2016年7月21日星期四

八方雲集餃子專門店 @ 九龍灣 ( 21-JUL-2016 )

勁量麵線套餐 (韭菜鍋貼 + 韭菜餃子)




里奧大人話好飽   所以食 5 隻招牌鍋貼算 lu 


( 21-JUL-2016  THU )

尋晚瞓唔着   諗起媽咪又喊   所以我真係好怕夜晚瞓覺嘅感覺呢 ~

早餐食奶油脆豬   但好乾爭爭咁 ~



菇場唔忙   大垃又唔喺度   所以可以盡情做私人嘢喇   呵呵 ~

Lunch 叮超米   叮完又唔想食   之得食麥皮算啦   咁樣可以整完遲啲食都得嘛 ~

好嘢   仍然 Happy 到放工   咁里奧大人今日送姑奶機   所以都唔煮飯 lu ~

放工去 Taste 買生果   之後都番屋企喇   熨埋 2 機衫就再抹櫃   聽晚就要徹底清潔廚房   呢幾晚都有小強出現   好驚囉   自從上次喺泰國番嚟之後   唔知係咪間屋太熱   成為咗佢哋嘅安樂蝸呢   嗚嗚 ~

里奧大人 8 點 45 分先番到九龍灣   我勁想食餃子   所以早啲去攞位   順便叫埋先   因為我好餓呀 ~

食完番屋企啦   開埋機洗衫就沖涼   又追下劇咁啦 ~             

唉   今晚成 12 點都無睡意   但都要瞓啦 ~

2 則留言:

  1. 四方雲集笠..早呀!
    夜晚瞓覺最易諗野~近排我個腦..夜晚又係停唔到
    所以都瞓得唔好~d人話..食少少甜野好work
    有d報導介紹臨瞓食香蕉都易入睡~你試下會唔會好d

    回覆刪除
    回覆
    1. 四處留情笠 嘩哈哈哈哈
      呢個名實比妳鬧死 哈哈~~~~
      係啦 一合埋眼就好易諗嘢 所以我好驚瞓覺~
      妳呢排真係瞓得唔好喎 以前好小聽妳話瞓得唔好~~
      尋晚7 點食咗條蕉喎 同埋一覺瞓天光噃
      但香蕉好多鈉 唔敢食太多呢~
      我好耐之前 試過連續兩晚食朱古力雪糕甜筒 真係瞓得好好架
      不過又唔可以長時間咁食囉 糖尿病加肥死都似 哈哈~
      同埋唔想食咁多凍嘢 我係咪好乖豬豬喔喔喔~~~~

      刪除