2016年7月29日星期五

韓式辣醬排骨 + 黃芽白 + 齋滷味 (外賣) ( 29-JUL-2016 )




( 29-JUL-2016  FRI )

今朝天氣好好   但就好焗熱   平時我好少會出汗   但今朝行到出汗呀 ~

無啦啦好想食芝腿治   所以覺得好好味   因為呢排好少會覺得早餐好味   哈哈 ~


菇場唔太忙   咁做下私人嘢啦 ~

Lunch Time 去南北行買完胎菊 ($32 會員有 9 折)   咁又未餓住   所以行多陣啦 ~


去到 759 見到 Hoegaarden  $12.9   正價有 6 折   即係 $7.7/支   勁抵囉   所以即 Line 比里奧大人知   佢話買 4 支   但我買夠 6 支   原來都幾鬼重 ~


原來已經一 點   即去買埋豬軟骨酸辣米線番菇場食喇   今次食到背脊都流汗   真係第一次咁囉   勁想番屋企沖涼呀   哈哈 ~   


仍然唔忙   輕輕鬆鬆放工去 ~

今晚去 Taste 買排骨同齋滷味   之後即番屋企喇   浸埋菜就熨衫   熨咗幾件衫   里奧大人就打嚟話放工   咁我都預備喇   今晚炸嘢   又煮擔擔麵比里奧大人   所以要多啲時間呢 ~

是日晚餐 - 韓式辣醬排骨 + 黃芽白 + 齋滷味 (外賣)  

韓式辣醬排骨 - 半煎炸排骨   可惜唔夠脆囉   個醬汁係韓式辣醬 + 茄汁   都幾好味㗎   其實今餐最想清埋盒辣醬   但仲剩細半盒   下次一次過整哂去算喇   反正又唔係好辣   呵呵 ~     

黃芽白 - 又清埋喇   勁開心   真係好鍾意清哂啲嘢 ~  

齋滷味 (外賣) - 真係唔知點解   我次次去 Taste 都好想買齋滷味   咁前晚我同里奧大人講話去 Taste 買菜   佢都問我做咩唔買齋滷味   因為見我好多時都會買   哈哈 ~  

洗埋碗抖陣   8 點半出發去徑步   徑咗 25  分鐘   條街實在太焗   如果唔係可以徑耐啲呢 ~

咁我沖涼啦   之後里奧大接到肥仔電話   咁啱佢喺九龍灣   所以即約金姆指見面   佢哋係中學同學嚟㗎   所以我好羨慕里奧大人囉   好多朋友都係中學大學嘅同學   可以 Keep 到咁耐好難得嘛 ~

真係邪   今晚阿仔打嚟搵我   仲傾咗一個鐘頭電話   我同佢都識咗 20 年以上   中間 10 年都無聯絡   但我手機就有佢手提電話號碼同屋企電話號碼   就係因為玩 Pokopang   所以先聯絡番   初初佢 Add 我嘅時候   我都唔知係咪真係佢   因為手機號碼未必個個用咁耐嘛 ~

今晚咩事呀   我同里奧大人都同舊朋友傾偈   但其實同舊朋友傾偈真係好開心   好多回憶都番哂黎咁架   以前做嘢真係好開心   無壓力   放工又會成日出街買衫食飯同唱 K   依家老喇   鍾意搵啲靜靜哋嘅地方   食下嘢傾下偈咁呢 ~

里奧大人差唔多 11 點先番到喇   佢好開心咁喎   最搞笑話肥仔食碗米線好大碗   有 5 個餸呀   因為我哋平時多數 1 個餸之嘛   里奧大人無理由齋坐嘛   但淨飲又唔抵   所以食雞翼套餐   里奧大人話食 1 隻   叫肥仔食 2 隻   肥仔話食唔到咁多   但最終都食埋去 ~

咁今晚一齊睇 "歡樂頌"   咁我諗住放低包零食喺枱   點知見到隻小強喺枱呀   好在佢唔郁   我一嘢拍死佢   之後再入廚房   望到廚柜有隻小強   即叫里奧大人拍死佢   因為我唔夠高   我頂   已經放哂強宅同噴 Bio Kill   我仲整埋番梘水同咖啡粉架噃   唔通因為咁樣已引哂出嚟 ?!

今晚 12 點幾先瞓   不過里奧大人仲未瞓   佢夜瞓都唔驚啦   聽日唔駛番工   我就慘啲   哈哈 ~
   

2 則留言:

  1. $7.7/支 ~~超级劲抵啊!这里是没有可能发生的!好羡慕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈哈 唔飲仲抵啦 唔駛羨慕呢~~~~~

      刪除