2016年7月5日星期二

麻辣串串香 @ 九龍灣 ( 5-JUL-2016 )



大大碗麻辣熨 ($38) - 魚蛋 + 魚皮餃 + 豬紅 + 豬皮 + 牛腩 + 墨魚丸 + 時菜 + 蘿蔔 +紅薯粉


重慶酸辣粉 - 豬腩片 + 湯餃子 + 米線 ($37) - 咁都要 $37   咁我碗抵食好多 lu   呵呵     


麻辣涼拌豬手 ($26) - 食剩半盒   留番聽晚再食   正呀 


( 5-JUL-2016  TUE )

今朝里奧大人上大陸   但又唔記得熄咗本身嘅鬧鐘   我 7 點醒一醒   幾分鐘後再瞓番   點知 7 點 22 分里奧大人個鬧鐘就響   咁響完又瞓番啦   因為我校咗 7 點 45 分先起身嘛 ~

好熱呀   沖完涼都唔可以大動作   唔係又成身汗 ~

早餐食吉列魚柳餐   今次超勁大份   但個魚柳好鹹   所以下次都未必再食 lu ~


菇場唔忙喇   可以揀相 ~

Lunch Time 出去行陣先   之後再買燒賣粉果番菇場食 ~

里奧大人 4 點喺大陸見完客   咁基本上 6 點幾都應該番到九龍灣   咁我唔煮飯喇   難得佢早放工   我隻手指又爛   比佢抖一晚先   呵呵 ~

放即走   點知里奧大人塞車呀   都唔知幾點先番到黎   好在之後佢坐直通巴番嚟   唔係仲耐   咁我熨住衫等佢啦 ~
   
里奧大人終於 7 點 15 分先番到九龍灣   我勁想食麻辣豬手呀   所以又去得寶食呢 ~

咁我叫里奧大人去買嘛   呢餐係 $101   我話我有一蚊   之後拎咗個一蚊出嚟   佢個樣呆哂呀   個眼神仲要話比我知   唔係真係出一蚊呀嘛 ?!   哈哈哈哈   因為即係佢要出一百蚊嘛   佢其實真係幾慘   成日出街都用佢自己啲錢   所以我間唔中都會問佢銀包有無錢   無錢就比番啲家用佢   唔駛佢去拎錢呢 ~   

食完就番屋企繼續熨衫   熨到 9 點幾呀   之後即刻沖涼喇 ~

好攰呀   11 點都瞓l lu ~  

5 則留言:

  1. 佢個樣呆哂呀 個眼神仲要話比我知 唔係真係出一蚊呀嘛 ?!?! 嘩哈哈哈 因為即係佢要出一百蚊嘛 佢其實真係幾慘 成日出街都用佢自己 d 錢 所以我間唔中都會問佢銀包有無錢 無錢就比番 d 家用佢 唔駛佢去拎錢呢 ~ hahaha!老婆你真的是最好的 !还给回家用奥大人!真的是世间翅中你好!

    回覆刪除
    回覆
    1. wu ha wu ha!!!!
      齋袋唔係咁好意思 係咁易都要出d嘅 哈哈~

      刪除
  2. 麻辣笠..好餓呀! 又食麻辣野呀吓
    不過你果碗真係抵食好多~成碗睇上去都多一半
    哈哈哈哈..小奧好攪笑~出$1咪唔駛找囉(佢又慳$1)
    我平時都係出尾數架咋~阿喂唔出聲我唔比添架
    不過我又唔係咁衰..有時都會請佢食野既~費事成日話我食佢
    但又唔諗下..佢日日都食緊我d生活費喎(哈哈哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 四仔笠早啦 係果d四仔呀 哈哈~
      講起麻辣都好想食 妳咪再講呀下~~~~
      果然精明 好一句"出$1咪唔駛找囉(佢又慳$1)"
      我會好好記住呢句 嘩哈哈哈哈~~
      妳講嘢小心d呀下 我唔係衰 只係唔想佢袋咁多散紙咁重~~~~
      好搞笑 "有時都會請佢食野既"
      笠 要記住 我地無欠佢架 嘩哈哈哈~~~~
      下 咁即係呀奧都食緊我d生活費?! 不過我無妳咁傷 哈哈哈哈哈哈~~~~~

      刪除