2024年3月7日星期四

橋鍋居 @ 紅磡 ( 7-MAR-2024 )

泡菜汁豚肉鍋 - 突然唔記得個湯飯叫咩名   之後老闆話例牌   哈哈   因為成日都係食呢個


燒雞扒玉子飯 - 里奧大人想食炸嘢   但見我無得食好慘   所以叫番雞扒喇



( 7-MAR-2024  THU )

尋晚瞓得唔係咁好呀   半夜熱醒   里奧大人就開 Dry   咁見我仍然無蓋被就開冷氣喇   佢仲即刻幫我蓋被   佢好搞笑   次次一開冷氣就好自然幫我蓋被   可能驚我凍親 ~

我話我係 Super Warm   佢話係 Super Hot 先啱呀   哈哈 ~

今朝都係同里奧大人出去食早餐   真係好在出去食   因為真係好攰咁呀 ~

唔知尋晚係咪焗親   咁有少少鼻水   所以要番屋企拎兩排 Panadol Cold-Flu 呢 ~



菇場唔忙   咁好呀   我想休息下呢 ~

家姐又打嚟問要唔要啲咩   之後同佢傾完   就叫佢快啲做嘢   佢話好似老細咁   哈哈 ~

Berry 都開工   看住個門口


唉   係咁流鼻水   又占寒占凍   今晚點都要睇醫生喇 ~

Lunch Time 唔出街喇   諗住瞓下   但又瞓唔到 ~

差唔多 12 點半先食 Flakes + 乳酪   食完就想瞓喇   不過唔得啦   因為差唔多要開工呢 ~


拿拿聲做埋快測   感恩係一條線 ~

放工睇醫生   今次體溫係 37.3 度   姑娘一輪咀講嘢又細聲   都唔知佢講咩   但都費事叫佢再講 ~

同醫生講我應該感冒   但無咳同埋喉嚨痛   佢話中咗新冠啲人都係咁   所以藥就照食   如果真係中招就打比佢   佢會教我點做喎 ~

睇完都接近 6 點半   里奧大人又未放工   咁我買定瑞士卷番屋企先喇 ~

里奧大人 7 點先放工   我話個人好凍   要食湯飯呀 ~

食完都番屋企喇   開埋機洗衫就沖涼休息 lu ~

睇陣電視   咁食完藥真係好攰   所以 10 點 20 分都瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言