2024年3月29日星期五

泰亞萊泰式美食 @ 紅磡 ( 29-MAR-2024 )

又係叫 "雙人套餐"   不過今次食海南雞飯


飛天通菜好辣呀   食完有啲驚   哈哈


泰式細拚盤 - 仍然覺得好味道


泰式椰汁冰


( 29-MAR-2024  FRI )

今朝 7 點去完廁所   之後再瞓就瞓到 10 點 40 了 ~

咁里奧大人起身   佢問我幾點 ?!   我話 11 點 40 分   佢話肯定唔係   我問點解你咁肯定 ?!   佢話
如果真係 11 點 40 分就會大叫無得食早餐   哈哈哈哈   真係好了解我咁噃 ~

沖埋涼即去食早餐   今朝一定要食飽啲   因為可能 4 點先食午餐呀 ~


食完就番屋企   難得放假就執好哂啲冬天衫   抓毛真係好嘥位   依家執好哂   當堂覺得好多空間擺衫   哈哈 ~

執完就熨 2 機衫   搞掂哂都已經 2 點幾   又要去里奧大人公司幫手喇 ~

今日好開心   所以點都要飲杯珍珠奶茶   買完先醒起原來 2 點幾   咁唔應該咁晏飲啦   哈哈   我多數要半糖少冰   其實下次可以微糖


去到里奧大人公司都要即刻做嘢喇   初初諗住 3 點出去買下午茶一齊食   到最後忙到要叫叻叻幫我買埋   差唔多 4 點半先食嘢呀   好在朝早夠飽咋 ~

同埋阿妹 叻叻 容姐喺 Pantry 一齊食   真係無咩幾何咁   哈哈


我同里奧大人 Share 食豬扒包   因為我飲咗杯珍珠奶茶   唔駛食咁多嘢   但唔醒起里奧大人依家先食嘢呀   好在佢都夠飽咋      


忙呀忙   之後我番受難節崇拜   完畢就即去里奧大人公司幫手 ~

里奧大人 8 點 45 分放工   我話好餓要即刻食晚飯喇   哈哈 ~

食完即番屋企沖涼休息   今晚睇 "美好世界"   估唔到幾好睇   所以睇到 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言