2016年7月9日星期六

元氣壽司 @ 官塘 ( 9-JUL-2016 )

海鹽赤海蝦 / 三文魚腩壽司 / 吞拿魚壽司 / 三文魚壽司  


夏の極上卷 / 炸蝦卷 


芥辣八爪魚軍艦


( 9-JUL-2016  SAT )

今朝發緊夢去坐飛機   仲記得自己講話係去環遊世界添呀   勁開心   之後鬧鐘響   我仲諗緊今日駛唔駛番工添 ~

8 點先出門口   其實都幾趕   但真係想瞓多 15 分鐘囉   同埋自己一個人梳洗真係快好多   唔駛等黎等去 ~

早餐食芝蛋治   食到一半就飽到上心口   下次唔餓都真係唔好食芝蛋治喇   嗚嗚 ~


菇場唔忙  繼續揀相 ~

會計部又有同事嘈交   Last Day 男同事話女上司成日用手機睇小說玩 Whatsapp   女上司就話番佢成日玩手機又 Hea 唔做嘢   好心佢哋啦   咁講法即係大家開工唔係做嘢   就咪理直氣壯話人哋點點點啦   自討沒趣   我唔會話人玩手機上網㗎   因為我自己都係咁   要是人哋話番我轉頭   我唔知點駁番妳囉 ~

放工即走   奇境係無人走   肯定想睇戲啦   之後就是非當人情 ~

番到屋企抖到 2 點就出發去官塘   食埋下午茶就 Join 埋家姐搞啲嘢  ~



搞到 5 點幾   之後行陣   行到 6 點幾就搵食   咁去元氣啦   其實我唔餓   只係想搵個地方坐下   傾下計 ~

食完就周圍行   見到部冷風機幾好咁   睇埋點用   覺得唔錯   之後家姐話買喇   因為幾大部   所以我同里奧大人講話同家姐打的   一齊去佢屋企   我哋又可以試下涼唔涼   等家姐用多 2 個星期   好就買   咁唔駛成日開冷氣   之前買咗部直身風扇   試果時唔錯   點知之後好鬼嘈   好似轟炸機咁   咁想開風扇瞓都唔得啦 ~

麥包聽日要去診所聯針呀   背脊有個窿   家姐睇嘅時候以為係有膿   咁醫生再抹   話係粒唔知咩爆咗   之後再抹嘅係脂肪   抹完其實根本係無咗一忽肉咁   手指甲 Size 咁大   其實都應該好痛㗎喇   陰公 ~

我同里奧大人喺家姐間房試機   突然聽到家姐話 B 仔你點呀 ?!   嚇到我即跑出去   見到 B 仔放軟哂灘咗喺地下   工人就係咁同佢搓隻腳仔   之後家姐話頭先麥包同佢打交   兩隻狗真係由細打到大   最離奇係食飽就一定咬對方打交   佢地已經分開食㗎喇   食完就一定衝向對方係咁吠   之後家姐同工人就會拉開佢哋   叫佢哋唔好嘈   所以成間屋嘈到暈   哈哈 ~

好喇   咁叫家姐入房拎嘢比我   之後聽到好大聲跌嘢聲   嚇到我腦海空白   我以為家姐暈咗呀   之後定一定醒即睇發生咩事   原來成個櫃門跌落嚟   仲整花隻門   之後家姐話真係黑仔   部車今朝又刮花咗   依家房門又刮花 ~       

9 點左右走喇   家姐車我哋番屋企   當時已經係咁行雷   又唔落得出雨囉   但其實 8 點幾我已經聽到雷聲   不過里奧大人話我聽錯喎 ~

約咗姑奶去滿記   食到 10 點左右就喇   開始落大雨喇   要即番屋企 ~

沖埋涼睇陣電視   我 12 點左右瞓   里奧大人就睇 "偽裝者"   唔知佢會幾點瞓 lu ~
 

3 則留言:

  1. 阿一鮑笠..午安啦! 今日勁熱呀
    你公司D同事真係堅~都走啦..仲嘈乜鬼
    D人又係八既~唔走等睇戲! 痴鬼線
    個TEA隻炸脾勁正呀~n年無食炸睥啦..勁想食(但heavy..oh)

    回覆刪除
    回覆
    1. 繼續係我笠..終於部冷風機正唔正呀?
      風扇嘈真係瞓唔到囉~你唔買冷風機..想買風扇考慮下"KDK"(好靜)
      2隻狗好怪~食飽就打交~B仔好似被打暈左咁..好恐怖囉
      好在無事咋~下次分開時間放飯..會唔會好D?
      櫃門咁重跌落黎..嚇死呀~叫笠家姐得閒check下d門..唔實要上螺絲
      唔係再唔小心就會受傷架啦! take care

      刪除
    2. 五步暈咗未呀笠?!
      我公司d同事勁8架 所以我從來唔會同佢地講自己嘅嘢呢~~
      炸肶真係勁正 但食完好鬼飽囉
      下次同妳茶記啦 就下我 做一次平民啦~~~~

      家姐話部冷風機正呀 同埋家姐屋企夠涼 佢話果排直頭唔駛開冷氣瞓添啊 @@
      如果我買 都會買冷風機 感覺凍d 哈哈~~~~
      2隻狗真係好怪 由細打到大
      其實佢地已經分開食架喇 但食完就會衝向對方係咁吠囉~~~~
      B仔真係好似被打暈咁架 軟lai lai 瞓喺地下 嚇鬼死我地~~~~
      家姐衣柜係熨門黎架 所以小奧即刻幫佢睇下條軌囉
      都好似有d問題 都唔知依家佢有無安番對門上去添~~
      謝謝笠關心 呵呵~~~~



      刪除