2016年7月24日星期日

丸龜製麵讚岐烏冬專門店 @ 九龍灣 ( 24-JUL-2016 )

野菜天婦羅 + 冷醬油烏冬 (中) - 烏冬煙韌韌真係好正   哈哈  


我好鍾意食野菜天婦羅


加埋蔥同炸蒜   咁就食已經好好食呢   


里奧大人嘅胡麻雞柳天婦羅 + 熱醬油烏冬 (大) - 我見里奧大人將啲烏冬咬幾咬就吞落肚   我叫佢咬耐啲   因為好煙韌   咁之後我試佢 1 條烏冬啦   原來無冷烏冬咁煙韌嘅   唔怪得可以咬幾咬吞落肚啦    


我成日覺得件雞柳賣相好恐怖


( 24-JUL-2016  SUN )

今朝 8 點起身去廁所   之後其實都瞓唔番   但又唔想出廳坐   不過最後都好似瞓着咗一陣   到 9 點半都起咗身   其實咁樣訓   仲衰過唔瞓   哈哈 ~

沖涼之後就即刻去食早餐   因為好餓呀又 ~


我一坐低   咁想拎張早餐紙嘅時候   望到有粒黑色嘢   即刻大叫咗一下   之後差啲推到里奧大人出去添呀   最搞笑係坐我對面嘅女人都比我嚇親   佢都想企身走開咁款呀   哈哈   大佬   呢排成日見到強   真係比較敏感啲囉


平時番工食三文治食到驚   但假期又想食三文治   真係神經病   哈哈         



咁行行下   見到里奧大人着咗件泰國買嘅 Tee   我話啲 Pattern 咁似我條 One Piece 嘅   佢都話覺得好似呀   但買嘅時候就無為意囉   之後佢好認真同我講   話佢着嘅時候   叫我唔好着喎   我話鬼得閒同你情侶裝咩   黐線 ~

食完就番屋企抖下   之後就番教會喇 ~

講道完畢都走喇   因為今日同婆婆阿姨食 Lunch 呢 ~

經過印尼店   買咗呢個中辣 Sambal ($12)


1 點唔夠就到婆婆屋企   之後家姐同姐夫都上埋嚟 lu ~

諗住飲茶   但都 1 點半   所以驚無位   不過紅磡咁多嘢食   落咗樓先再搵 ~

咁見金坊好似有人走   咁去攞位啦   唔夠 1 分鐘都可以入去坐 lu   感恩 ~


無骨海南雞飯 - 個汁好味   


炒鮮蝦金邊粉 - 呢個無咩味喎   但婆婆話辣辣哋


香茅燒豬扒金邊粉 (+$10 轉冬蔭功湯底) - 家姐同阿姨好鍾意冬蔭功湯底   


牛丸湯河 - 我無食呀   但睇個樣都 OK


飛天通菜 (套餐 +$25) - 好味呀   


泰式鳳爪沙律 (套餐 +$25) - 我覺得辣   


泰式炸春卷 - 我無食呀  


我真係覺得兩碗湯粉好巨   我同家姐講話佢哋拎緊兩個鋅盤出嚟咁   哈哈


食到差唔多 3 點就走人喇   咁原來午市無 9 折卡用   之後婆婆就拎啲卡出嚟   問呢張得唔得   嗰張得唔得   之後阿姨好搞笑   話拎咁多種卡無用   因為只係用得 1 張   如果用得 10 張   咁呢餐就 Free 啦   哈哈 ~

再上婆婆屋企坐陣   傾到 4 點左右都走喇 ~

頭先出門口去食嘢嘅時候   我聽到婆婆話好開心好開心   講咗幾次   所以我同里奧大人講話得閒再同婆婆飲茶呢 ~      

阿姨坐火車   家姐坐巴士   我哋就坐小巴番屋企 ~

之前我問家姐   藍罐曲奇依家兩盒要 $2x   咁抵唔抵 ?!   佢話唔知道   咁我問得佢   佢知我一定想食   佢之前喺百佳買嘢   話呢盒係 $7.9 換購價   所以就買比我   記得我講過想食呢   所以我好驚話佢知鍾意食咩   一陣撲去買就唔好啦   


番到九龍灣   咁去萬寧買染髮劑就走喇   好攰呀   今晚唔煮喇 ~

差唔多 7 點落樓   諗住去 Teawood   不過要排隊   所以唔等 lu   即轉場食烏冬 ~

食完再食雪糕   之後番屋企抖陣   差唔多 8 點 15 分就去徑步 ~



今晚都熱   但唔焗   所以係時候要郁下 ~

徑 20 分鐘就走喇   出完一身汗   再沖暖水涼真係好正   但最緊要之後係唔駛做嘢   唔係郁兩郁就出汗   好慘囉 ~

咁里奧大人繼續淘嘢   我就執下書櫃啦   又掉一大埋嘢   爽呀 ~

慘啦   今晚無睡意   但 11 點幾都要瞓   聽日番工呢 ~

5 則留言:

  1. 強笠..應該聽日要返工啦你! oh
    哈哈..係呀係呀!近排你成日見強~真係少少野都易嚇親囉
    昨日唔知點解~房有隻死屍呀~其實我唔知係咩? 遠望已經嚇到即走
    叫阿喂清理現場囉~好在佢話唔係強記~近排聽得多真係驚架
    細表又講中強~條屍真係似中強size架! 唔好諗..好驚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 金坊笠..哈哈!上次先話食驚左~咁快又回復左啦
      依間係咪加餸買d? +$25鳳爪好買呀我覺得
      次次去飯堂lunch~我都係食海南雞飯架! 勁好味
      婆婆開心就好啦~得閒真係多d入去探下佢呢

      刪除
    2. 烏冬笠..講開食野我又係架! 會叫阿喂咬多幾啖先吞
      我成日覺得佢咬2下就吞~好難消化ma..但講極都唔聽
      小奧我覺得會放心好多囉~佢食野又唔急ma(阿喂勁急架)
      烏冬煙韌真係最好食~依排我又瞓得唔好呀~夜晚勁精神

      刪除
    3. 五強笠 勁呀呢 哈哈~
      好在小奧唔係叫呀強 唔係真係日日叫 磁場都近埋呀 哈哈~
      我依家離遠見到黑色嘢都驚啦 頂 遲早入青山~~~~
      呀表先恐怖啦 中強啊 一講頭都痛啦~
      所以我覺得佢好大膽架 睇佢唔出囉 哈哈~

      刪除
    4. 五強笠~~~~
      係驚金坊架 但鬼叫佢有位咩 呵~
      同埋最緊要唔好叫條魚就得喇 諗起碗巨飯就驚喇~~~~
      --> 依間係咪加餸買d? 講咩呀妳?!
      妳話$25鳳爪好買 = 賺死佢嗎?!
      份量真係好小咋 我覺得~~~~
      海南雞飯真係好食 個汁同喺曼谷食嘅係一樣 正呀~~~~
      婆婆真係好開心架 好難得我地咁齊人探佢嘛
      我都覺得自己好衰囉 所以真係要得閒就探下佢呢~~

      其實我發覺小奧食麵係無乜點咬咁架 因為佢次次好快食完
      一啖起碼咬5下啦 佢咬3下就吞 咁好難消化家嘛
      同埋又唔係趕時間 做咩要食咁急先?!
      同過呀喂食幾次飯 我都覺得佢食嘢好急咁
      睇唔出囉 因為佢同妳生活咁耐
      妳慢食嘛 無諗過佢急食囉~
      可能番工要快d食 習慣咗 所以好難改~
      笠 丸龜烏冬超煙韌架 次次食都保持水準
      家姐話太古城果間都係好煙韌 妳快d試啦~~~~
      夜晚勁精神..不過妳朝早可以瞓番都好啦 我就。。。。。。





      刪除