2024年3月26日星期二

煎釀三寶 (外賣) ( 26-MAR-2024 )

我負責揀食啲咩   之後 Whatsapp 比里奧大人   咁佢跟住買就得㗎喇   我問佢覺唔覺得今次同上次唔同咗 ?!   佢話梗係覺啦   青椒得一件咁邊個食   哈哈哈哈   我話就係你唔鍾意食青椒   我咪改其他囉   仲好話人


我覺得雲吞皮分開放仲好


( 26-MAR-2024  TUE )

尋晚熱醒   咁之後再去廁所   感恩好快瞓得番呢 ~

我一起身就同里奧大人講話尋晚熱醒呀   佢話應該飲咗杯薑味好重嘅糖水啦   之後佢話因為已經開咗冷氣添   哈哈 ~

今朝同里奧大人出去食早餐   其實有幾間都會間唔中去嘅   但里奧大人覺得我平日去食嘅   一定要係我最鍾意嗰間 ~



我話好期待放假同佢食早餐   佢話依家都一齊食啦   我話放假食完係可以番屋企嘛   哈哈~

依家買咗好多鈣思寶   我叫里奧大人每日都要飲呀   之後我話飲鈣思寶好呀   飲咗鈣思寶 彈琴唔駛譜   佢話飲咗鈣思寶 個人好老土 ~

我再話飲咗鈣思寶 唔會戴綠帽   哈哈哈哈   里奧大人話我係都諗衰嘢   我本身唔熱   但笑到成個身熱哂呀   哈哈 ~

食完去佢公司坐一陣   之後都搭車番工 lu ~

我落車經過另一座大廈   咁啱見到辣姐等 Lift   同佢打完招呼就握住佢隻手   之後繼續行   嗰下我覺得自己好似好關心啲支持者咁   哈哈 ~

菇場唔忙啦   咁就好喇 ~

好瞓到呢


Lunch Time 行一田   咁啱見到阿花睇炸醬麵   一定又係車醬麵啦    笑鬼死   咁佢問我食咩 ?!   我話未諗   咁一齊食啦   但佢話要食酸辣米線   咁我又唔係咁想食   所以佢叫外賣喇 ~

咁再行下大生同 DAISO   之後去拎外賣喇 ~

佢拎住袋炸醬麵   又拎碗米線   我話幫佢拎袋啦   佢話驚我拎走咗   黐線   哈哈 ~

兩次佢都係比現金   我問點解唔嘟八達通 ?!   佢話唔想成日去增值   同埋咁樣唔駛比自己用咁多錢   我咪話我之前支付寶嘟下嘟下   咗 8 千蚊呀   心痛到我呢   自此之後每個月只入 $1,000   用哂就等下個月 ~

今日 Lunch 食杯麵   所以阿齋好奇怪   以為我食完先番嚟 ~


唔忙又做下其他嘢   聽到阿虫話係幅相係蜥蝪   肥仔豪話變色龍呀   邊度有人喺屋企養蜥蝪㗎 ?!   肥仔豪有時啲對話仲搞笑㗎   睇佢平時唔聲唔聲咁   哈哈 ~

家姐話佢瞓哂成張床咁滯   以前姐夫一定唔比啲狗上梳化同床㗎   所以佢都好錫 Berry   可能知 Berry 身世可憐   哈哈


放工即走   諗住睇中醫   但中醫今日唔應診   我今日諗住唔打去問㗎喇   但諗諗下都係唔好   真係打去問咗咋   唔係白行一趟了 ~

咁本身都諗住煮飯嘅   但里奧大人話買煎釀三寶再煮辛辣麵   咁好啦   我都番屋企先 lu ~

等佢番嚟就再煮麵   差唔多 6 點半就可以開餐喇 ~

洗埋碗就抖下   之後同里奧大人一齊去做運動 ~

做 20 分鐘就算喇   因為做得太耐   我條腰又會好痛   唉 ~

沖埋涼就休息   同里奧大人一齊睇 Youtube   依家會睇啲真人真事案件   有時真係睇到莫名其妙   點解啲人可以咁蠢   比人呃錢又呃命 ~

睇到 10 點半都瞓先喇   里奧大人就繼續睇 ~  

沒有留言:

發佈留言