2024年3月27日星期三

三文魚粒炒飯 + 菜心 ( 27-MAR-2024 )




( 27-MAR-2024  WED )

尋晚瞓到半夜醒醒哋咁   所以去完廁所就望下個鐘   原來只係 6 點 22 分   基本上如果 6 點幾起身   都已經瞓夠 8 個鐘   不過我想再瞓多陣咁呢 ~

7 點 18 分都醒咗   咁早啲起身 lu   里奧大人無啦啦攪住我   之後好大聲話妳個身好熱呀   再話咩自殺式保暖定咩   話冬天攬就一流   夏天真係要行開   呵呵 ~

早餐食醬占多士   今次買全麥方包   好似健康啲 ~

麵包皮唔好浪費   將佢切粒再焗   但希望記得佢存在   哈哈


我鍾意將花生醬同果占搽勻哂成塊麵包   今次搽得唔係咁好   無計啦   已經 7 點 55 分   趕住食早餐喇



菇場唔忙   我都唔想忙呀   哈哈 ~

放工即走   我同阿花同 Lift   我話一陣出 Lift 要飛去車站   唔同佢傾呀   因為所有車都差唔多同一時間到   如果一走就全部走哂   我要等多 20 分鐘呢 ~

真係有咩車就上   感恩去到即刻有車呀 ~

去埋 Chateraise 買米餅禮盒就去十二味   本來阿妹同我一齊早啲到   但佢要去屋企整嘢   所以我自己去先 ~

我 12 點 15 分到   一坐低就可以落單   因為尋晚已經同阿妹諗定食咩呢 ~

點完單無耐   樹葉第一個到   咁又同佢傾下偈啦   之後阿妹到咗   里奧大人又到埋   再隔多陣勁哥同其他人都一齊到   所有嘢又已經上枱   可以即開餐喇 ~

我覺得地道檸檬茶無咁甜   同埋無咩味道


大盤花菜 ($60) - 呢個係小辣   咁樣大家都可以食   哈哈


XO 醬排骨籠仔飯 ($56) - 無食呀   但食剩好少飯   咁應該好味啩


上海黑醋骨 ($56) - 因為我唔知里奧大人同事食唔食得辣   所以我都揀啲唔辣嘅   真係好彩咁咋   因為有 3 個同事唔食得辣呢


泰式生炒骨飯 ($55) - 比個名呃咗   哈哈   其實咪即係生炒骨囉


蔥爆肥牛飯 ($62) - 醫師指定要呢個   所以唔揀水煮牛肉   但呢個都好味


雞翼肥腸麻辣香鍋 ($88) - 阿妹想食辣   所以叫中辣比佢試下


川式口水雞 ($58) - 都係中辣


酸菜魚 ($68) - 里奧大人話一定要叫   佢用湯送飯   之後個個都跟佢咁做   好搞笑


我話好感恩今日我請假咋   因為本來諗住阿妹同我到先   點知阿妹要整嘢   里奧大人同勁哥本身又係可以早啲   但臨時臨急又要做其他嘢   咁樹葉又唔知我哋食咩   因為食完飯   大家都有嘢做   所以唔想太晏食飯   咁我又可以早到   佢哋一嚟就可以食   唔駛咁急急趕趕囉 ~

食下傾下   里奧大人諗住試個位置影相   樹葉明明同大家傾緊偈   之後佢挨近勁哥   因為佢見到里奧大人想影相   勁哥話以為樹葉有咩同佢細聲講   咁嘅動作又幾似嘅   哈哈 ~

食到 1 點 40 分都要走喇   我都要去里奧大人公司幫手做嘢 ~

3 點半去睇中醫   醫師話我個脈好番好多喇   感恩感恩   不過個人都仲係好濕   咁要留心自己食啲咩 lu ~

今次仲係 1 日飲 1 次藥就可以   比起之前   我都覺得身體回復番好多   所以真係未必再日日整早餐喇   雖然真係唔辛苦   但真係想朝早可以放鬆下咁囉 ~

咁醫師話飲 6 日藥   我話 3 日得唔得呀 ?!   佢個樣好愕然   我話因為保險只能夠 Cover 3 日嘅診金   之後佢話同平一樣開 6 包藥   只係 1 日 1 次咁啫   哈哈哈哈 ~

里奧大人又未放工   咁我去買埋菜同波子提   之後再買 1 打蛋撻比佢啲同事食喇 ~

曲奇皮蛋撻   


阿妹見到蛋撻好開心   佢話唔係成日食   勁哥就話今日個口食唔停   哈哈 ~

因為唔係個個同事食   里奧大人又數少咗人喎   最後我無得食   不過咁仲好   我都係只想買   唔係咁想食囉~

里奧大人同佢哋講話我係鍾意請人食嘢   呢個病態無得醫   阿妹同勁哥話千奇唔好醫   皇尚話今晚唔好比飽飯佢食   所以里奧大人話每次講我   一定會有好多人幫我   哈哈 ~ 

傾下傾下   里奧大人終於可以 4 點 45 分放工   但佢仲要去銀行整啲嘢   我就番屋企預備晚餐喇 ~ 

早咗預備就可以早啲食飯   所以今晚 6 點 20 分可以開餐呢 ~

是日晚餐 - 三文魚粒炒飯 + 菜心

三文魚粒炒飯 - 中午食剩 2.5 碗飯   咁我話比我啦   我本身諗住整意粉   所以要轉炒飯   我加咗 2 隻蛋   同埋將幾條蜜糖腸切粒粒   炒埋咁大堆   又要分 3 餐食 lu ~

菜心 - 買咗半斤 ($7)   呢幾晚都唔煮飯   所以買半斤就夠 lu ~

洗埋碗就抖下   差唔多 8 點就同里奧大人出去做運動 ~

開埋機洗衫就沖涼   之後休息休息 ~

睇多陣電視   今晚 10 點半都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言