉~
      所以妳見我飲粟米湯係有原因既 呵呵~
      屋企樓下Taste剛開張又係勁多人 又唔係有大優惠
      我入去裝下就走 一定唔會買嘢
      真係睇見排長龍比錢就煩囉~~~~



      刪除