2024年3月30日星期六

Jollibee @ 紅磡 ( 30-MAR-2024 )

樂脆雞配粟米 ($49) - 我一定係食辣脆雞   但今次超級辣呀   真係辣到流鼻水   咀唇仲慶哂添呀   真係食一啖要抖下   再慢慢食第二啖呀


蜂脆雞堡 ($49) - 里奧大人食呢個餐   仲食埋 1 件炸雞   佢話夠瞓就好好胃口   咁就好啦   諗番起佢上次唔舒服   食唔落嘢個樣   對比真係好大呢


( 30-MAR-2024  SAT )

尋晚瞓得超級差呀   我估係尋日 2 點幾飲咗杯珍珠奶茶囉   唉 ~

感恩今日放假   可以瞓到 9 點半呢   梳洗之後就同里奧大人出去食早餐喇 ~


   
食完都番屋企休息休息喇   開埋機洗衫就睇電視   話咁快又過咗半 lu ~

2 點左右食魚肉燒賣做午餐   因為依家清緊冰格嘅嘢   呵呵 ~


食完又睇下 Youtube   之後靈修 15 分鐘 ~

想瞓同唔想瞓之間   但最後由 3 點半瞓到 4 點 15 分呀 ~

今日想去黃埔買洗頭水   所以 5 點左右出發喇 ~

條街好焗熱呀   我覺得抖唔到氣咁好辛苦 ~

我頭先仲同里奧大人講話行街行好耐都無問題   真係勁樣衰   哈哈 ~

髮品店又無用開嗰隻洗頭水   咁走人啦   里奧大人話行 AEON 吖   但我話唔行呀   佢個樣好愕然   因為我鍾意行街嘛   我話條街好焗   有啲唔係咁舒服呀   所以我話去埋萬寧買洗臉膏同眼藥水就番屋企~

入到有冷氣地方   個人真係舒服好多好多呀   里奧大人叫我慢慢行吖   真係第一次聽佢咁講   平時同佢買嘢   佢永遠只係會問買咩 ?!   仲有咩買 ?!   之後好快行到 Cashier 位置等我㗎喇 ~

里奧大人話要買紅豆砵仔糕比我食   我話貴咗唔買啦   但佢係都要買   話唔係成日食喎 ~

買完再睇手機時間   原來都 6 點   我話想食埋晚餐先番屋企   順便坐低抖下 ~

食完即番屋企沖涼   真係當堂舒服哂呀 ~

今晚又同里奧大人睇 2 集 "美好世界"   本身有車銀優都已經想睇   同埋呢套係懸疑片   我又鍾意金南珠   咁真係唔睇唔得啦   哈哈 ~

不過都係睇到 11 點半都要瞓   因為聽朝要早起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言