2024年3月10日星期日

譚仔三哥 @ 紅磡 ( 10-MAR-2024 )

蕃茄湯肥牛魚片頭鍋 ($103) - 我加配魚腐 & 雞肉


因為里奧大人話唔好食辣   所以揀蕃茄湯底喇


雲耳 (麻辣涼拌汁) & 手拍青瓜 (重慶口水汁)


迷你米線


都幾大火


( 10-MAR-2024  SUN )

里奧大人 7 點鬧鐘響   之後我再瞓過   一瞓就瞓到 10 點半   呢 3 個半鐘真係沉睡狀態   我覺得自己係無郁過咁   哈哈 ~

早餐食窩夫   最搞笑係里奧大人   佢覺得我無買蛋糕同麵包   但無出街咁食咗咩早餐呢 ?!   之後我話焗窩夫咪得囉 ~


食完就開機洗衫   之後睇 Youtube 等里奧大人放工 ~

12 點幾又想瞓   可能食咗藥呀   加上天氣又陰陰涼涼咁   不過合埋眼又瞓唔到喎 ~

里奧大人差唔多 1 點 40 分   我話想出去行下   所去大家樂食下午茶 ~



食完都係番屋企休息   之後 3 點幾又好眼瞓   其實睇 Youtube 又瞓下   醒咗又睇下咁   咁起身都已經 5 點半   咁就唔敢再瞓 lu ~

里奧大人同皇太后講我唔舒服   所以叫佢幫忙買木瓜   佢幫我哋買咗 5 個呀   佢次次揀嘅木瓜都好甜㗎


里奧大人同事嘅手信


6 點左右出去食   落雨濕濕   所以近近哋去食米線算喇 ~

食完再去買叉燒燒肉飯   咁里奧大人聽日就唔駛特登落街買午餐呢 ~

番到屋企即沖涼   食埋木瓜就休息休息 ~

一盒可以分兩餐   所以依家里奧大人鍾意帶飯   食唔哂唔會浪費    但就要重覆食囉   哈哈

~

睇陣 Youtube   今晚 10 點半都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言