2024年3月4日星期一

秘製金錢肚 + 雞扎 + 鮮竹卷 + 鳳爪排骨飯 (外賣) @ 屋企 ( 4-MAR-2024 )





( 4-MAR-2024  MON )

感恩一覺瞓天光   7 點 20 分都醒咗   咁可以早啲煲薑茶同埋焗麵包喇 ~

早餐食迷你原味 & 朱古力牛角包   我喺 Cantevole 買㗎   不過我覺得味道好淡 ~


靈修半個鐘就出發番工   一落街見到個地下濕哂   仲以為落雨   但應該係天氣潮濕呀 ~

菇場忙下停下   咁就最好 ~

Lunch Time 一到就出去喇   因為我突然間好餓呀   所以都係食埋牛筋米先買菜喇 ~


菇場忙咗陣就可以做自己嘢   我唔係一個習慣戴眼鏡嘅人   所以飲水會好自然除眼鏡   除口罩又會除埋眼鏡   但其實駛咩除眼鏡呢 ?!   哈哈 ~

放工即走   今晚要整嘢   所以買外賣算喇 ~

8 點半就搞掂   開埋機洗衫就沖涼 ~

同里奧大人打賭抽濕機抽咗幾多水 ?!   我話抽剩 1/4   佢話抽咗 1/4   咁佢贏咗   之後我話下次打賭   我要入屋先   之後佢話我要去加水   哈哈哈哈 ~

天氣又濕又熱   所以要開 Dry   因為開冷氣又太凍咁 ~

睇下 Youtube 又打下機   今晚 11 點先瞓   家姐話我做咩仲唔瞓   阿妹又會話咁夜瞓 ?!   個個都知我好早瞓   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言