2016年7月14日星期四

海景粥店茶餐廳 @ 九龍灣 ( 14-JUL-2016 )

炸兩 - 油炸鬼唔夠脆    


蝦米腸 - 姐夫食呀   我覺得好多蝦米   最驚   哈哈


XO 醬豬扒炒出前一丁 - 唔夠乾身   同埋好鹹呀   


艇仔粥 - 好味道   加埋胡椒粉更正   佢哋嘅胡椒粉夠勁呀   食完之後成個肚暖哂   哈哈


( 14-JUL-2016  THU )

里奧大人今朝又要同客上大陸   我又可以瞓多 15 分鐘   呵呵 ~

今朝行行下   後面有個男人同我講話唔好一路行一路玩 Line   原來係 8 卦   頂佢   嚇死我咩 ~



菇場忙下停下   之後又揀下相咁   所以時間過得好快 ~

Lunch Time 出去行一陣再買車仔麵番菇場食   但突然間完全無胃口   真係勁想唔食   但最衰又唔留得   唔係可以留番聽日食都好 ~



我已經叫少米粉   但都比咗好多囉   第一次食剩咁多   因為我只係食咗幾啖米粉   我覺得掉哂真係好折墜   但我真係食完啲餸已經想嘔咁   但其實連啲餸都食剩㗎喇   真係食唔落   唔知做乜鬼 


好嘢   仍然忙下停下又揀下相   咁里奧大人見完客就直接去佐敦   食住下午茶等我   因為佢想一齊去探姐夫 ~

最搞嘢係 5 點家姐打嚟話姐夫出得院   咁佢叫我哋唔好去   咁我問下里奧大人點先啦   佢反應好大話都喺佐敦咁耐   梗係去探埋佢啦   哈哈   咁我同家姐話一齊接佢出院   之後一齊食飯啦 ~

放工即走   總知巴士小巴邊樣早到就搭邊樣   點知佢地一齊到   但小巴居然唔停   咁好啦   我搭 9 號都方便   仲緊醫院小巴站添 ~

同里奧大人喺小巴站等   6 點 15 分都上到醫院   咁搭巴士只係 $5.1   但搭小巴要 $9   但原來時間係差唔多 ~

到咗醫院無耐   過多 15 分鐘家姐都到喇   咁即搞手續出院   之後我叫家姐陪姐夫落樓   我同里奧大人去交費同拎藥   埋單要 $1,200   我仲以為因為誇區   又或者可能依家照 MRI 要收錢添   咁里奧大人問點解會 $1,200 咁多   因為只係住咗 3 日   原來醫院搞錯咗   以為姐夫唔係香港居民   好在里奧大人問一問咋   如果我同家姐嘅話   就一定比哂錢囉 ~   

之後又要家姐拎番姐夫身份証去急症室登記處   改番係香港居民   但家姐尋晚都已經特登去番登記處搞好咗㗎啦   仲搞咗成半個鐘添   乜咁鬼亂都有㗎 ~

搞掂哂去拎藥   諗住一齊打的去海港食飯   點知姐夫話想去九龍灣食粥   我哋話唔好啦   想佢快啲食快啲休息   不過佢話係想食粥   咁就食啦   最緊要唔好就我哋去九龍灣就得喇 ~

里奧大人坐車頭嘛   咁佢見到司機開住 Google Map   就即刻問佢好唔好用   數據用量點   之後司機話好用   又會顯示塞車位置   所以里奧大人話佢好有 Heart   見塞車位置就唔去   咁司機話部電話只係開工用   只開 Google Map   一個月只係用 2G   司機好搞笑   真係答得好清楚   哈哈 ~

家姐奇怪點解里奧大人問咁多嘢   我話佢姐夫要佢買 3 個 GPS 呀   其實依家都無人用 GPS 啦   已經問咗阿 mi 喂   佢哋都話用 Google Map 最好   但佢姐夫係都要買 GPS   仲要嗰隻 Model 係年半前出嘅   咁即係已經唔會再 Update 資料啦   買嚟做乜 Q 呀   仲買 3 個   咁用第 3 個 GPS 嘅時候   咪即係用緊 4 年半前嘅資料 ?!  咁咪即係廢囉   仲話驚絕版無得買   所以買多 2 個後備   我哋覺得佢真係黐黐哋   依家幫人清倉底貨咋   仲以為自己執到寶咁 ~

最大問題係佢自己又唔搵下其他 Apps   佢自己用都唔搵   就成日係咁講 GPS 好用   去新嘅地方有超速提示 (我已經好想串佢話   你有幾何去新地方呢 ?!    又講廣東話 ( 鍾意聽廣東話   唔好叫晴晴去澳洲讀書啦)   總知我哋叫佢搵 Apps   佢就不斷講 GPS 幾好幾好   咁連話有廣東話好好都講埋   我真係忍唔住話佢   我個人覺得 Apps 係與時並進   GPS 有嘅   Apps 資料就更加完善囉   真係頂呢啲人唔順   咁你咁鍾意實物   咁唔相信電子科技資料   咁你唔好上網搵資料喇   去圖書館借哂所有書啦唔該 ~

今晚我好開心見到家姐係咁講好肚餓好肚餓   又話叫呢樣嗰樣   因為佢呢兩個月都成日無胃口食嘢㗎 ~

食完都 8 點幾   送埋佢哋搭的士   里奧大人話生飛滋   咁我話去滿記食芒黑白啦   佢話次次飲咗啲椰子沙冰   好似無咁熱氣咁㗎喎 ~



番到屋企即沖埋涼   再睇陣電視   原來已經 11 點幾   要瞓覺喇 ~

5 則留言:

  1. 車仔笠..再問你瞓左未先? 哈哈
    你呀..唔係車仔麵就係酸辣米線~想點先?
    不過唔好話你~依家天氣熱..日頭我胃口都唔好
    肚餓想食野~但有野食又覺得唔想食~所以寧願食d餅算囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 車仔笠..繼續
      小奧真係好細心呀~你呀..幸福過摩天輪啦!哈哈
      姐夫出院就好啦~真係最緊要識餓..有胃口好緊要
      同埋以後要更加小心照顧身體呀~免得大家都擔心呢

      刪除
    2. 車仔笠..繼續3
      係啦~其實google map真係好好用~依家好少人用gps
      但佢依然咁堅持~真係無咁好氣~思想唔會向前推進既人
      同埋..係啦! 依家好多free app都好有用~佢應該自己摸索
      唔係下下依賴人囉~我都好耐無係街食粥~炸腸like架
      不過唔係間間即炸即整夠脆~哈..叫小奧得閒飲下椰青~椰子本身好清熱ma

      刪除
    3. 一直笠~ 依家精神到可以打低幾隻老虎 妳係其實一隻 哈哈 ~
      車仔唔再食喇 呢碗食到我好反胃呢~~
      酸辣米線就會繼續食 哈~
      係啦 我呢排好怪 叫完唔想食 但夜晚又好正常喎~

      刪除
    4. 繼續一直笠~~~~
      又讚佢 不過點都好過踩嘅 嘩哈哈~~~~
      係啦 真係最緊要識餓 起碼食完嘢 個人都精神有力氣啦~
      我覺得要做多d運動添呀 血氣運行 身體都好d啦~~~~
      多謝笠關心 33

      繼繼續一直笠~~~~
      我問埋糟糟啦 佢話喺香港買gpg 去澳洲根本無用
      買咗都唔會知邊到塞車同改路囉=買嚿廢鐵過去~~~~
      思想唔長進唔係問題 咁唔該妳自己去圖書館搵啦下
      仲要唔好用 whatsapp 話買咩買咩 最好打長途電話黎
      再唔係就發訊息 你咁念舊丫嘛~
      妳自己識煲粥 材料又豐富 都唔會喺街食啦 哈哈~
      妳講炸腸架?! 我講炸兩架~~
      即炸即整炸兩都幾難搵 搵到記得叫埋我食 哈哈~
      oh 唔怪得佢話食完芒白黑嘅椰汁沙冰 個喉嚨會舒服好多啦
      原來如此 些些笠 33

      刪除