2016年7月2日星期六

食食食 @ 廣州 DAY 2 (PART 2/2) ( 2-JUL-2016 )

( 2-JUL-2016  SAT  Day 2 ~ Part 2/2 )  

仍然喺博物館周圍行下   可能有新發現   哈哈 ~

睇 "鼎"


好靚呀


兩個係唔同㗎   我初初以為一樣添


超巨嘅鼎   原來用黎煮食嘅


"曾侯月青銅建鼓座"


無諗過係樂器呢


呢個都係樂器   好特別


里奧大人話係乜乜乜   話電視有時都會出現   不過我無細心留意呢


其實好難整到咁㗎   所以覺得以前啲人真係好勁



一系列 "青銅" 物品




好大隻殼



離遠見到紅色同黃色   我仲以為係麥當勞叔叔添


呢個 "地質地貌館" 都唔係全部係真嘢   無意思囉






行去另一邊睇水晶石




信宜玉雕屏風   好靚呀


象牙雕 "五羊仙子賀八景" 擺件


里奧大人話當時年代發明透明碗係好勁㗎喎








廣寧玉雕


青孔雀石   介紹話係名貴嘅玉雕材料


@ 中草藥館




我成日讀咗本草綱目


塊玻璃好濛   唔知點解唔搵人抹下去


石決明   即係鮑魚



介紹中藥材   呢個係巴戟天




恐怖


心心葉   唔記得咩來 lu


好似一棵竹


睇完都唔記得   哈哈



好心校番啱個時間啦 @@


@ 陸生野生動物館
呢個係梅花鹿標本


仲有唔同嘅標本





介紹有 d 咩動物   唔講真係唔知   原來呢度有佢地所講嘅動物囉   黑媽媽都睇唔清楚 @@




白色就易搵喇   哈哈


海洋館 & 古生物館



睇下貝殼同珊瑚   我覺得啡白間呢個貝殼好特別


好大個貝殼





行落去睇下恐龍





好大隻恐龍骨







又睇下標本


我地坐喺櫈度抖抖   呢兩個小朋友就喺坐喺妳面前   搞笑


再見


Locker 位置


走人喇


好多人排隊入場   好在黎得早咋


唔好落雨呀


地標


四座嘅設計都唔同


諗住行番去搭地鐵   行咗好耐都搵唔番   咁見到附近有間商場   咁行下啦 ~


行到 2 點就搵食喇   我去親大陸都鍾意食麵同餃子   感恩有間食呢啲   但要等位   不過等咗一陣就有位 lu ~

真係連大陸都電子化喇   要用 wechat 點單   但我地坐嘅位置收得唔好   所以點唔到單   叫佢地人手落單囉   佢地好唔願意咁 ~

見餐牌係食麵呀水餃咁   所以我話去呢間食



呢間食店座位算迫呀


其實我真係好鍾意紅色


出菜慢咪一樣要等   所以落單幾快都其實無咩用囉



雪梨汁  (RMB9)


干香掛骨燜麵 (RMB53)


一開蓋係咁嘅


職員炒呀炒



搞掂   幾好味   但就好乾囉   唔係就更加好食 lu


韭菜餃子都 ok 好味   但唔記得幾錢


3 點食完   行一陣再搭地鐵去烈士陵園   里奧大人話有個商場好啱我睇喎 ~

呢間貢茶係有得坐   咁都幾好喎    如果妳唔怕焗嘅話


個名好搞笑


見到真人就好喇


RMB3/人




果然好紅


又行商場仔   我最鍾意呢   仲買到條 1 pc 裙 & 1 件長 Tee   呵呵



呢個呀 Bob 好搞笑   好似有 4 隻眼珠咁


4 點唔夠就搭番地鐵去廣東車站   可以行埋尋日無行嘅東方寶泰商場   同埋到咗火車站附近   感覺安心啲 ~


又行另一個商場 lu


4 點半坐得食下嘢   因為勁攰 ~

呢間嘅食物越來越難食


食完行番去地鐵站   原來行去都好遠   同埋指示好亂   好在我地有充裕時間囉   唔係就慘喇 ~



5 點 45 分到火車站   個心真係定好多架   我地坐 6 點 20 分班車   咁早啲去到等   好過趕頭趕命 ~



再上




已經有十幾人排隊喇


有個男人大聲問 "有無人跌咗張信用卡 ?!"   之後里奧大人擰轉面   再拎黎望一望   我話望嚟做咩 ?!   佢話原來佢頭先都拎咗銀包出嚟   驚真係跌咗張信用卡出黎呢





里奧大人話坐 6 點半火車   我好記得 6 點 25 分就開車   仲話準時嗰啲咪慘囉   搭唔到嘛   但原來我地係坐 6 點 20 分火車   哈哈 ~

叫里奧大人拎定包薯片出黎   一陣餓就可以食   不過最後都唔餓   又係無食   又比佢話   哈哈


話咁快就坐咗 2 個鐘頭火車   番到香港   心情都無咁緊張嘛 ~


9 點半番到九龍灣  諗住去秋月居   點知要等位   咁食米線算喇 ~

坐得無耐   姑奶話一陣約里奧大人去滿記   如果佢早一啲打嚟就好啦   索性去滿記食甜品嘛 ~

爽脆豬潤米線 (麻辣肉碎湯底)


爽滑牛丸 + 泰式魚餅上海拉麵 (麻辣肉碎湯底)


食完都番屋企   我即沖涼   之後開機洗衫喇   里奧大人成 10 點幾先去滿記呀 ~

今晚成 1 點先瞓   聽朝仲要早起添 ~

左邊 1 pc 裙 (RMB119) / 右邊長 Tee (RMB99)


彩色係 RMB10/3對 / 灰色好似係 RMB7/4對


綠色硬皮薄 (RMB15) / 沐浴套裝 (RMB10)



2 則留言:

  1. 中秋笠..中秋節快樂呀!
    依日都好似好趕~可能點與點行既路好長
    同埋係博覽會個場咁大~都用左唔少時間睇野
    之後又要搵地鐵站又上又落~通常最尾一日行程
    我都無咩節目架~都係擔心回程交通囉
    費事趕得滯~攪到自己神經衰弱(哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 天下第一笠早啦~~~~~~
      預祝妳下年中秋節快樂 哈哈~~
      呢日都趕趕地咁架 行去博覽會都行幾遠
      又無諗過要行咁耐先到地鐵站~
      已經神經衰弱咗啦 4點已經開始攰 哈哈~

      刪除