2016年7月30日星期六

墾丁茶坊 @ 九龍灣 ( 30-JUL-2016 )

鹽酥雞排配香菇肉燥飯 ($64) - 啱啱食完熱狗無耐   其實唔太餓   食咗 1 件咋   咁里奧大人又話熱氣唔幫手食   咁唯有打包啦


香菇肉燥飯就要食哂啦   唔可以拎走   


好在呢個有啲陳醋   食完飯就食埋啲雲耳   人哋明明係前菜   但我就最後先食   哈哈


秘製紅燒牛肉湯麵 ($70) - 里奧大人話戒牛   但又食牛   因為炸嘢唔食得喎


凍柑桔檸檬綠茶 / 水蜜桃綠茶


( 30-JUL-2016  SAT )

今朝 7 點 40 分起身   咁就可以 8 點出門口   唔駛咁趕 ~ 

早餐食麵餐   好耐無食麵餐   食完飽到上喉嚨   下次咪搞 ~



菇場當然唔忙啦   呵呵   可以做自己嘢 ~ 

無啦啦勁想飲茶   所以放工去 mega BOX   里奧大人就去攞位先 ~


前菜 - 我都係鍾意食蝦片多啲  


沙律明蝦角 - OK 好味  


鮮蝦炸春卷 - 我其實麻麻哋鍾意食春卷   細細個成日食   食到有啲
驚  


蜜餞叉燒腸粉


鹹菜胡椒豬肚湯 - 飲到最尾就好勁胡椒味   但酸菜好腍   我唔鍾意腍 Pat Pat 口感


蛋黃千層糕 - 唔鹹唔香又唔甜      



飲到 3 點幾   之後周圍行一陣就去大眾睇書喇 ~

我落扶手電梯見到 Minons   即刻捉住里奧大人隻手係咁 "呀呀呀"   佢以為我整親   哈哈





喺大眾各有各睇書   我就睇阿呢嘅豬仔 4 格   好好笑呀   之後睇到好攰   頂唔順出去書局出面啲櫈坐下   合埋眼瞓咗 2 分鐘添呀   哈哈   之後唔番入去喇   靜靜哋坐喺出面等里奧大人出嚟 ~

話咁話又 4 點 40 分   我勁口渴囉   諗住買嘢飲   咁經過 Ikea   我聽到里奧大人話可樂十蚊    我話貴啦   去 AEON 啦   之後佢話係熱狗 + 可樂十蚊呀   咁叫佢即排隊買喇   哈哈 ~

飲完食完又精神好多喎   咁再睇下有無零食   最後買咗包薯片就走 lu ~   


嗰陣好興 Angry Bird 嘅時候   用咗 $9.9 買個 Apps 繼續玩㗎   但買完之後就玩咗手機   咁就無再繼續玩 lu



再去 AEON 買把縮骨遮 (折咗係 $71.10) 同飯素   之後去埋 Living Plaza 買 2 個玻璃樽   終於買哂要買嘅嘢   勁開心呀 ~

鰹魚飯素 ($9.9/包)   里奧大人問可唔可以送炒麵食 ?!   我話無人咁食   多數送白飯   因為飯無味   哈哈


唔想番淘大食   所以去墾丁茶坊食埋晚飯先走呢 ~

食完就坐 Shuttle Bus   因為對腳好攰   唔想行   咁去埋 MP 買三文魚骨腩就番屋企 lu ~

番到屋企即沖熱水涼   今日喺商場凍咗成日呀   下次去商場成日嘅話   都係唔好着裙   對腳一凍就會成身凍咁 ~

等埋里奧大人沖埋涼   就一路食薯片一路睇 "歡樂頌"   勁爽 ~



 Ikea 買嘅
片   特價 $19   因為 8 月 15 日到期   但又幾好味喎   有啲蒜蓉味   同埋唔係太油  


睇下睇下   原來已經 1 點   要瞓啦 ~  

5 則留言:

  1. 阿一笠..早呀! 今日咩環境..祝你hea足全日
    做私人野等收工~小奧真係好怕熱氣野食
    雖然我都怕..但好難忍口唔食囉~最多飲返d野中和咋(哈)
    蛋黃千層糕 - 唔鹹唔香又唔甜~你形容得好攪笑=feel到完全無味

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)阿一笠..係啦! 所以你明我點解上身涼
      下身要著老牛啦~下身凍全身都凍晒架..哈哈哈哈
      ikea d野食係咪平左~不過我都好耐無行ikea
      以前都有食佢隻熱狗+可樂~咦咦...?! 好似之前$9之喎

      刪除
    2. (3)阿一笠..哈哈! 你見到minions好攪笑
      下次唔好呀呀呀~要好肉緊大叫"笨lun啦"(哈哈哈哈)
      諗起個薯片就攪笑~小奧問我地買唔買..之後先發現好快過期
      一包真係好巨~你地通常食唔食得晒? 我一包薯圈要分2次先食得晒架

      刪除
    3. 二寶果笠糖 如果早番早放幾好呢 哈哈~
      尋日忙半日啦 今日就忙下停下咁啦 呵~
      小奧忍得口先勁 話唔食就唔食架
      我就唔得囉 食咗先算
      學妳話齋 飲番D嘢中和番咪得囉
      (我下次咁做 話係MIMI教既 呵呵)~
      個蛋黃千層糕真係完全無味架 見我無尾音都知一定唔好食 哈哈~

      刪除
    4. (2)二笠~
      妳咁講就明啦 哈哈~
      但我見妳著老牛又覺得勁鬼熱 所以妳上次番到屋企
      都即刻叫妳除咗條老牛啦 家姐又係成日著老牛 睇見都熱 哈哈~
      Ikea d 嘢食平係咪平咗?! 我好小留意架 同埋我平先買咋 貴唔買架~~~~
      但我都記得以前IKEA熱狗餐係單位數呀 其實真係好抵 又飽肚~

      嘩哈哈哈哈哈 好肉緊大叫"笨lun啦" 呢下好爆呀 仲更加嚇親小奧 哈哈哈哈~
      係呀 佢第一時間問妳地要唔要呀 真係估唔到呢~~~~
      之後我叫佢快d睇 expiry date 因為妳唔會成日食薯片家嘛
      一陣以為可以擺幾個月就慘咯~
      下次野餐 妳提我買包一齊食丫 我覺得都好味呀~
      呢包食唔哂呀 但薯圈就一定食得哂 咁細包 哈哈~~~~

      刪除